Alcacer 352 Skrevet 2. August, 2020 Hey! Er der nogen af d'herrer, der har haft fornøjelsen af denne unge dame og vil fortælle lidt om hendes serviceniveau? https://annoncelight.dk/showad/301383 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 26. August, 2020 Er der stadig ingen der har besøgt hende og vil dele lidt erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 26. August, 2020 Jeg har skrevet fire beskeder på fire forskellige dage til hende uden at få svar. Jeg har opgivet det - indtil videre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 26. August, 2020 Hun er anmeldt herinde tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 26. August, 2020 Midtvestagurken skrev, for 1 time siden: Hun er anmeldt herinde tidligere. Har du et link nok til de anmeldelser for jeg har godt nok ikke kunne finde nogen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 26. August, 2020 Alcacer skrev, for 3 timer siden: Jeg har skrevet fire beskeder på fire forskellige dage til hende uden at få svar. Jeg har opgivet det - indtil videre... Hun svarede heller ikke mig på sms, men da jeg ringede virkede hun sød nok. Men jeg kunne bare ikke lige den dag. Men kunne være rart at høre nogle der havde været på besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 17. September, 2020 Midtvestagurken skrev, den 26.8.2020 at 22:08: Hun er anmeldt herinde tidligere. Fandt du et link til de anmeldelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 17. September, 2020 steve skrev, for 17 timer siden: Fandt du et link til de anmeldelser? Jeg har ikke haft tid til at søge. Det er da også muligt at jeg husker galt, men jeg mener bare at jeg har læst omtale af hende herinde, måske under et andet navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 25. September, 2020 Var forbi i mandags - ligner billederne må jeg sige,måske endda tyndere i virkeligheden. Store silikone bryster, lidt hårde men berøringsvenlige. Lidt proffesionel distance, men hun tager imod pik som en champ, trods hendes petite ramme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg