Hop til indhold
Guest Sisse

god massage i Århus

Recommended Posts

Gæst

hej drenge.

ja jeg ved godt det er lidt utraditionelt at pigerne sådan efterlyser gode steder her inde. men i er bare en vidensbank uden lige så jeg håber i kan hjælpe mig - jeg trænger virkelig til en god massage. jeg er virkelig øm i ryg, ben, skulder og albuer så skal den ikke være for hård.

afslutningsmuligheder er jeg selvfølgelig fuldstændig ligeglad med -- (ved mindre hun er virkelig lækker *lol*)

hvor ville i tage hen i århus på en onsdag hvis i skulle arbejdes godt igennem uden at det er for hårdt.

håber i kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej drenge.

ja jeg ved godt det er lidt utraditionelt at pigerne sådan efterlyser gode steder her inde. men i er bare en vidensbank uden lige så jeg håber i kan hjælpe mig - jeg trænger virkelig til en god massage. jeg er virkelig øm i ryg, ben, skulder og albuer så skal den ikke være for hård.

afslutningsmuligheder er jeg selvfølgelig fuldstændig ligeglad med -- (ved mindre hun er virkelig lækker *lol*)

hvor ville i tage hen i århus på en onsdag hvis i skulle arbejdes godt igennem uden at det er for hårdt.

håber i kan hjælpe.

Jeg har besøgt NN på Oddervej i Højbjerg en enkelt gang og det var ganske go massage jeg fik der. Og de har også nogle lækre piger ansat. Så hvem ved. Det kunne jo være du var heldig:-P

Jeg har desværre ikke lige et nummer eller en præcis adresse til dig. Men det kan findes under thai jylland.

Husk det kræver en anmeldese efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har besøgt N&N, har jeg været godt tilfreds, men massage har jeg ikke oplevet dem være særligt gode til.

Uden jeg har været der, tror jeg, massagen er mere i fokus hos: http://www.aromaterapi-thaimassage.dk/ og at du der vil have større chance for at få behandlet (arbejds)skaderne professionelt!

VH

Gammelnok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal tage ud i Viby centeret (skanderborgvej) der er fantastisk dygtige piger - og ikke antydningen af andet end massage.. Der har hustruen og jeg været en del gange ...

http://www.aromaterapi-thaimassage.dk/

Men en anden gang sender du bare en PM - så skal jeg nok rydde kalenderen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tusinde tak for alle jeres anbefalinger både her og på pb.

Det blev en pb vejledning jeg fulgte da dette lå optimalt i forhold til min vej hjem fra Århus.

Og hold da helt ferie en omgang. Jeg tror seriøst ikke at jeg har en muskel der ikke er blevet ordnet og sat på plads. Til at begynde med var jeg bylde øm. Men nu er der ud over lidt træthed i kroppen ingen smerter mere. Alle affalds stoffer er fjernet. Virkelig dygtig dame

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...