Hop til indhold
Guest Henessy

Anal champ kbh

Recommended Posts

Guest Henessy

Hejsa.

Er der ikke en som er på arbejde idag. Jeg kiggede på Katalina men hun er ikke på arbejde idag.

Hun skal gerne være slank. Og tage anal som en champ

Og gerne sutte pik som. En dyson

Del dette indlæg

Link til indlæg
Henessy skrev, den 13.8.2020 at 11:18:

Hejsa.

Er der ikke en som er på arbejde idag. Jeg kiggede på Katalina men hun er ikke på arbejde idag.

Hun skal gerne være slank. Og tage anal som en champ

Og gerne sutte pik som. En dyson

Hey. I am sorry but I took 3 days off. Now I am back to work. I have to be honest with you and let you know that i am not that skinny. I workout quite a lot.  Regarding Anal, I don’t have a problem with it.  You will not hear from me, do it slowly, I have pain or only a few minutes and then “ back to normal “. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 23 minutter siden:

Vil du kalde hende "slank"?

Nej - men bestemt heller ikke “fed” - bare en meget lille smule buttet:) Men på en måde jeg godt kan lide - bestemt ikke tyk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers skrev, for 12 minutter siden:

Seriøst drenge.....Hvis ikke det er en slank og pæn pige så er der sgu noget galt...

Hun er ikke "slank", men bare "normalbygget". Hvis man laver den slags glidninger, så mister sproget mening og vi kan ikke tale sammen længere. Se nærbilledet af ansigtet. Der er intet galt i ikke at være slank.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Kinky_eller_Pervers skrev, for 2 timer siden:

Seriøst drenge.....Hvis ikke det er en slank og pæn pige så er der sgu noget galt...

Måske i skulle bruge betegnelse tynd i stedet for...Hender hende der er da en perfekt slank og flot kvinde

Agnes, mener du?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...