pacer 2588 Skrevet 30. Juli, 2020 Hej venner. Går lidt med tanken om et godt blowjob af en shemale/ladyboy, det skal være uden gummi og kun et blow, er ikke parart til at gå længere end det. Betragter mig som 100% hetero så det er en udfordring i sig selv, men er altså nysgerrig, det ser frækt ud på film. Nå men er det nogen som kan anbefales til en jomfru? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 359 Skrevet 30. Juli, 2020 pacer skrev, for 27 minutter siden: Hej venner. Går lidt med tanken om et godt blowjob af en shemale/ladyboy, det skal være uden gummi og kun et blow, er ikke parart til at gå længere end det. Betragter mig som 100% hetero så det er en udfordring i sig selv, men er altså nysgerrig, det ser frækt ud på film. Nå men er det nogen som kan anbefales til en jomfru? Ellen. Brug søgefunktionen og hun kommer frem. Du må kalkulere med at der er risiko for at du vil gå “hele vejen” når du ser hende. Og ja, billederne er retvisende og ægte. Go fornøjelse. -kontant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 31. Juli, 2020 Kontant skrev, for 6 timer siden: hun kommer frem. hvad mener du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Juli, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 21 minutter siden: hvad mener du Jeg tror der menes, at hvis der søges på “Ellen” i søgefunktionen, så kommer der tråde med relevant info om den ladyboy/shemale, som bliver anbefalet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 31. Juli, 2020 Okay læste ikke ordenligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 31. Juli, 2020 pacer skrev, for 12 timer siden: Hej venner. Går lidt med tanken om et godt blowjob af en shemale/ladyboy, det skal være uden gummi og kun et blow, er ikke parart til at gå længere end det. Betragter mig som 100% hetero så det er en udfordring i sig selv, men er altså nysgerrig, det ser frækt ud på film. Nå men er det nogen som kan anbefales til en jomfru? Adara i Gentofte nyder at blive suttet. Hun koster kun kr 800 for 30 min og pikken er flot og meget stiv. Ca 16 cm lang og ret tyk. Du kan sutte i alle stillinger og hun er sød og serviceminded. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 31. Juli, 2020 kenderen skrev, for 48 minutter siden: Adara i Gentofte nyder at blive suttet. Hun koster kun kr 800 for 30 min og pikken er flot og meget stiv. Ca 16 cm lang og ret tyk. Du kan sutte i alle stillinger og hun er sød og serviceminded. Som jeg har forstået det, så er det vist den anden vej rundt. Altså at en shemale skal give trådstarter et blowjob, men måske jeg har taget fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 31. Juli, 2020 The Dark Knight skrev, for 3 minutter siden: Som jeg har forstået det, så er det vist den anden vej rundt. Altså at en shemale skal give trådstarter et blowjob, men måske jeg har taget fejl haha ok - de må 69'e - hvad er det frække i at en shemale sutter ??? men hver sin lyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg