Handsomegentlemancph 40 Skrevet 28. Juli, 2020 (edited) Ind imellem kommer der reviews herinde af noget, som jeg aldrig havde forestillet mig, at nogen ville tænde på. Når jeg så ser de rædderlige reviews af eks. Nyholms Alle, der lige er kommet, så tænker jeg, om der er nogen, der tænder på det? Er der nogen, der tænder på at gå ind i en bule, hvor det er så uhumskt og så ringe betjening osv? Redigeret 28. Juli, 2020 af Handsomegentlemancph bedre ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18187 Skrevet 28. Juli, 2020 Jeg har en fornemmelse af at det for mange handler om prisen.. Jeg tror i grunden at en udenlandsk tissekone er lige så god som en dansk.. Så det kan ikke være det alene der er grunden til at man vælger udenlandsk fremfor dansk.. Jeg kan godt se at det med de asiatiske piger er noget andet da jeg fornemmer de har en helt anden tilgang til arbejdet og generelt er meget anderledes i forhold til respekt osv.. Det fornemmer jeg klart selv fra mit asiatiske klientel kontra mit danske.. Ikke at den ene er et foretrække frem for den anden på nogen måder.. Så der jo også spørgsmålet omkring fransk uden osv.. De udenlandske piger gør oftest især fransk uden hvilket et få-tal af danske piger gør.. Hvis der skulle være en særlig fetich for at få en dårlig oplevelse så har jeg ikke oplevet den i hvertfald men jeg gebærder mig så heller ikke på uhumske steder.. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. Juli, 2020 Der er sikkert nogen som bare skal have et billigt hul, ligegyldigt hvor usselt stedet er også gpen ikke virker som om hun har lyst. Jeg forstår ikke de mænd som smider 600 kr eller mere/mindre efter en dårlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lykkelige Dan 30 Skrevet 28. Juli, 2020 (edited) Har på fornemmelsen at mange mænd tror de kan gå ind og forhandle sig til sex. På lige fod med man prutter om prisen på et kopi ur i Thailand. Og får de det ikke går de Igen og laver en dårlig anmeldelse på her på denne side. Kvalitet og hygiejne følger som regel prisen. Redigeret 28. Juli, 2020 af Lykkelige Dan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 28. Juli, 2020 Jeg tror, at alle vi mænd bliver "fanget ind" af lækre billeder! Nogen af os checker så reviews og om det er stjålne billeder, før vi kaster os ud i det - andre glemmer at bruge det øverste hoved, kaster sig ud i det, og høster hvad der nu gemmer sig. Når de er der, så har de desværre ikke "nosser" til at gå igen . Jeg har efterhånden samlet mange erfaringer, og vil påstå, at hvis man tænker sig om, og opfører sig ordentligt, så er der meget få dårlige oplevelser - og dansk/udenlandsk gør ingen forskel, bortset fra prisen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 28. Juli, 2020 Det er jeg helt sikker på, ja :) Jeg tror i høj grad de fleste mennesker har en lille fantasi for det forkerte, forbudte. Et eksempel er 'rape-fetish' (IKKE at jeg på nogen måder har sympati for voldtægtsmænd/kvinder), eller 'age-play'/'ddlg'. Fælles for disse, inklusiv den 'billige luder' i den beskidte slum kælder er nok at meget få tænder på det, når de rent faktisk befinder sig i situationen ufrivilligt. Der er helt sikkert mange mænd som tænder på TANKEN om at komme til et beskidt hul, og gennemkneppe en sur pige for meget billige penge. Ligesom der er nok er mange kvinder som tænder på TANKEN om at være den pige. Om der er nogen der tænder på det i situationen? Det er der nok. Men der er nok også mange, som fx anmelderen af Nyholms Allé, som føler sig efterladt med en dårlig følelse af skuffelse, som minimum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov75 195 Skrevet 28. Juli, 2020 100% der er mænd der tænder på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1732 Skrevet 28. Juli, 2020 Tror bestemt, der er mænd som tænder på piger, der ikke kan lide det de laver. Og nogen, som er så fokuseret på at det skal være så billigt som muligt, uanset de forhold, pigen arbejder under. Virkelig trist, men nok sandt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 28. Juli, 2020 Jeg tænder bestemt ikke på en der ikke kan lide det hun laver, eller dårlige oplevelser generelt. Når det så er skrevet... Jeg tænder på ideen om at hun "kun knepper mig for pengene" altså ideen om at hun er fuldkommen ligeglad med hvem jeg er, den gør noget for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 28. Juli, 2020 Hvis ikke pigen er ok med hvad hun laver går jeg igen. Men ja der er nogle hvor det bare skal være beskidt og stndfuldt og måske de føler magt ved at “bruge” pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 28. Juli, 2020 Mænd er nogle underlige væsner, nogle gange tænker vi med pikken og lader fornuften blive i skuffen, mig selv incl . Har dog aldrig været det nævnte sted netop pga dårlige anmeldelser . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 28. Juli, 2020 Tror jeg fandt svaret på dit spørgsmål. Kiggede lige på AL og så en ung dansk pige på 24 ved fields, privat lejl. 15 min 800 kr 30 min 1400 kr Hende vil jeg da gerne besøge, men sku da mange penge for et knald for en maler som mig, så er den nemmere løsning desværre nok de udenlandske til det halve, så nej tror ikke mænd tænder på dårlige oplevelser, men handler om penge .. Havde jeg været direktør, havde jeg gerne betalt meget mere for noget ordenligt kvalitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9756 Skrevet 28. Juli, 2020 EksilKøbenhavner skrev, 1 time siden: Jeg tænder bestemt ikke på en der ikke kan lide det hun laver, eller dårlige oplevelser generelt. Når det så er skrevet... Jeg tænder på ideen om at hun "kun knepper mig for pengene" altså ideen om at hun er fuldkommen ligeglad med hvem jeg er, den gør noget for mig Jeg er med dig det meste af vejen. Det er vigtigt for mig at føle at pigen nyder og tænder på sexen, men jeg synes også det er vildt frækt at der skal kontanter på bordet, og det tænder mig også at mærke pigens griskhed og lyst efter pengene. Det er dog sjældent at nogen gider lege den leg, og for det meste oplever jeg bare at betalingen ses som en "kedelig" ting der skal overstås. Men for at besvare spørgsmålet så kommer jeg bestemt ikke steder som Nyholms Alle og kælderen på Tagensvej, hvor jeg kan læse at pigerne overhovedet ikke er interesseret i sex hvis de kan blive fri. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Antoninus Skrevet 28. Juli, 2020 Lange skrev, for 2 timer siden: Tror bestemt, der er mænd som tænder på piger, der ikke kan lide det de laver. Og nogen, som er så fokuseret på at det skal være så billigt som muligt, uanset de forhold, pigen arbejder under. Virkelig trist, men nok sandt. Der er mænd som vil gøre det som en form for ydmygelse overfor pigerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1732 Skrevet 28. Juli, 2020 Antoninus skrev, for 9 minutter siden: Der er mænd som vil gøre det som en form for ydmygelse overfor pigerne? Der skal nok være nogen, der tænder på den slags. Eller mænd, som synes det er sjovt at presse piger til at overskride deres grænser. Ting som de ikke ville kunne slippe af sted med ude i den "virkelige" verden, hvor de ikke er helt så anonyme som hos glædespigen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 28. Juli, 2020 Jeg tænder på skumle kælder lokaler i en mørk gyde. Hvor man lige får en quickie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 715 Skrevet 29. Juli, 2020 JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden: Jeg har en fornemmelse af at det for mange handler om prisen.. Jeg tror i grunden at en udenlandsk tissekone er lige så god som en dansk.. Så det kan ikke være det alene der er grunden til at man vælger udenlandsk fremfor dansk.. Jeg kan godt se at det med de asiatiske piger er noget andet da jeg fornemmer de har en helt anden tilgang til arbejdet og generelt er meget anderledes i forhold til respekt osv.. Det fornemmer jeg klart selv fra mit asiatiske klientel kontra mit danske.. Ikke at den ene er et foretrække frem for den anden på nogen måder.. Så der jo også spørgsmålet omkring fransk uden osv.. De udenlandske piger gør oftest især fransk uden hvilket et få-tal af danske piger gør.. Hvis der skulle være en særlig fetich for at få en dårlig oplevelse så har jeg ikke oplevet den i hvertfald men jeg gebærder mig så heller ikke på uhumske steder.. Ja Jennifer du har ret, meget handler om pris, men ikke alt. Mange danske piger er ca. kr. 500,- dyre for en time end tilsvarende udenlandsk. Jeg ved godt, at dette også skyldes omkostninger som husleje og moms. De fleste udenlandske piger har også omkostninger, til husleje og lignende. Forholdene omkring stedet er her ofte forskelligt. De fleste danske piger er på bordeller, hvor man ikke kan møde dem samme sted hver dag. Mange udenlandske piger har lejet sig ind i en lejlighed, sommerhuse og andre steder hvor ejeren ikke er til stede. Egentlige bordeller for udenlandske piger er der også. Disse er ofte nedlagte butikker og lokaler i baggårde, hvor kvaliteten af forholdene kan være ringe. Sidstnævnte steder er ofte ubehagelige. De udenlandske pigers tilgang er ofte lige så god som de danske pigers, hvis man vælger med omhu ud fra annoncerne og anmeldelser herinde. Dermed er deres tissekone, som du skriver, lige så god, eller med andre ord et huld er et huld. Men måden det bliver brugt på og de andre ting som foretages er ikke det samme. Hvis man foretrækker fransk uden og komme i munden , så skal man primært opsøge udenlandske piger. Som der i andre indlæg antydes, er der nok nogle som kan lide at ydmyge pigerne. Her er det sikkert rigtigt at dette er nemmere med de udenlandske piger, specielt de mange unge. Mine erfaringer de meget unge udenlandske piger er ringe, men dem der bare er midt i 20'erne er lige så professionelle som de danske piger. Her får man det man betaler for, men de er nogen gange villige til at gå med til mere, eks caviar, hvis man bare betaler. Nå du komme til det asiatiske, har du, Jennifer, ret i det anderledes. Hos thaier får man ofte også en god massage samtidig, men også en følelse af service fra pigens side. Hvis man viser respekt for hende og slikker hende til orgasme er hun ofte meget taknemmelig og man bliver behandlet meget bedre næste gang man kommer. Jeg har også prøver nogle Japanske piger, som har været her kortvarigt. Det er ofte her man bliver bedst behandlet. Disse piger er meget omsorgsfulde og ydmyge over for chancen og nyder ofte selv at få besøg. De opholder sig ofte på små billege hoteller, hvor man skal være meget diskret indtil man er på deres værelse. Det kan godt være jer er forskellig i forhold til andre mænd. Jeg tænder ikke på at hun bare knepper for penge. Jeg søger en seksuel oplevelse sammen med en der også har fornøjelse af mit ophold og som kan lide hvad hun laver. Jeg ved godt at den næste kunde kommer lige efter jeg har forladt stedet og det bekymrer mig ikke. Selv om det er naturligt at jeg betaler for en service, er det ikke betalingen eller magten over en anden jeg tænder på, men derimod en god oplevelse med en anden person hvor trykket også bliver lettet på en fræk måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18187 Skrevet 29. Juli, 2020 migmanden skrev, for 28 minutter siden: Ja Jennifer du har ret, meget handler om pris, men ikke alt. Mange danske piger er ca. kr. 500,- dyre for en time end tilsvarende udenlandsk. Jeg ved godt, at dette også skyldes omkostninger som husleje og moms. De fleste udenlandske piger har også omkostninger, til husleje og lignende. Forholdene omkring stedet er her ofte forskelligt. De fleste danske piger er på bordeller, hvor man ikke kan møde dem samme sted hver dag. Mange udenlandske piger har lejet sig ind i en lejlighed, sommerhuse og andre steder hvor ejeren ikke er til stede. Egentlige bordeller for udenlandske piger er der også. Disse er ofte nedlagte butikker og lokaler i baggårde, hvor kvaliteten af forholdene kan være ringe. Sidstnævnte steder er ofte ubehagelige. De udenlandske pigers tilgang er ofte lige så god som de danske pigers, hvis man vælger med omhu ud fra annoncerne og anmeldelser herinde. Dermed er deres tissekone, som du skriver, lige så god, eller med andre ord et huld er et huld. Men måden det bliver brugt på og de andre ting som foretages er ikke det samme. Hvis man foretrækker fransk uden og komme i munden , så skal man primært opsøge udenlandske piger. Som der i andre indlæg antydes, er der nok nogle som kan lide at ydmyge pigerne. Her er det sikkert rigtigt at dette er nemmere med de udenlandske piger, specielt de mange unge. Mine erfaringer de meget unge udenlandske piger er ringe, men dem der bare er midt i 20'erne er lige så professionelle som de danske piger. Her får man det man betaler for, men de er nogen gange villige til at gå med til mere, eks caviar, hvis man bare betaler. Nå du komme til det asiatiske, har du, Jennifer, ret i det anderledes. Hos thaier får man ofte også en god massage samtidig, men også en følelse af service fra pigens side. Hvis man viser respekt for hende og slikker hende til orgasme er hun ofte meget taknemmelig og man bliver behandlet meget bedre næste gang man kommer. Jeg har også prøver nogle Japanske piger, som har været her kortvarigt. Det er ofte her man bliver bedst behandlet. Disse piger er meget omsorgsfulde og ydmyge over for chancen og nyder ofte selv at få besøg. De opholder sig ofte på små billege hoteller, hvor man skal være meget diskret indtil man er på deres værelse. Det kan godt være jer er forskellig i forhold til andre mænd. Jeg tænder ikke på at hun bare knepper for penge. Jeg søger en seksuel oplevelse sammen med en der også har fornøjelse af mit ophold og som kan lide hvad hun laver. Jeg ved godt at den næste kunde kommer lige efter jeg har forladt stedet og det bekymrer mig ikke. Selv om det er naturligt at jeg betaler for en service, er det ikke betalingen eller magten over en anden jeg tænder på, men derimod en god oplevelse med en anden person hvor trykket også bliver lettet på en fræk måde. Som jeg også skrev så handler det også om ydelsen der tilbydes.. Faktisk så gentager du bare det jeg skrev mere uddybende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. Juli, 2020 MalerKbhK skrev, for 19 timer siden: Tror jeg fandt svaret på dit spørgsmål. Kiggede lige på AL og så en ung dansk pige på 24 ved fields, privat lejl. 15 min 800 kr 30 min 1400 kr Hende vil jeg da gerne besøge, men sku da mange penge for et knald for en maler som mig, så er den nemmere løsning desværre nok de udenlandske til det halve, så nej tror ikke mænd tænder på dårlige oplevelser, men handler om penge .. Havde jeg været direktør, havde jeg gerne betalt meget mere for noget ordenligt kvalitet. Er der mange succes besøg, når prisen er lavere / halv pris? Hvis ja, så er det jo fint. Hvis nej, så må man vel overveje situationen... I hvert fald ikke bare køre videre i samme skrue, det er da for skørt. Jeg har selv før prøvet, at ville spare 200 kr, men jeg følte aller mest at jeg var blevet grundigt snydt for 6-800 kr. Og det endda af nogle udenlandske, som ellers havde gode anmeldelser. ( Jeg har også haft fine besøg, hos udenlandske piger, men det var til "danske" priser ). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 29. Juli, 2020 Jeg har haft mange super oplevelser hos udenlandske piger for 1.000 - 1.300, og tager aldrig under en time! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 715 Skrevet 29. Juli, 2020 JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Som jeg også skrev så handler det også om ydelsen der tilbydes.. Faktisk så gentager du bare det jeg skrev mere uddybende.. Det har du helt ret i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg