Hop til indhold
Madame Illona

Jeg er rasende !!!!

Recommended Posts

Idag modtager jeg en mail om at der er en annonce på AL hvor i ( Villa Bella’s ) tlf nr bruges i vedkommendes annonce ( sammen med hendes egen @ adr samt mobil nr bruges 

jeg har anmeldt men hvad det nytter aner jeg ikke. Jeg er som skrevet RASENDE ... Syntes det er noget svineri det kan lade sig gøre at man kan bruge andres info og undre mig over hvad man får ud af det. Linket vedhæftet 

https://annoncelight.dk/showad/301213

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 8 minutter siden:

Idag modtager jeg en mail om at der er en annonce på AL hvor i ( Villa Bella’s ) tlf nr bruges i vedkommendes annonce ( sammen med hendes egen @ adr samt mobil nr bruges 

jeg har anmeldt men hvad det nytter aner jeg ikke. Jeg er som skrevet RASENDE ... Syntes det er noget svineri det kan lade sig gøre at man kan bruge andres info og undre mig over hvad man får ud af det. Linket vedhæftet 

https://annoncelight.dk/showad/301213

-og annoncen er slettet. 

Formålet må være at snylte på etablerede steders oplysninger, men hvad de får ud af at bruge telefonnummer kan jeg ikke helt regne ud. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, for 4 minutter siden:

-og annoncen er slettet. 

Formålet må være at snylte på etablerede steders oplysninger, men hvad de får ud af at bruge telefonnummer kan jeg ikke helt regne ud. 

/North

Måske fordi jeg og andre har anmeldt annoncen 

Men så kan man jo snart ikke vide sig sikker på noget 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...