Joey Joe Joe 2913 Skrevet 5. August, 2020 Jeg stødte på en sugarbabe, der foreslog, at hun skulle have 2.500 kr. for en dinnerdate. En time på en restaurant og så 2.500 kr. sort 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldDane 108 Skrevet 5. August, 2020 Joey Joe Joe skrev, for 8 minutter siden: Jeg stødte på en sugarbabe, der foreslog, at hun skulle have 2.500 kr. for en dinnerdate. En time på en restaurant og så 2.500 kr. sort Udbud og manglende efterspørgsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 5. August, 2020 Joey Joe Joe skrev, for 17 minutter siden: Jeg stødte på en sugarbabe, der foreslog, at hun skulle have 2.500 kr. for en dinnerdate. En time på en restaurant og så 2.500 kr. sort hun for sikkert flere tilbud at vælge imellem, selv til den pris. så er det lige man krummer tæer, på sit køns vegne. syntes det må være et trist/ sørgeligt liv, at betale for dinnerdate. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 5. August, 2020 sweetstone skrev, for 9 minutter siden: syntes det må være et trist/ sørgeligt liv, at betale for dinnerdate Næsten lige så sørgeligt, som hvis man kun kan finde værdi i en udløsning Tror næppe jeg vil betale for en kvinde der spiser med mig. Men har haft sugarbabes med til diverse events - der hvor det kunne give mening, uden at sex var aftalt inden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 5. August, 2020 Nej, men nu havde vi skrevet lidt - og det var så hendes forslag til, hvad vi kunne finde på som en date. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 5. August, 2020 sweetstone skrev, for 2 timer siden: så er det lige man krummer tæer, på sit køns vegne. syntes det må være et trist/ sørgeligt liv, at betale for dinnerdate. Jeg synes faktisk også at man må på et tidspunkt må få en lidt dårlig smag i munden, hvis man udelukkende tilbyder socialt samvær mod betaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 5. August, 2020 Vel ikke væsensforskelligt fra sådan noget som dette https://rentafriend.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 5. August, 2020 mignuigen skrev, for 46 minutter siden: Vel ikke væsensforskelligt fra sådan noget som dette https://rentafriend.com/ Næ, men det bliver det vel ikke bedre af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg