Hardguy4you 307 Skrevet 31. August, 2020 Lemac skrev, for 8 timer siden: Er den text på papperet lagt in med Photoshop, ser ikke ekte ud? Hej Lemac Om teksten er lagt ind med photoshop, vil jeg ikke vurdere. Men jeg kan bekræfte at det er kvinden på billedet, som er Dirty Angel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fun_for_me Skrevet 31. August, 2020 Hardguy4you skrev, for 29 minutter siden: Men jeg kan bekræfte at det er kvinden på billedet, som er Dirty Angel Hvordan ser hun ud IRL, og er hun frisk og fræk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 307 Skrevet 31. August, 2020 Hej Jeg syntes hun er en lækker milf/gilf som er frisk på stort set alt, og giver en god indlevende service. Men vi er jo så forskellige, så det jeg syntes er frækt og lækkert, behøves ikke være det for dig Jeg har været til gangbang hos hende 1 gang før, hvor jeg var eneste deltager. Så det blev et meget lille gangbang, men er på til dette arrangement, og håber vi bliver nogen stykker om at tilfredsstille den frække tøs. Hendes alder er jeg ikke den rette til at bedømme, men hun er nok lidt ældre end oplyst i hendes Ann. Men hvad gør det, hvis hun er dirty Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 0 Skrevet 31. August, 2020 Hej Dirty Angel..... Er deltagerlisten "lukket" eller kan man endnu melde sig til ? Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 31. August, 2020 [email protected] skrev, for 3 timer siden: Hej Dirty Angel..... Er deltagerlisten "lukket" eller kan man endnu melde sig til ? Mvh Hej Mark i øjeblik er det lukket men jeg sendes ud en mail på Onsdag, dem de svar ikke tag jeg fra listen, (lidt så man flyver economy med SAS) så har jeg en ventelisten. Jeg kunne godt tænk mig at det bliver en eller to pladser igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty Angel 70 Skrevet 31. August, 2020 Hardguy4you skrev, for 4 timer siden: Hej Jeg syntes hun er en lækker milf/gilf som er frisk på stort set alt, og giver en god indlevende service. Men vi er jo så forskellige, så det jeg syntes er frækt og lækkert, behøves ikke være det for dig Jeg har været til gangbang hos hende 1 gang før, hvor jeg var eneste deltager. Så det blev et meget lille gangbang, men er på til dette arrangement, og håber vi bliver nogen stykker om at tilfredsstille den frække tøs. Hendes alder er jeg ikke den rette til at bedømme, men hun er nok lidt ældre end oplyst i hendes Ann. Men hvad gør det, hvis hun er dirty Gilf ! nu skal du slap lidt af........ men tak alligevel...tror jeg..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 307 Skrevet 31. August, 2020 Dirty Angel skrev, 1 time siden: Gilf ! nu skal du slap lidt af........ men tak alligevel...tror jeg..... Det er kun ment som et kompliment Du ku sagtens være den frække gilf, som indimellem optræder i mine frække fantasier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 31. August, 2020 (edited) Dirty Angel skrev, den 18.8.2020 at 11:22: Phew - det er da hvad man jeg kalder en MILF! Dirty Angel skrev, den 18.8.2020 at 11:01: Alle huller, der er tilgængelige med eller uden.. Blot så det står sole-klart for mig - det er muligt at hygge uden kondom i alle (tilgængelige) huller? Redigeret 31. August, 2020 af Argent 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toftmand 7 Skrevet 19. Oktober, 2020 Hey Angel går du med planer om et nyt gangbang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Don clus Skrevet 21. Oktober, 2020 Kommer der snart nyt event.. hugs from Them very Young looking guy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg