Hop til indhold

Recommended Posts

SexyClub i Gladsaxe/Søborg ligger placeret mellem to bilfirmaer – det ene af dem er vist et autolakeringsværksted. Mellem disse to firmaer går der en smal sti flankeret af plankeværker, og for enden af stien er der en spinkel jerntrappe, som man skal ascendere, hvis man ønsker adgang til Club’en.

Og det gjorde jeg.

Jeg havde nemlig erfaret, at der var startet en helt ny pige på stedet, som var helt nystartet – og hende ville jeg møde.

Flotte billeder på nettet havde sat sig fast på nethinden og lokket yderligere. Billederne forestillede en lille, slank og fix sag med tilhørende beskrivelse om nipsagtighed, kys med meget mere, som I selv kan læse her:

http://www.sexyclub.dk/girls/ariana/index.html

Perfekte mål, perfekte billeder – og måske en perfekt pige deslige?

Det måtte prøves.

Så jeg besteg stålkonstruktionen og endte på en lille platform foran en dør, hvor der med udviskede og solblegede bogstaver stod på et stykke påklistret stykke papir, at man skulle banke hårdt på døren.

Idet jeg fuldstændig glemte at se mig omkring for at beundre udsigten oppe fra platformen, bankede jeg altså hårdt på døren og måtte derefter passe på ikke at få problemer oppe på den lille platform al den stund, at døren lukkede udad.

Kort efter var jeg lukket ind.

Hvis jeg havde husket at kigge mig omkring efter udsigten, kunne jeg have kommenteret tidligere kommentarer herinde om, at man står udsat helt deroppe og kan ses af alle, der går forbi. Jeg kan dog ikke forestille mig, at det står helt så grelt til med udsatheden, som nogen herinde har beskrevet det – jeg følte mig helt tryg, men lovede mig selv, at jeg ville tjekke efter, når jeg skulle ned igen.

Som om…

Nå - jeg blev lukket ind, og efter at telefondamen havde oplyst mig om, at tidsplanen (som sædvanlig) var skredet en ti minutters tid, blev jeg installeret i venteværelset sammen med et stort glas cola og diverse pigeblade. Og da jeg var blevet færdig med at spille wordfeud, var Ariana åbenbart i mellemtiden blevet færdig med gæsten før mig – for da bankede det på døren, og Ariana trådte ind.

Jeg rejste mig, satte mig igen, rejste mig igen og var lige ved at besvime, hvorfor jeg endnu en gang satte mig igen.

Nej – det er gaz og poetic license. Hvad jeg ville sige var, at billederne på nettet og dertil hørende hinde ikke havde løjet, og at det var en fryd for øjet, der i den små Ariana’s skikkelse var trådt ind i lokalet.

Ariana er klein… petite… et nips uden at kunne kaldes spinkel – det vil sige, at skønt hun er lille, er proportionerne i orden. Slank og fin kom hun imod mig (jeg havde rejst mig op) og hilste mig velkommen med et kys.

Hun var klædt i absolut ingenting bortset fra et sort BH-sæt og et par matchende, tårnhøje sorte stiletter.

På trods af stiletterne var hun stadig mindre end mig – hun tog mig i hånden og førte mig ind…

Her har den poetic’e license naturligvis igen sneget sig ind. Først gav vi naturligvis hinanden hånden og præsenterede os.

”Jeg hedder Ariana.” sagde hun.

”Jeg hedder Spider,” sagde jeg.

Og kyssede hun mig.

Og førte mig ind.

Ind i lokalet med den store boreplatform med trappen op til. Ud over platformen var der en lænestol, hvor jeg smed min jakke, inden penge udvekslede hænder – jeg havde bestilt en halv time – og Ariana smuttede ud for en kort bemærkning.

Snart lå hun på håndklædet på platformen med mig ludende hen over sig.

- SPLAT - sagde det, idet en stor klat bodylotion ramte den velskabte ungpigekrop under mig.

I løbet af det næste stykke tid nød jeg synet og følelsen af Ariana’s perfekte, petite krop under mig, medens jeg nussede, pussede og masserede det bedste, jeg havde lært.

Og snart var det Ariana’s tur til at betjene mig…

Ariana er en meget smuk, velskabt og serviceminded pige. Udseendemæssigt ville jeg sige et mix af Kylie Minogue med et stænk af Avril Lavigne tilsat en anelse Brigitte Bardot og roundet op med lidt Jane Fonda á la Barbarella. En smule klejnere end Kylie og med et ansigt så fint som Avril vred hun sin krop mod min – og når hun sad oven på mig og så ned på mig med ansigtet delvis dækket af det lange hår, som hang ned over hende i smalle strimler, som klæbede til hendes ansigt, var det, at aller mest lignede Jane Fona i rollen som Barbarella.

Eller på dansk (hvis I ikke kender nogle af disse figurer): en perfekt krop, en perfekt røv og slanke, velskabte lår, som det var dejligt at lege imellem.

Og brysterne var fine og ganske små.

Ariana har ingen berøringsangst og er ikke bange for at kysse sin gæst alle mulige andre steder end lige på munden.

For nogle år siden var jeg så heldig at tilbringe lidt tid sammen med den kendte svenske kurtisane og demimonde Annika, som er en eminent dygtig elskerinde og som virkelig kan sit kram. Ariana er den pige, som jeg har besøgt, som kommer tættest på den oplevelse, jeg havde med Annika. Nærværende, opmærksom og åben for leg nærmer hun sig sin partner og bringer ham (altså mig) til nye højder af ekstase.

Og så oplevede jeg en ting, som jeg aldrig har oplevet eller tænkt så meget over, selv om det er noget, som efterspørges meget på diverse massagesites: øjenkontakten.

Jeg har aldrig rigtig haft behov for denne øjenkontakt eller tænkt så meget over det eventuelle fravær af samme – men med Ariana oplevede jeg at kunne sé hende ind i øjnene og fastholde blikket længe både under leg og samtale.

Vi talte nemlig sammen under næsten hele séancen, og Ariana afslørede, at hun – i hvert fald efter min vurdering ud fra den halve time, jeg tilbragte sammen med hende – er en både klog og intelligent ung kvinde, som også er veltalende og yderst velformuleret, levende, udadvendt og med en pragtfuld mimik. Lixtallet var højt, og vi kom omkring en hel del emner, inden det hele exploderede og jeg måtte ta’ min afsked.

Jeg lovede hende, at jeg snart ville komme igen.

Summa summarum: Ariana ligger højt på skalaen i forhold til de mange massagepiger, jeg har besøgt/været sammen med i min tid som massagekliniksexkøbergæst. Jeg kan nok ikke anbefale hende… sludder: jeg kan ikke anbefale hende nok.

Og hvis I ikke tror mig, så besøg hende selv!

ærbødigst, Spider.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gav 1100 kroner for en halv time med det hele.

Hvordan priserne ellers ligger generelt, ved jeg ikke, idet der tilsyneladende ikke er nogen fast prisliste knyttet til stedet, men det på websiden oplyses, at man skal spørge den enkelte pige, hvad hendes pris er for de ting, hun tilbyder.

På websiden findes denne oplysning under "Ydelser".

Men mon ikke 1100 kroner er det almindelige honorar for en halv time med tilhørende blide former såsom dansk, fransk, fransk til pigen etc?

Det passer nogen lunde overens med de almindelige gængse priser på andre massageklinikker sådan cirkus. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Her kan jeg kun tilslutte mig Spiders anmeldelse.

Hun er bare super, jeg gav også 1100,- for en halv time, og det var hver en krone værd.

Min nervøsitet forsvandt totalt da vi havde lagt os, og det var som om vi havde været kærester i mange år.

Hun var godt nok svær at få ud af tankerne bagefter. :roll:

Valter1000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, er det hende som har været hos Cassiopeiastars som Annabell? Billederne ligner hende samt vægt og højde, og anmeldelsen minder meget som jeg fik af Annabell dengang...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ved jeg desværre ikke.

Mine erfaringer med Cassiopeia Stars er ikke store (faktisk har jeg ikke været på stedet, siden Kimora stoppede dér), og jeg har aldrig mødt en pige dér, som hed Annabell, ligesom jeg heller ikke kan huske hende fra pigeindex'et.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Udseendemæssigt ville jeg sige et mix af Kylie Minogue med et stænk af Avril Lavigne tilsat en anelse Brigitte Bardot og roundet op med lidt Jane Fonda á la Barbarella.

Fantastisk anmeldelse. Flere af den slags. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overvejer stærkt Ariana, men vil lige dobbelttjekke om hun (tunge)kysser? Du skriver hun kyssede dig til at starte med, og længere nede, at hun kyssede alle andre steder end munden...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaee...

Nu er der jo ingen af oplevelserne ude hos pigerne, der er så standardiserede, at alle får præcis den samme oplevelse hos en given pige.

Det, du vil vide, er, om hun vil tungekysse med dig - men det ved du først, når du er der.

Der er ganske vist piger, der dybdesnaver med alle - men langt de fleste foretrækker at vælge selv, hvem de vil kysse med, og hvem de vil tungekysse med. Det kommer for de fleste pigers vedkommende an på kemien.

Og nogen kysser med ingen, uanset, hvor god kemien er.

Men da jeg starter med at skrive, at hun tager imod mig med et kys, må man gå ud fra, at hun umiddelbart vil give alle et velkomstkys - helt uden dybdesnav, åben mund eller diverse, men et pænt "tantevelkomstkys", som det, jeg fik.

Og så kan jeg i øvrigt afsløre, at jeg har kendt piger i branchen, som jeg har været lykkelig for at kende og har haft de bedste "forhold" til i lange tider helt uden kys - selv om jeg elsker at kysse. Det kommer an på så mange andre ting osse, forstår du. ;)

Mere hverken kan eller vil jeg love dig eller afsløre om mit eget besøg - men tag ud og besøg hende og find ud af, hvordan hun vil være overfor dig. Det er den eneste måde, du kan hitte ud af det på.

Men hun er åben og serviceminded, så hvis du er ren og pæn og opfører dig pænt, har du så gode chancer, som du kan ha'.

Men hvis dit besøg helt afhænger af, om du kan få hundrede procents garantier på forhånd for, hvad der vil ske for dig hos en pige, du ikke kender i forvejen, så kæmper du mod dårlige odds.

Held og lykke med det. :)

Spider

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg var også så heldig at få besøget Ariana igår lørdag, en super lækker oplevelse, hun er bestemt alle 1100,- hver for 30 min. hun er bare super frækt, super sød og meget kælen, og så er hendes petit lille skønne krop bare helt vildt lækker:))

og så kunne hun altså ta min ret tykke 18 cm pik helt til roden - gad vide om hun kan ta nogle der er større*SXF* ville være frækt at se hende lege og sutte en rigtig stor tyk pik....

men hun kan klart anbefales - og som så mange andre steder og ting - man får hvad man betaler for, og det her - ja det var verdensklasse...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...