Hop til indhold
Rejsenetværk

Godt nyt - topløs vinder frem

Recommended Posts

Topløs badning vinder frem: »En nøgen krop er ikke en seksuel krop – det er bare min krop«

En bølge af frisind går i form af topløshed gennem Storkøbenhavns strande og havnebade. Det udfordrer samtidig det snævre ideal om den perfekte krop, lyder det fra forskningschef.

https://www.berlingske.dk/samfund/toploes-badning-vinder-frem-en-noegen-krop-er-ikke-en-seksuel-krop-det-er

Er der nogen der har indtryk af, om tendensen også vinder frem i byens parker?

Synes ellers fra tidligere år, at pigerne altid brugte bh i byens parker om sommeren.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Topløs badning vinder frem: »En nøgen krop er ikke en seksuel krop – det er bare min krop«

En bølge af frisind går i form af topløshed gennem Storkøbenhavns strande og havnebade. Det udfordrer samtidig det snævre ideal om den perfekte krop, lyder det fra forskningschef.

https://www.berlingske.dk/samfund/toploes-badning-vinder-frem-en-noegen-krop-er-ikke-en-seksuel-krop-det-er

Er der nogen der har indtryk af, om tendensen også vinder frem i byens parker?

Synes ellers fra tidligere år, at pigerne altid brugte bh i byens parker om sommeren.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Glædes endnu mere hver sommer af de gennemsigtige hvide kjoler på gågaden, eller de tynde gennemsigtige hvide bukser. Er jeg en gammel gris? Ja lad mig se, jeg har altid været en gris, og nu er jeg gammel sååå, ja jeg er en gammel gris (citat flyttemand olsen fra Huset på Christianshavn)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I disse år er det med køn også lidt til debat. Mænd kan føle sig som kvinder, kvinder kan føle sig som mænd. Og andre føler sig hverken som mand eller kvinde. Så måske kan mænd snart klæde om i kvindernes omklædningsrum i svømmehallen? Hvis nu man føler sig mere som en kvinde, så må det jo være ok? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Val Venis skrev, for 22 minutter siden:

I disse år er det med køn også lidt til debat. Mænd kan føle sig som kvinder, kvinder kan føle sig som mænd. Og andre føler sig hverken som mand eller kvinde. Så måske kan mænd snart klæde om i kvindernes omklædningsrum i svømmehallen? Hvis nu man føler sig mere som en kvinde, så må det jo være ok? 

Og hvis man får stådreng, siger man bare at man er lesbisk??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der vist ikke noget nyt i, at nogle ikke mener, at en nøgen krop ikke er en seksuel krop.  Fakta er nok bare, at det er den indenfor et aldersinterval.   Ikke for at gøre det specifikt kønsbestemt, men mænd er bare meget visuelle når det kommer til kvinder.  Så om der vises bare bryster, eller om en sommerkjole viser lidt ben på en kvinde på cykel, eller om en kvinde fuld påklædt præsentere vejrudsigten,   så bombarderes hjernen med alverdens seksuelle indtryk  :D

Er der så noget galt med det ?  Næ, for det fratager jo ikke manden ansvaret for at opføre sig anstændigt og passende i disse situationer. 

Men til emnet.  Der er nok lidt tegn i sol og måneder der kunne tyde på, at efter en periode hvor kvinderne har været mere tildækket, så går det lidt den anden vej igen.  Jeg tror nu ikke man sådan lige skal forvente, at det bliver som  i hippietiden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...