fafnersbane 7623 Skrevet 30. April, 2013 Er I enige? http://politiken.dk/ibyen/nyheder/scene ... t-omkring/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 30. April, 2013 Er I enige? http://politiken.dk/ibyen/nyheder/scene ... t-omkring/ Slet ikke. Jeg hader hår i maden. Og der er da ikke noget mere klamt end en pige med hår under armene. Det næste bliver vel også at hun skal til at have hår på brystet. Nej ellers tak. Jeg er mere til en pige der har ynde og som stadig kan ta vare på sig selv men forstår at gøre bare lidt ud af sig selv uden at komme til at ligne en sminkedukke. En pige kan sagtens være smuk uden at skulle sminkes op og gå i D&G tøj osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. Maj, 2013 Jeg er delvis enig. Jeg elsker en lille fræk fartstribe. Gerne et lille kunstværk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 1. Maj, 2013 Der skal da være hår på, ellers er det da ikke en rigtig fisse!! Selvfølgelig må den da gerne være velfriseret, men helt glat, det er ikke så godt - desværre er det meget svært at finde en der ikke er det Stump: Hår i maden ?? æder du også dugen når du et på restaurant :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 1. Maj, 2013 Jeg er delvis enig. Jeg elsker en lille fræk fartstribe. Gerne et lille kunstværk. Enig med Borende X, en lille fartstribe og ellers glat :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Maj, 2013 Hvor er hun sej Sanne Søndergaard! He, he.. Friskt nok at hun hun lige fremviser sin røde dusk (hvis det vel at mærke er hende selv på billedet) Jeg er helt enig :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Maj, 2013 Jeg er en af dem som er pikant barberet men jeg har tidligere været helt bar. Det klædte ikke lillelise, syntes hun lignede noget på en 14 årig og det var helt forkert. Jeg syntes man skal se på den enkelte lillelise hvad der vil klæde den. Nogle er smukke med nogle er smukke uden. Når det gælder storepeter der ude så må jeg indrømme at jeg foretrækker at stang er fri af hår og at der er enten trimmet eller bart. Ikke fordi det er pænere eller mere frækt. Men fordi der virkelig kan sidde meget dunst af arbejdsdag i sådan en urskov. Og der skal virkelig være vasket grundigt også ned til nummer to for at fjerne denne dunst. Heldigvis er det sjældent jeg må bede folk om lige at smutte en tur tilbage til bruseren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 1. Maj, 2013 Jder virkelig kan sidde meget dunst af arbejdsdag i sådan en urskov. Dvs. mere hår = mere dunst?? Mine oplevelser med kvindeskridt og dunster er, at det sagtens kan "dunste" derfra selvom der er barberet glat. Og det er vel at mærke fra ude-områderne omkring vagina. At der også kan "dunste" fra selve vagina, er jo en anden sag, hvilket jo er et spørgsmål om bakteriekulturen i vagina og eventuelt også manglende udskylning af glidecremer mv. Det er jo ikke hårene i sig selv der afgiver dunst, men derimod talg/svedkirtler i skridtområdet. At blive fri for dunst har mere noget med at få vasket ordentligt. Men både for mænd og kvinder kan det selvfølgelig være sværere at få vasket ordentligt, hvis "urskoven" har fået frit løb. Jeg har i øvrigt tit oplevet, at der ved glatbarberede kvindeskridt er rødme og hudirritation pga. hud mod hud friktion, samt røde knopper/irriterede hårsække pga. barberingen. Ikke særligt charmerende. Personligt foretrækker jeg kvindeskridt der er trimmet på en flot måde. Det glatbarberede anser jeg lidt som dovenskab fra kvindens side - hun rager bare alle hårede af, fordi hun ikke gider bruge tid på at få det trimmet på en flot måde. At mange kvinder bruger begrundelsen med at det skulle være mere hygiejnisk er noget fis... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 1. Maj, 2013 Jeg er også til hår på missen ikke for meget eller ikke for lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. Maj, 2013 Ikke fordi det er pænere eller mere frækt. Men fordi der virkelig kan sidde meget dunst af arbejdsdag i sådan en urskovHæ, hæ, måske du skulle satse på arbejdsløse. Undskyld, jeg kunne bare ikke dy mig :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 17. Maj, 2013 Privat foretrækker jeg en lettere behåret fisse. Ikke en stor måtte men gerne lidt lækkert hår. Hos en professionel foretrækker jeg, at hun er helt glat, jeg nærer en panisk angst for at komme hjem med torpedohøns. Generelt er det dog ikke så vigtigt når først løjerne begynder. venligst OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 19. Maj, 2013 Privat foretrækker jeg en lettere behåret fisse. Ikke en stor måtte men gerne lidt lækkert hår. Hos en professionel foretrækker jeg, at hun er helt glat, jeg nærer en panisk angst for at komme hjem med torpedohøns. Generelt er det dog ikke så vigtigt når først løjerne begynder. venligst OT Hvad er "torpedohøns" : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 19. Maj, 2013 Hvad er "torpedohøns" Fladlus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 19. Maj, 2013 Hvad er "torpedohøns" Noget der klør af helvede til, jeg tror også de kaldes fladlus/fnat. Men måske tager jeg fejl :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Metervare 1 Skrevet 24. Maj, 2013 Hørte engang i radioen i et program at grunden til at mænd elsker en barberet fisse, er fordi der gemmer sig en lille pædofil stodder i os..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelprut 12 Skrevet 31. Maj, 2013 Fladlus er en ting og fnat noget helt andet. Fnat får f.eks ved at give et håndtryk. Nå men til sagen, helt klart hår på fissen og lårene, er der også i armhulerne er det bare bonus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg