Hop til indhold
den nysgerrige

Skanderborgvej 11, Århus (thai massage Århus)

Recommended Posts

Hej,

Jeg skal til Århus et par dage - er der nogen der kender ovennævnte sted? Hvordan ser pigerne ud? Er der mulighed for mere? er massagen god osv?

På forhånd tak :)

www.thaimassage-aarhus.dk

Ellers andet der kan anbefales - massagen er første prioritet, anden flotte piger, trejde ekstra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har aldig hørt eller læst om nogen der fik ekstra der.

Har aldig været der, så kvalitet af massage, samt pigernes udseende ved jeg ikke noget om.

Kvalitets massage får du hos Wat Po i 8541 Skødstrup, og Aroma Wellness

Aromaterapi & Thaimassage - Viby Centret

Updated Apr 11

Viby Centret

Viby Ringvej 16

8260 Viby

Tlf. 86 14 70 14

aromaterapi-thaimassage.dk

Se iøvrigt

https://maps.google.dk/maps/ms?msid=210 ... 39,3.56781

Disse steder får du ikke ekstra - lad være med at spørge :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg skal til Århus et par dage - er der nogen der kender ovennævnte sted? Hvordan ser pigerne ud? Er der mulighed for mere? er massagen god osv?

http://www.thaimassage-aarhus.dk

Under spørgsmål og svar understreger de selv at de ikke giver erotisk massage - og så er det sådan set ligemeget hvordan pigerne ser ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal til Århus et par dage - er der nogen der kender ovennævnte sted? Hvordan ser pigerne ud? Er der mulighed for mere? er massagen god osv?]

Overhovedet ikke. Stedet er 100% "seriøst" og man skal faktisk opgive sit telefonnummer, når man kommer. Det tjekkes dog ikke, så ethvert 8-ciffert tal går vel an.

Men det er suveræn massage, hvis det er muskler og led, der skal forkæles. Hvis det er lillemanden, der skal forkæles, så skal du et andet sted.

/liderbukken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...