Rudo 57 Skrevet 30. Juli, 2020 Hej er der nogen der har været ved hende og kan fortælle om ydelser osv. Hun annoncerer på annoncelight Fredericia for tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 30. Juli, 2020 Anmeldelse..?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 30. Juli, 2020 Lanta skrev, for 25 minutter siden: Link? Jeg kan ikke finde ud af det med links Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 30. Juli, 2020 Rudo skrev, for 9 minutter siden: Jeg kan ikke finde ud af det med links Så må du igang med, at lære det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 31. Juli, 2020 Snedker skrev, for 6 timer siden: Er det Minna? Ja det er Minna kender du noget til hende er det et besøg værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 31. Juli, 2020 Hendes telefonnummer er det samme som en andens der er i Nordjylland, men det er ikke de samme billeder. Hende i Fredericia passer godt med 60+, hun er ok sød, smager godt og er meget alm. ikke den bedste men ret fræk. Hun fortalte at hun kun var på når hun lige havde lyst. Jeg forstår ikke at hun deler nummer med en anden. https://annoncelight.dk/showad/300058 samme nummer som Minna og samme måde det er skrevet på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 31. Juli, 2020 Snedker skrev, for 1 time siden: Hendes telefonnummer er det samme som en andens der er i Nordjylland, men det er ikke de samme billeder. Hende i Fredericia passer godt med 60+, hun er ok sød, smager godt og er meget alm. ikke den bedste men ret fræk. Hun fortalte at hun kun var på når hun lige havde lyst. Jeg forstår ikke at hun deler nummer med en anden. https://annoncelight.dk/showad/300058 samme nummer som Minna og samme måde det er skrevet på? Mange tak for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 31. Juli, 2020 Rudo skrev, for 1 time siden: Mange tak for det Men ja det lyder mærkeligt og hun er ikke på i Fredericia i dag åbenbart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 1. August, 2020 Som skåret ud af en vendelmand annonce. Deri ligger svaret nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 1. August, 2020 Der er flere der bruger det samme nummer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 1. August, 2020 Snedker skrev, 1 time siden: Der er flere der bruger det samme nummer? Det er jo ikke pigernes nummer. Det er Vendelmandens nummer. Derfor skal man skrive navn på pigen i sms og håbe på han husker hvem det er... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 2. August, 2020 Hvem er vendelmanden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 3. August, 2020 Snedker skrev, for 10 timer siden: Hvem er vendelmanden? Jeg kender ham ikke, men hvis man følger lidt med og søger lidt så er det nok ham der står bag de annoncer der til forveksling ligner hinanden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 3. August, 2020 Ved nogen hvorfor han kaldes vendelmanden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 3. August, 2020 Det ved jeg ikke men en vendelbo er navn på en gammel adelsslægt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 7. August, 2020 https://annoncelight.dk/showad/300057 så er hun på igen:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 7. August, 2020 Ja så har jeg været der, hun sutter godt og grundigt, god sex, hun er med på det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 7. August, 2020 Snedker skrev, den 02-08-2020 at 22:31: Hvem er vendelmanden? Måske på sin plads at nævne hvem Vendelmanden er? Jo som jeg har læst, er han en som sælger kvinder i dk og ej har styr på hvem han sælger den på givende dag Hvilket for mig er total turn off men sådan er vi jo så MEGET forskellig herinde Det korte er, han tjener penge på kvinder som åbenbart byder sig til hans koncept Åh jo måske nogen syntes det er i orden, personligt syntes jeg det er klamt (kvinder burde få alle pengene for deres ydelse) Det var blot min holdning, go Weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg