g00glethis 26 Skrevet 6. August, 2020 (edited) Kontaktede denne ædelsten og aftalte et møde godt og vel 1½ time senere på dagen, hende iklædt briller og frækt lingerie. Jeg mødte op og blev vel mødt af en sofistikeret skabning, som i den grad går op i sig selv, både mentalt og fysisk. Helt igennem et fremragende møde, hvor opmærksomhed, opstemmelse og nærvær er i fokus, samtidig med hun er omsorgsfuld og går op i god service. Jeg har bestemt tænkt mig at besøge hende igen, imens hun stadigvæk er her, dog ved jeg ikke hvornår hun tager afsted igen fra Odense, men hun er nyankommet indenfor de sidste par dage. - "Hvad du ser er hvad du får" - Det hende på billederne. - Meget veltalende - I den grad en attraktiv kvinde og bevidst omkring det. - Har tidligere haft et andet og ikke så mindesværdigt besøg på den givne adresse, men denne oplevelse opvejer det tidligere besøg. Her er hendes link: https://annoncelight.dk/showad/301643 Redigeret 6. August, 2020 af g00glethis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 120 Skrevet 6. August, 2020 er stedet diskret eller kunne folk se dig komme til stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 6. August, 2020 Fin anmeldelse. Hende har jeg også i kikkerten til måske imorgen. Hun ser ikke ud til at have tatoo? Til gengæld synes jeg brysterne har fylde på en lidt unaturlig måde. Kan du be- eller afkræfte noget af dette gOOglethis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g00glethis 26 Skrevet 6. August, 2020 TheDude69 skrev, 1 time siden: er stedet diskret eller kunne folk se dig komme til stedet? Det ligger ved siden af en netto, i et "sving/hjørne" det er dog ikke ud til en hovedvej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g00glethis 26 Skrevet 6. August, 2020 stein skrev, for 24 minutter siden: Fin anmeldelse. Hende har jeg også i kikkerten til måske imorgen. Hun ser ikke ud til at have tatoo? Til gengæld synes jeg brysterne har fylde på en lidt unaturlig måde. Kan du be- eller afkræfte noget af dette gOOglethis? De er naturlige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan 83 Skrevet 6. August, 2020 Jeg har en aftale med hende i aften. Efter den anmeldelse glæder jeg mig endnu mere. Tak for en fin anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 72 Skrevet 7. August, 2020 Hvordan var din oplevelse så med hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 7. August, 2020 g00glethis skrev, for 22 timer siden: De er naturlige. Tak for svaret. Valgte dog en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg