Klar på sjov 16 Skrevet 17. September, 2020 @Pikken 69 Okay, det ved jeg ikke noget om. men har skreven med hende på SD her i nyere tid og der var hun frisk på og mødes. Jeg har dog ikke fået mødt hende endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klar på sjov 16 Skrevet 20. September, 2020 Er der stadig ikke nogen som har besøgt hende i nyere tid? Altså inden for de sidste 3-4 måneder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 21. September, 2020 Klar på sjov skrev, den 20.9.2020 at 19:00: Er der stadig ikke nogen som har besøgt hende i nyere tid? Altså inden for de sidste 3-4 måneder? Jo har lagt vejen forbi hende, frisk og skøn pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klar på sjov 16 Skrevet 21. September, 2020 @Thomson Vil du fortælle lidt om besøget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 135 Skrevet 22. September, 2020 Thomson skrev, for 5 timer siden: Jo har lagt vejen forbi hende, frisk og skøn pige. Hvornår var du forbi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 22. September, 2020 Pikken 69 skrev, for 3 timer siden: Hvornår var du forbi? Var forbi midt i juli. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klar på sjov 16 Skrevet 22. September, 2020 Hvordan var besøget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 23. September, 2020 Klar på sjov skrev, den 22.9.2020 at 07:35: Hvordan var besøget? Ganske hyggeligt, hun er et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klar på sjov 16 Skrevet 26. September, 2020 Fik du også uden kondom? Er hun så frisk og fræk på det hele som hun giver udtryk for? Hvordan er hendes kys og blow? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 93 Skrevet 26. September, 2020 Så ta dig dog sammen og besøg hende, hvorfor bliver du ved ?? ffs hvor du er ubeslutsom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klar på sjov 16 Skrevet 26. September, 2020 Jeg spørg alt det jeg har lyst til, og hvis ikke du har noget fornuftigt og sige så lad vær med og skrive noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg