Hop til indhold

Recommended Posts

Dejlig pige. Hun har været i Ringsted. Hun giver super lækker massage - trykker godt til -  og er samtidig ret sød og med en god krop... Det er ærgerligt, at hun er flyttet helt til Foulum...Men giv en mere uddybende anmeldelse til de andre drenge..! 

Redigeret af Mr. BigGuy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Undertegnede har nu osse besøgt pigen og er ganske enige med de øvrige i tråden :)

Hun er sød, venlig, intelligent og servicemindet – taler et fint engelsk.

Hun kan faktisk give en god og seriøs massage hvilket er sjældent hos thai’er som osse tilbyder de lidt mere frække ydelser.

Hun har en flot, lækker velholdt krop uden plastik eller tatto, er ikke berøringsangst – der er ikke noget "hustler" eller luder – bare en sød og servicemindet pige :)

Jeg skal helt sikkert forbi igen :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

massage, b2b samt blow – 800 kr.

Har ikke mere at fortælle – resten er er en privat sag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 23.10.2023 at 11:41:

Er der nogen der ved om Leya er stoppet helt eller om hun er på ferie i Thailand? Jeg synes det er ved at være længe siden jeg har set hende annoncere.

Jeg ved ikke lige, om du har bemærket at LeYa annoncerer igen. https://annoncelight.dk/showad/355938

Annoncen kommer af en eller anden grund ikke frem når man søger på Viborg eller Randers. (Har søgt de seneste dage uden held) Men der må være nogen der har fundet hende, hun havde i hvert fald ikke tid til mig her i aften. Men så må man jo glæde sig lidt endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

He-he - har lige set hendes annonce i dag - og går og overvejer ... Hun er skøn, men jeg hader hendes gummi, der nærmest er som bildæk ... Men man kunne selvfølgelig slutte af med en gang megafransk :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sunny skrev, for 1 time siden:

He-he - har lige set hendes annonce i dag - og går og overvejer ... Hun er skøn, men jeg hader hendes gummi, der nærmest er som bildæk ... Men man kunne selvfølgelig slutte af med en gang megafransk :)

Uha-da-da, det lyder da ikke så rart. Jeg ville ret hurtigt miste begejstringen, og stå tilbage med håbet om at stivheden i gummiet ville kunne holde den oppe. Og så lige her om vinteren, hvor det mest er de hårde vinter typer der bruges.:huh:

Hun beskrives jo længere oppe i tråden som værende samarbejdsvillig, intelligent og serviceminded. Så mon ikke man kan få lov til selv at medbringe egen gummi montering alt efter om man er til slicks eller radial/diagonal montering. Men tak for info, det kræver jo at man er forberedt og kan få det afklaret.

Der er spurgt et par gange i tråden om hun kysser - er der nogen der kan erindre om det er noget man kan håbe på?

Hun kunne nu også godt sætte lidt flere billeder på annoncen. Det ser jo ud til, at hun nok skulle kunne finde en god vinkel.:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er særdeles køn og har et indbydende væsen. Hvis det ikke lå så langt fra alting, ville jeg komme der oftere - hun er helt klart meget speciel på den rigtig gode måde. Beklager, jeg kan ikke bidrage til snakken om dækvalg, da jeg foretrak det andet som er nævnt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Leya flere gange, men jeg har været nødt til at stoppe. Jeg er bange for at hun "sætter sig fast" et eller andet sted i min hukommelse, så jeg ikke kan få hende ud af hovedet igen. Problemet er vistnok at jeg, som jeg også sagde til Leya - I am an old Fool.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...