Hop til indhold
Guest JohnWayne86

Firkant/trekant med Melinda og Diana i Holsted

Recommended Posts

Guest JohnWayne86

Hej, jeg havde efterlyst en makker til en firkant herinde over er par omgange og det lykkedes endelig at finde en broder herinde, som var frisk.

Han ønsker dog at være anonym, så hans handle udelades i denne omgang.

Mødet stod i går aftes kl 20. Vi mødtes udenfor og fulgtes sammen ind, da han ikke havde besøgt dem før. Efter at ordne det finansielle og et hurtigt bad til begge, så var vi klar til en sjov time.

Vi startede stående med kys med hver sin pige og byttede undervejs. Derefter ned på sengen liggende ved siden af hinanden, så vi hver især kunne nyde en knælende kvinde yde superfransk, hvor de også skiftede pik undervejs. 
derefter missionær med hver sin pige og løbende udskiftning imellem dem. Min makker tog derefter Diana bagfra hvor jeg fik stillet mig i den anden ende, så jeg kunne kneppe hende i munden imens.

Derefter fortsatte vi med ved vores pige lidt igen. Det var meningen jeg skulle have oplevet en sandwich, men desværre nåede vi det aldrig inden min makker kom imens hans ordnede Diana på egen hånd.
Sjov/fed fornemmelse at ligge i samme dobbeltseng imens min makker kommer i et kæmpe brøl og Diana samtidig kom med dybe støn.

Melinda var tydeligvis ikke vant til det her ligesom mig, så vi grinede og fniste begge af det imens jeg havde hende i en missionær.

Der var nu gået ca 25 min.
Min makker meldte derefter ud, at han ikke kunne holde til en runde 2, så han valgte at trække i tøjet og tage hjemad igen.

Derfor endte den sidste halvdel nu i en trekant med 2 dejlige damer ligesom jeg oplevede for en måned siden. Diana, som sutter boller og mellemkød imens Melinda tager sig sf pikken bliver man bare aldrig træt af! Diana red mig undervejs så hårdt, at det var muligt at kysse Melinda imens ^_^ Derefter gik resten af tiden med at kneppe forfra og bagfra begge piger på skift. Med 5 minutter tilbage endte jeg med Melinda i missionær og den store forløsning var uundgåelig. Den var så kraftig at jeg efterfølgende og resten af aften havde ømme boller. Heldigvis forsvundet henover natten :-P

Til afslutning blev jeg spurgt om bad, da jeg havde fået sved på panden af al den motion. Til min store glæde valgte Melinda at tilslutte mig i badet, så fik 10 minutter i bruseren, hvor hun kyssede, sæbede mig ind og vaskede mig ren.

Næste besøg kunne godt ende med mig og hende kun i den bruser - det var sgu lækkert.

https://annoncelight.dk/showad/278026

https://annoncelight.dk/showad/281646

Som jeg har nævnt før, så er Melinda den mest bedårende lille ungpige. Fornemmelsen af hende i missionær er magisk, når hun kigger på en med sine brune øjne og løfter hovedet op mod en for at få nogle flere tungekys :wub: Jeg foreslog hende desuden nye billeder, da jeg synes hun er 100 gange smukkere i dag, når hun åbner i sit undertøj og solbrune krop. Om hun følger det er jo helt op til hende :)

Diana er mere fræk og det store smil på hendes læber, når man tager hende i missionær rangerer virkelig også højt og hun løbende beder en støder hårdere og dybere.

Jeg har ikke delt en pige/piger med en anden fyr før, så det var en af mange fantasier, som nu er udlevet. Tak for hjælpen XXXXX.

John

Redigeret af JohnWayne86

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt at du fandt en wingmann. Bare jeg havde modet til en fræk firkant  måske en anden gang B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet at være 2 om en pige med én herindefra og også en mindre gruppe om én. Alt sammen situationer, hvor jeg ikke kendte nogen i forvejen. Det har været meget stille og roligt. 

Vil selv gerne have været nr. 2 til denne oplevelse. Nogen der har samme tanke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lucasberggreen skrev, for 23 minutter siden:

Hvor er det at de ligger i Holsted? Nogle der kan adressen?

Det er ikke tilladt her at oplyse adressen hvis ikke den fremgår af annoncen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JohnWayne86
Lucasberggreen skrev, for 1 time siden:

Hvor er det at de ligger i Holsted? Nogle der kan adressen?

Skriv til dem - de plejer at være hurtige til at svare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...