Hop til indhold
Guest MalerKbhK

Cassiopeia stars

Recommended Posts

MalerKbhK skrev, for 3 timer siden:

Der er da mange herinde som efterspørger en bestemte pige, og det er da meget alm at både os kunder samt GP er herinde er behjælpelig med navn på pågældende pige og hvor hun er at træffe.

Det er da også nogen som har efterspurgt en lille pettie pige med små fødder på et tidspunkt, må man så ikke nævne dig og hvor du er at træffe ?

Jeg kan simpelthen stadig ikke forstå dig .

Iøvrigt kunne jeg forestille mig at Estella  blot var et " arbejdsnavn " og ikke hendes rigtige navn, ved 99 procent af pigerne ikke bruger deres rigtige navn, hvad jeg 100 procent godt kan forstå.

Nu snakker vi jo om at "personen" (dig i dette tilfælde) har set pigen gå ud fra stedet af.. Så om det er arbejdsnavn eller ej er jo fuldstændig lige meget.. Andet end at Estelle ville få svært ved at modbevise at hun arbejder på stedet.. 

Og havde det været en almindelig efterlysning på en blond pige så fred være med det.. Men nu snakker du om en pige du har set forlade stedet.. Jeg mener ikke du har gjort noget forkert.. Men jeg håber da at andre piger vil tænke sig om en ekstra gang.. For mig drejer det sig om at man altid skal have mulighed for at tale sig ud af situationen og det er svært at gøre når flere påpeger at det er en pige der arbejder der.. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

@MalerKbhK

Du er vel næsten nødt til, at besøge pigen nu.

Men du har da tidligere skrevet, at du grundet økonomi, er nødt til at prioritere dem med lidt lavere priser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 18 minutter siden:

@MalerKbhK

Men du har da tidligere skrevet, at du grundet økonomi, er nødt til at prioritere dem med lidt lavere priser. 

Den prioritering giver jeg ikke noget for. @MalerKbhK kan prioritere at gå sjældnere til GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 16 minutter siden:

Den prioritering giver jeg ikke noget for. @MalerKbhK kan prioritere at gå sjældnere til GP.

Ja man kan naturligvis prioritere, på mange forskellige måder. Nogle besøger jo også kun glædes piger 1 gang om året... Eller mindre :)

Men han skrev selv tidligere: 

( med mindre at det mere var, en generalisering, end kun om ham selv ). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbhK
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

@MalerKbhK

stop dig selv ok, det der person fnideri gider jeg ikke.

Redigeret af MalerKbhK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbhK
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

@MalerKbhK

Du skal absolut ikke blande dig i hvem og hvornår jeg skal besøge nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 11 minutter siden:

Du skal absolut ikke blande dig i hvem og hvornår jeg skal besøge nogen.

Du har ret, det var en afsporing :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...