Lærke22 38 Skrevet 31. Juli, 2020 (edited) Piger Kan i anbefale en cute fotograf som kan ta nogle fine billeder af hd kvalitet? Kh en gp Redigeret 31. Juli, 2020 af Bryan Mills Billede fjernet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 31. Juli, 2020 Hvis du ik finder en, har jeg en gammen iPhone og kan godt knipse et par billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 743 Skrevet 31. Juli, 2020 Hej Lærke22, tror det vil være en ide at skrive hvor i dk du er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 31. Juli, 2020 (edited) sn57 skrev, for 9 minutter siden: Hej Lærke22, tror det vil være en ide at skrive hvor i dk du er Bedømt på baggrund af hendes danske , gætter jeg på det østlige Herning eller muligvis nærmere Hammerum - Hauge området. Redigeret 31. Juli, 2020 af Lasselarseb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 31. Juli, 2020 AlfaN skrev, for 3 timer siden: Hvis du ik finder en, har jeg en gammen iPhone og kan godt knipse et par billeder kan du ikke læse hendes billeder skal være i HD kvalitet og hvad hjælper en gammel iphone???? @AlfaN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Juli, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 54 minutter siden: kan du ikke læse hendes billeder skal være i HD kvalitet og hvad hjælper en gammel iphone???? @AlfaN Det er der åbenbart andre der ikke kan Medlem Medlem 174 508 indlæg Rapporter indlæg Skrevet for 59 minutter siden Okay læste ikke ordenligt Citér indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 31. Juli, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 2 timer siden: kan du ikke læse hendes billeder skal være i HD kvalitet og hvad hjælper en gammel iphone???? @AlfaN Du har ikke humor?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 31. Juli, 2020 AlfaN skrev, for 33 minutter siden: Du har ikke humor?? Humor er desværre ofte en specialitet, der ikke findes i mange medlemmers vokabularium. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 31. Juli, 2020 For at prøve at være lidt seriøs så fandt jeg denne side på en fotograf i Kolding, måske noget, du kan bruge? https://www.fotografkolding.net/boudoir-fotograf/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. Juli, 2020 Jeg giver 100 kr, til den første kvinde / lyserøde som skriver i denne tråd, som er tiltænkt pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Juli, 2020 Lærke22 skrev, for 12 timer siden: Piger Kan i anbefale en cute fotograf som kan ta nogle fine billeder af hd kvalitet? Kh en gp Lærke, hvorfor skal han være cute. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 31. Juli, 2020 holstebronx skrev, 1 time siden: Jeg giver 100 kr, til den første kvinde / lyserøde som skriver i denne tråd, som er tiltænkt pigerne Nu skylder du mig 100 kr - jubiiiiiii Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkm 410 Skrevet 31. Juli, 2020 (edited) Lærke22 skrev, for 14 timer siden: Piger Kan i anbefale en cute fotograf som kan ta nogle fine billeder af hd kvalitet? Kh en gp Hej lærke jeg er ikke en pige, men har kendskab til en person som tager den type professionelle billeder du søger, det er dog Københavnsområdet. Både for private, mode blade, castings osv. han ønsker ikke længere at stå frem, men skriv mig en besked, hvis du vil have kontakt oplysningerne, kan også være han kender en i dit område (de kender normalt hinanden) han kan henvise til. (og nej, det er ikke mig der skal være privat fotograf.. eller morsom. Dette er et seriøst indlæg på spørgsmålet) PS, han er ikke cute Redigeret 31. Juli, 2020 af Dkm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotojylland 65 Skrevet 2. August, 2020 Hej Lærke, Tjek din indbakke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg