Booblover 10 Skrevet 10. August, 2020 Nogen erfaringer? http://massage.side6.dk/sexynina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akvarium 2 Skrevet 19. November, 2020 Jeg overvejer hende klart, og kunne også godt tænke mig at høre om andre har været der. Hun er i Slagelse nu. Hun svarer ret hurtigt når man skriver til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dillermanden 13 Skrevet 20. November, 2020 Har været der for år tilbage, og hun virkede såmænd sød og rar, men hendes udseende tændte mig slet ikke. Jeg vender derfor ikke tilbage. Men nu er smag og behag jo forskelligt fra person til person. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akvarium 2 Skrevet 22. November, 2020 dillermanden skrev, den 20.11.2020 at 12:32: Har været der for år tilbage, og hun virkede såmænd sød og rar, men hendes udseende tændte mig slet ikke. Jeg vender derfor ikke tilbage. Men nu er smag og behag jo forskelligt fra person til person. Hvad var problemet med udseendet? Ser hun meget anderledes ud end hendes billeder? Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dillermanden 13 Skrevet 23. November, 2020 Akvarium skrev, for 15 timer siden: Hvad var problemet med udseendet? Ser hun meget anderledes ud end hendes billeder? Tak. Egentlig ikke andet, end at hun ikke tiltrak mig. Måske fordi, at jeg synes, at skal man betale sig til sex, skal pigen være en, som man ville vende sig om efter på gaden, når man havde set hendes ansigt. Og det ville denne GP ikke gøre ved mig. Billederne er sikkert okay, men jeg synes nok, at hun var noget større i virkeligheden. Jeg kan selv godt lide kurvede piger med lidt godt at holde fast i, men hvis de er deciderede tykke, bliver det for meget for mig. Men igen, ingen har præcis samme smag i denne branche. Og som jeg husker det, gjorde hun såmænd også sit bedste for at gøre mig tilfreds i det kvarter jeg var der, selvom jeg ikke var specielt tændt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg