lækkerbrun 0 Skrevet 4. August, 2020 har nogle prøvet her https://annoncelight.dk/showad/227430 hvordan er hun? og er det værd at besøge hende ? kan hun give blowjobs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 4. August, 2020 Sundsvej har mega lækre piger og billederne er af pigerne generelt. Men servicen i huset er rigtig dårlig har besøgt huset 2 gange og kommer ikke igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1730 Skrevet 4. August, 2020 Det er ofte de samme piger som i Kruså og billederne plejer at være retvisende. Jeg har ikke mødt Paris, men er aldrig gået utilfreds fra huset i Kruså. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 4. August, 2020 Elprebsi skrev, for 30 minutter siden: Det er ofte de samme piger som i Kruså og billederne plejer at være retvisende. Jeg har ikke mødt Paris, men er aldrig gået utilfreds fra huset i Kruså. Er fuldstændig enig. Har frekventeret huset i Kruså ret mange gange efterhånden. Har også besøgt deres “afdeling” i Vejle. Har altid været retvisende billeder, omend de er lidt “poppet op fotomæssigt” men slet ikke, så de ikke stadig har været retvisende. Servicen begge steder har også været som forventeligt. Jeg har fået det jeg har betalt for og heller ikke følt, at der var et minutur sat til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 4. August, 2020 Jeg vil retfærdigvis sige at det nok er Ca. 1 år siden jeg besøgte stedet sidst. Jeg har læst blandede anmeldelser herinde om stedet. Skal da heller ikke sige om det er mig der er forkert på den. Tænker bare at hvis de piger havde samme service som på Engtoften i aarhus kunne det blive rigtig godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg