Donmig 29 Skrevet 4. August, 2020 (edited) Endnu en gang var jeg her forbi. https://annoncelight.dk/showad/269767 De er bare 2 super dejlige og mega søde piger. Og DANSKE I dag var jeg sammen med Kristina, som jeg vist har været lidt meget sammen med gennem tiden. Men men. Hun er bare så dejlig. Og man kan bare mærke hvor velkommen man er når man træder ind af døren. Sex'en var som den nu er, MEGA fræk. Man kan bare mærke at hun er der for sex lige så meget som jeg er. Bare fantastisk. Man kan også være sammen med begge 2 hvis man tør. Mine varmeste anbefalinger til begge piger(har tidligere været en del sammen med Heidi også) Kig forbi inden din nabo Redigeret 4. August, 2020 af Donmig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillejohn 72 Skrevet 4. August, 2020 Hey, lyder super jeg skal til Aalborg imorgen, er der en af dem som ikke har siliconebryster ? så bliver hun mit valg Mvh John 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orladrengen 54 Skrevet 4. August, 2020 Prisniveau for to? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 4. August, 2020 Orladrengen skrev, for 57 minutter siden: Prisniveau for to? 1300,- for 30 minutter for begge to. Jeg har selv haft fornøjelsen, og frækkere kvinder end de to skal man godt nok lede længe efter. Jeg var meget positivt overrasket da jeg mødte dem og var næsten helt forlegen over, hvor frække og ligefremme de var. Jeg skal helt sikkert også møde dem igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orladrengen 54 Skrevet 4. August, 2020 The Dark Knight skrev, for 48 minutter siden: 1300,- for 30 minutter for begge to. Jeg har selv haft fornøjelsen, og frækkere kvinder end de to skal man godt nok lede længe efter. Jeg var meget positivt overrasket da jeg mødte dem og var næsten helt forlegen over, hvor frække og ligefremme de var. Jeg skal helt sikkert også møde dem igen. Det lyder meget rimeligt. Må se hvornår jeg kommer på de kanter - lyder bestemt som en duo, der skal prøves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 5. August, 2020 lillejohn skrev, for 19 timer siden: Hey, lyder super jeg skal til Aalborg imorgen, er der en af dem som ikke har siliconebryster ? så bliver hun mit valg Mvh John Hej John De har begge store silikonebryster. Begge mega frække. Kan varmt anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ReeferMadness Skrevet 5. August, 2020 Vil også godt anbefale en duo med de 2 dejlige kvinder. En af mine bedste oplevelser i det nordjyske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 5. August, 2020 Hvad koster 1 time nogle der ved det med dem begge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 5. August, 2020 De er kun på i snit en dag i ugen. I kan med fordel skrive en mail til Kristina (mail i annoncen) og spørge ind til et par fremtidige datoer. Hun er sød til at svare, og kender som regel arbejdsdagene en uge eller to før. De har nemlig kun annonce på, på selve dagen, så det kan være svært at planlægge efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 5. August, 2020 lillejohn skrev, for 23 timer siden: Hey, lyder super jeg skal til Aalborg imorgen, er der en af dem som ikke har siliconebryster ? så bliver hun mit valg Mvh John Uh den var svær.. men i annoncen står der at de har silikone bryster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillejohn 72 Skrevet 7. August, 2020 Hej Hedensted- ups det havde jeg sgu ikke set tak for info- kommer først til Aalborg senere i aften. Så napper jeg en af de unge tøser fra Polen- Har væreet hos Bianca flere gange og hun har "the real things" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 26. Marts, 2022 Nogen der ved om de er stoppet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 308 Skrevet 27. Marts, 2022 ims skrev, den 26.3.2022 at 14:33: Nogen der ved om de er stoppet? Det tror jeg desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donmig 29 Skrevet 28. Marts, 2022 fyr9000 skrev, for 17 timer siden: Det tror jeg desværre De er ikke stoppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indespectus 26 Skrevet 15. April, 2022 Donmig skrev, den 28.3.2022 at 09:21: De er ikke stoppet. Hvor finder vi så de to skønne damer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donmig 29 Skrevet 17. April, 2022 Den ene eller begge skulle være at træffe torsdag den 21.04. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indespectus 26 Skrevet 21. April, 2022 Donmig skrev, den 17.4.2022 at 20:14: Den ene eller begge skulle være at træffe torsdag den 21.04. Jeg har ikke kunnet finde dem - fandt du dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donmig 29 Skrevet 21. Maj, 2022 Halløj, jeg har fundet dem. Dog kun Heidi, den lang hårede. Er på, på mandag den 23.05. i Nørresundby. Prøv at skrive en besked til hende på +45 91 97 16 04 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 22. Maj, 2022 Har du et link til en annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donmig 29 Skrevet 31. Maj, 2022 Halløj, Heidi er på i morgen onsdag 01.06.. Tror ikke hun får annonce på. Prøv at skriv på tidligere nævnte tlf nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ReeferMadness Skrevet 6. September, 2022 (edited) Den dynamiske duo er på igen - jeg får vist desværre ikke tid til et besøg i denne omgang. Men mindes også et par svedige stunder med to dejlige damer - dog et par år tilbage, desværre https://annoncelight.dk/showad/269767 Redigeret 6. September, 2022 af ReeferMadness Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 7. September, 2022 De er fantastiske. Kunne sagtens finde på at besøge dem igen selvom jeg har en længere køretur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg