Hando 12 Skrevet 10. August, 2020 (edited) Jeg er tit i Odsherred, og syntes det er meget småt med massage steder og anmeldelser derfra, og hende alle skrev om var på ferie til i mandags. Så jeg beslutte mig for at prøve http://dathaiwellness.dk/ i sidste uge. Da jeg ankom fik jeg en parkeringstilladelse så jeg kunne holde lige udenfor. Syntes det lå rimeligt diskret, når man nu tænker på det var midt i byen. Jeg blev lukkede ind i et rum, og jeg bad om 1 times hård olie massage, der blev spurgt ind til om jeg havde ondt nogle steder, det var der ikke, så hun bad mig om at smide tøjet på stolen ( hvor der lå et helt frisk håndklæde til mig)og ligge mig på maven. Så gik hun ud igen. Der er rimeligt lydt, for kunne høre imens jeg var der at en anden kom, som også skulle ha en times massage. Efter 3-4 min kom hun tilbage (tror hun hed Dau) hun begyndte at masser min ben og røg op på ballerne, ryg til sidst armene. Det var faktisk rigtigt god massage syntes jeg. Derefter var det om på den anden side hvor armene hovedbund og det øverste af brystkassen fik en tur. Så blev jeg spurgte ind til om jeg kun ville ha massage. “Hvad kan man ellers få” Hj til 300kr, det sagde jeg så ja tak til, det var jeg glad for, da det var en af de bedre jeg har fået. Alt i alt en fin oplevelse til en 800 mand. Redigeret 10. August, 2020 af Hando 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 11. August, 2020 Hando skrev, for 12 timer siden: Jeg er tit i Odsherred, og syntes det er meget småt med massage steder og anmeldelser derfra, og hende alle skrev om var på ferie til i mandags. Så jeg beslutte mig for at prøve http://dathaiwellness.dk/ i sidste uge. Da jeg ankom fik jeg en parkeringstilladelse så jeg kunne holde lige udenfor. Syntes det lå rimeligt diskret, når man nu tænker på det var midt i byen. Jeg blev lukkede ind i et rum, og jeg bad om 1 times hård olie massage, der blev spurgt ind til om jeg havde ondt nogle steder, det var der ikke, så hun bad mig om at smide tøjet på stolen ( hvor der lå et helt frisk håndklæde til mig)og ligge mig på maven. Så gik hun ud igen. Der er rimeligt lydt, for kunne høre imens jeg var der at en anden kom, som også skulle ha en times massage. Efter 3-4 min kom hun tilbage (tror hun hed Dau) hun begyndte at masser min ben og røg op på ballerne, ryg til sidst armene. Det var faktisk rigtigt god massage syntes jeg. Derefter var det om på den anden side hvor armene hovedbund og det øverste af brystkassen fik en tur. Så blev jeg spurgte ind til om jeg kun ville ha massage. “Hvad kan man ellers få” Hj til 300kr, det sagde jeg så ja tak til, det var jeg glad for, da det var en af de bedre jeg har fået. Alt i alt en fin oplevelse til en 800 mand. Havde hun andre tilbud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hando 12 Skrevet 11. August, 2020 Arne Jensen skrev, for 12 timer siden: Havde hun andre tilbud? Det tror jeg ikke, det lød ikke sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 12. August, 2020 Hando skrev, for 14 timer siden: Det tror jeg ikke, det lød ikke sådan. Beholdt hun tøjet på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hando 12 Skrevet 12. August, 2020 Arne Jensen skrev, for 6 timer siden: Beholdt hun tøjet på? Ja det gjorde hun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 13. August, 2020 Hando skrev, for 18 timer siden: Ja det gjorde hun Ok. Kan du beskrive hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hando 12 Skrevet 13. August, 2020 Arne Jensen skrev, for 43 minutter siden: Ok. Kan du beskrive hende? Sødt smil. I 30’er tror jeg ( svært og sige syntes jeg) måske lidt buttede, men om det var det løse tøj ved jeg ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg