Slavetøs og herre 24 Skrevet 28. Juli, 2020 Tak Domina, er der et link, hvor man kan se de to rum? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 28. Juli, 2020 Slavetøs og herre skrev, 1 time siden: Tak Domina, er der et link, hvor man kan se de to rum? Du kan bare trykke på "besøg min website" på hendes opslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det vertikale smil 94 Skrevet 28. Juli, 2020 Med hensyn til stedet er jeg enig med nogle af de andre tråddeltagere i, at legelejligheden på Frb. er et godt sted, selvom der langt fra kan være 50 (men det tror jeg også er for mange) - 10 er nok mere realistisk. Du skriver, at det ikke skal være i en svingerklub. Men Swingeren har netop åbnet et nyt sted kaldet CS3, som ikke er en almindelig klub, men en kælder man kan leje til egne arrangementer. Jeg kender ikke selv stedet. Men måske det var værd at tjekke ud? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 41 Skrevet 28. Juli, 2020 MEGET interesseret her også ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlotFyr 0 Skrevet 28. Juli, 2020 Jeg vil meget gerne deltag - er helt med på det setup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 165 Skrevet 28. Juli, 2020 Jeg deltager også gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 95 Skrevet 28. Juli, 2020 Jeg er klart interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodboy 0 Skrevet 28. Juli, 2020 (edited) i am ready and looking forward. Hopefully this event will take place Redigeret 28. Juli, 2020 af goodboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 28. Juli, 2020 Kunne også godt have interesse i at deltage. Tror bare det bliver umuligt at samle 50 til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abseenceman 0 Skrevet 28. Juli, 2020 Bestemt interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slavetøs og herre 24 Skrevet 29. Juli, 2020 (edited) Hej Alle, En lille opdatering. Der er ca 40 der har vist interesse og vores vurdering er at de fleste af jer er seriøse. Men vi skal et godt stykke over 50, da flere af jer med erfaring fra denne type events, fortæller at der desværre er mange der melder sig til, men aldrig dukker op. Derudover er der en udfordring med stedet, men der kan være en løsning med at dele jer op i 5 grupper af 10, hvor hver gruppe så får en slot, hvor i kommer ind til os, får 20 minutter til at levere og så smutter igen. Vi vil helst have alle 50 til at være der på samme tid, men hvis det ikke er muligt at finde et sted, kan ovenstående blive løsningen. Vi vender tilbage med flere opdateringer, når der er nyt. Redigeret 29. Juli, 2020 af Slavetøs og herre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 29. Juli, 2020 At finde en egnet lokation er nok den største del af udfordringen. 50+ mænd er ret mange, især hvis de ikke skal gnubbe skuldre med hinanden hele tiden. Jeg tror ikke det er nogen nem ide at dele op i små grupper som så har et meget begrænset tidsrum i selskab med den friske pige som er stjernen i dette event. Hvis nogen ikke får udløsning eller kan tisse på kommando så er tiden hurtigt gået. Måske der skal tænkes i et alternativt "kø" system hvor der er fx 5-6 hos pigen ad gangen og så går hver enkelt hen i et afslapningsrum (eller går hjem?)når man har "leveret"? Og en ny kommer ind.. Man kunne også overveje et lidt lavere deltager antal. har trådstarterne af dette skønne event (som jeg gerne deltager i) tænkt over om det skal være opdelt i grupper mht sæd / tis eller om det skal være begge dele på samme tid? I samme moment, så står der i trådstarten at pigen bruger hænder og mund. Hvis hun mere eller mindre giver BJ til så mange som 50+ mænd, kan det så ikke gå hen og blive for meget for hende? Især hvis det er første gang med så mange mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nskh 29 Skrevet 29. Juli, 2020 Også frisk på at deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrik larsen 1 Skrevet 30. Juli, 2020 Jeg er også klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psorensen 13 Skrevet 30. Juli, 2020 Jeg er helt klart interesseret ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sex2night 2 Skrevet 30. Juli, 2020 Jeg er også klar til at deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Juli, 2020 Det er et frækt set-up I er i gang med at planlægge. Jeg håber I får udlevet det og der er god opbakning/fremmøde. Som en har nævnt tidligere, tror jeg ikke at der er nogen som kan holde til at sutte 50 pikke til udløsning. Er I afklaret med, hvor der må tisses/spermes. Ansigt/mund/øjne/hår/krop? Både tis og sperm i øjne svier. Ønsker jer en god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 734 Skrevet 30. Juli, 2020 Først og vigtigst, jeg vil helt klart deltage hvis og når det sker jeg har en lille smule kendskab til at arrangere GB etc At samle 50 tror jeg ikke på at “efterspørgslen” er stor nok til i DK Forvendt ikke at halvdelen af de som har tilmeldt sig kommer på trods af alle deres forsikringer her og uden at kende din slavetøs så tror jeg at hun er brugt efter 10-15 pikke som skal slikkes og samme antal pis som skal modtages og/eller sluges men håber virkelig det lykkes for jer og hun for det hun ønsker 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bachmann 6 Skrevet 30. Juli, 2020 Jeg er også Interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg