Hop til indhold
Guest Mister69

Gabriela 30 min without

Recommended Posts

Helt Reel skrev, for 34 minutter siden:

Det kan godt være hende. Men i hvilken sammenhæng er billedet taget? Hvis billedet allerede var lidt gammelt i 2016, så kan det godt passe. Ellers har hendes udseende ændret sig en del på blot fire år.

Hej @Helt Reel Dengang var det et billed fra værelset. som blev brugt i anoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Gentlemand-Finn skrev, den 11.8.2020 at 19:28:

- Jeg håber at såfremt nogle skulle rage en "Gunnar", en cool klamydia eller en særdeles positiv HIV-test til sig, så bliver vi andre lige adviseret. Vi må trods alt hjælpe hinanden. 

Og hvordan er det lige at man kan være sikker på at det er hende som har smittet en?

Dem som knepper uden gummi gør det ofte med flere piger, og risikoen for at blive smittet med en af de mest smittefarlige kønssygdomme i smittestadiet er under 25%. Dertil kommer at fra at man bliver smittet og til det kan ses i en test går der mellem 2 uger og 3 mdr. alt efter hvilken kønssygdom man er ramt af.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, Lige nu:

Og hvordan er det lige at man kan være sikker på at det er hende som har smittet en?

Dem som knepper uden gummi gør det ofte med flere piger, og sandsynligheden for at blive smittet for de mest smittefarlige kønssygdomme i smittestatidet er under 25%. Der til kommer at fra at man bliver smittet og til det kan ses i en test går mellem 2 uger og 3 mdr. alt efter hvilken kønssygdom man har fået.

Det har du faktisk helt ret i, deraf navnet "usikker sex". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, den ‎11‎-‎08‎-‎2020 at 19:28:

- Jeg håber at såfremt nogle skulle rage en "Gunnar", en cool klamydia eller en særdeles positiv HIV-test til sig, så bliver vi andre lige adviseret. Vi må trods alt hjælpe hinanden. 

Den debat hører nok ikke hjemme i denne tråd.  Jeg skal nu ej heller gøre mig bedre, men vil så blot give udtryk for det modsatte synspunkt, nemlig at når der skiltes med usikker sex, så må det være op til hver enkelt at forholde sig de risici der kan være forbundet med at dyrke usikker sex.  Hjælp eller udskamning /udstilling.  Jeg hælder til at sådanne ønsker falder i kassen for udskamning/udstilling.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 24 minutter siden:

Jeg hælder til at sådanne ønsker falder i kassen for udskamning/udstilling.

Enig. Sig det gp'en og så må hun lukke midlertidigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 26 minutter siden:

Den debat hører nok ikke hjemme i denne tråd.  Jeg skal nu ej heller gøre mig bedre, men vil så blot give udtryk for det modsatte synspunkt, nemlig at når der skiltes med usikker sex, så må det være op til hver enkelt at forholde sig de risici der kan være forbundet med at dyrke usikker sex.  Hjælp eller udskamning /udstilling.  Jeg hælder til at sådanne ønsker falder i kassen for udskamning/udstilling.  

Den hører fint hjemme her. Vi må hjælpe hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...