Hop til indhold
marlon

Mand lokket med sex før overfald

Recommended Posts

Her er en lidt skræmmende historie: https://sn.dk/Kalundborg/Mand-lokket-med-sex-foer-overfald/artikel/1345576

Jeg synes man har hørt rygter om lignende, og om forsøg på afpresning og den slags. Har i andre garvede rotter oplevet noget af den slags?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blev forsøgt imod mig på Nørrebro da jeg startede med sugardating, det lykkes dog ikke for dem. Til gengæld fik de en virkelig dårlig aften.

Havde pigebarnet og hendes to neandertalere (med hjælpere) lavet en hurtig Google søgning på mig, kunne de have sparet sig en masse ubehag og jeg kunne have sparet 1 time af mit liv.

Tror det sker oftere end man læser, at mænd bliver udsat for den slags 

Del dette indlæg

Link til indlæg

var ude for noget lignende i går, havde snappet over noget tid med en og vi aftalte jeg skulle hente hende i esbjerg og tage hende med hjem  for 1000kr. og så kunne vi hygge os en times tid, fint for mig, og i løbet af dagen delte vi flere intime billeder osv. og jeg kommer ankommer til det aftalte sted og får så en besked hvor personen har fundet min facebook profil, og en tekst med at hvis jeg ikke aflevede pengene henne på tankstationen og sagde der kom en at hentede dem, han skulle efter sigende være pigens bror, hvis ikke jeg gjorde det så ville han melde mig for pædofili da han var anklager for politiet, og jeg havde forsøgt at købe sex af hans 14 årige søster.
Jeg skrev tilbage at ville han have pengene måtte han hente dem nede på stationen, da det var næste stop for anmeldese af afpresning. hørte aldrig fra ham igen.

profilen hed mia sørensen, og ser vældig godt ud, tænker hun og en mand laver disse forsøg og slipper nok afsted med nogen af dem desværre.

men må sige det var sku alligevel noget af en træls oplevelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 11 timer siden:

Blev forsøgt imod mig på Nørrebro da jeg startede med sugardating, det lykkes dog ikke for dem. Til gengæld fik de en virkelig dårlig aften.

Havde pigebarnet og hendes to neandertalere (med hjælpere) lavet en hurtig Google søgning på mig, kunne de have sparet sig en masse ubehag og jeg kunne have sparet 1 time af mit liv.

Tror det sker oftere end man læser, at mænd bliver udsat for den slags 

Er du da Steven Seagal 2 eller hvad?:D:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 8 timer siden:

Er du da Steven Seagal 2 eller hvad?:D:rolleyes:

Haha nej slet ikke, men jeg dyrkede en kampsport fra jeg var 8 til 23. Periodisk godt nok til at retfærdiggøre nogle artikler og en spartansk Wikipedia side :D

Efter som jeg ikke var anonym på sugardaters, så havde en Google søgning på mit navn, afsløret at jeg i al ydmyghed nok ikke er den nemmeste mand at lave en rulleforretning på ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 3 timer siden:

Haha nej slet ikke, men jeg dyrkede en kampsport fra jeg var 8 til 23. Periodisk godt nok til at retfærdiggøre nogle artikler og en spartansk Wikipedia side :D

Efter som jeg ikke var anonym på sugardaters, så havde en Google søgning på mit navn, afsløret at jeg i al ydmyghed nok ikke er den nemmeste mand at lave en rulleforretning på ;)

Fik de huk så eller hvad skete der?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DoctorLove
EksilKøbenhavner skrev, for 3 timer siden:

Chuck Norris :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 42 minutter siden:

Fik de huk så eller hvad skete der?

Hmm, nej for det ville være vold - men de blev pacifiseret ind til de stoppede med at være en aktiv trussel (nødværge). Da jeg forlod lejligheden igen, var de to fyre meeeget rolige, pigen derimod var nærmest hysterisk.

DoctorLove skrev, for 36 minutter siden:

Chuck Norris :P

Hvis jeg kunne gro så prægtigt et skæg... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheQueen

gør mig ondt at læse disse opslag, og jeg bliver harm over at nogen vil misbruge den tillid eller det der værre... Jeg har haft flere mænd der har fortalt om grimme oplevelser med udlanske piger de har besøgt...   siger ikke det er alle der er sådan men  siger gerne  til mine kunder hold jer til danske piger...  det går jo ud over alle når den slags grimme oplevelser sker :-( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, den 20.8.2020 at 08:46:

Eftersom man med mellemrum læser om overfald, så er du nok undtagelsen. For hvis det var reglen at overfaldsmændene fik tur, så fik den slags nok hurtigt ende. 

Faktum er nok bare at det så godt som altid er offeret der får den hårdeste medfart, da denne ofte vil være helt uforberedt - og nok knap så voldsparat, da man har mere at miste ved at få en dom, end afklarede kriminelle har. 

Jeg er selv blevet overfaldet at et par maskerede fyre der sprang frem fra skjul. Jeg nåede lige nøjagtig at tænke shit, før jeg blev overdynget med tæsk. Jeg skal være ærlig at indrømme at jeg tænkte at den måde jeg ville slippe billigst fra det på, var at smide mine kontanter...... selv om jeg da egentlig ville ønske at jeg havde kunnet forvandle mig til en HULK, og tage den ene og banke den anden med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Prinz du har absolut ret, det bedste og mest fornuftige ville være at aflevere pengene. Det lyder som en ubehagelig oplevelse, det er jeg ked af på dine vegne.

Jeg vil bestemt heller ikke opfordre til selv justits.

Jeg skriver fra et privilegeret sted, hvor jeg dedikerede 10-15 timer om ugen i mange år, på at lære hvordan man begår korrekt vold. Det kombineret med kendskab til lovgivningen og en far der igennem hans opdragelses metodik lærte mig at smerte er relativ. Gjorde mig til et dårligt offer den aften. For mig var det en refleks reaktion.

Jeg vil opfordre til at man giver dem hvad de beder om, er så opmærksom som muligt i situationen, og derefter lave en politi anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 3 minutter siden:

@Prinz du har absolut ret, det bedste og mest fornuftige ville være at aflevere pengene. Det lyder som en ubehagelig oplevelse, det er jeg ked af på dine vegne.

Jeg vil bestemt heller ikke opfordre til selv justits.

Jeg skriver fra et privilegeret sted, hvor jeg dedikerede 10-15 timer om ugen i mange år, på at lære hvordan man begår korrekt vold. Det kombineret med kendskab til lovgivningen og en far der igennem hans opdragelses metodik lærte mig at smerte er relativ. Gjorde mig til et dårligt offer den aften. For mig var det en refleks reaktion.

Jeg vil opfordre til at man giver dem hvad de beder om, er så opmærksom som muligt i situationen, og derefter lave en politi anmeldelse.

Når du kender lovgivningen, så ved du også at det er meget lidt man som lovlydig borger kan foretage sig i sådan en situation. Lovgivningen er næsten 100% på overfaldsmandens side. Hvis altså man som mig ikke er interesseret i  noget på ens straffeattest ;) 

Jeg er enig i den nederste linje, man jeg skal altså hilse at sige at det er yderst svært at være opmærksom, når det regner med knytnæve slag i hovedet på en.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 13 minutter siden:

Når du kender lovgivningen, så ved du også at det er meget lidt man som lovlydig borger kan foretage sig i sådan en situation. Lovgivningen er næsten 100% på overfaldsmandens side.

Det er en sandhed med modifikationer  :)

Du må forsvarer dig selv med tilsvarende vold imod et angreb, eller hvis man vurdere der er en overhængende sandsynlighed for et angreb.

Du må naturligvis ikke slå en mand halvt ihjel hvis han har givet dig en lussing, din nødværge skal være proportional med truslen. 

I mit tilfælde hvor det var to aggressive, muskuløse mænd der ikke lagde skjul på deres hensigter, der havde jeg ret frie hænder og så længe jeg ikke brækkede arme og ben på dem, så er chancen for en sigtelse stort set lig nul.

Straffelovens paragraf 13.

Prinz skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er enig i den nederste linje, man jeg skal altså hilse at sige at det er yderst svært at være opmærksom, når det regner med knytnæve slag i hovedet på en.

Helt sikkert, det var derfor jeg skrev "som muligt i situationen" det vil være individuelt hvor meget der er muligt.

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det virker ikke som verdens mest intelligente setup fra forbrydernes side. Risikoen for at de kan spores er jo enorm, så de kan ikke have tænkt sig godt om. Og at snitte en mand i ansigtet for "småpenge" virker bare virkelig idiotisk eller meget desperat. Men deraf kan man altså lære, at blot fordi man har identificeret en sugarbabe, så er det ikke en forsikring mod overfald for dumme/desperate mennesker findes. Må indrømme, at jeg selv har tænkt jeg var sikker, når jeg skulle samle en SB op på en mørk vej eller besøge hende i en lejlighed, fordi jeg havde hendes telefonnummer, adresse el.lign. - men det er man altså ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, den 21.8.2020 at 21:53:

Det er en sandhed med modifikationer  :)

Du må forsvarer dig selv med tilsvarende vold imod et angreb, eller hvis man vurdere der er en overhængende sandsynlighed for et angreb.

Du må naturligvis ikke slå en mand halvt ihjel hvis han har givet dig en lussing, din nødværge skal være proportional med truslen. 

I mit tilfælde hvor det var to aggressive, muskuløse mænd der ikke lagde skjul på deres hensigter, der havde jeg ret frie hænder og så længe jeg ikke brækkede arme og ben på dem, så er chancen for en sigtelse stort set lig nul.

Straffelovens paragraf 13.

Helt sikkert, det var derfor jeg skrev "som muligt i situationen" det vil være individuelt hvor meget der er muligt.

Du var såmænd også sluppet hvis du havde brækket arme og ben på dem. Der er vide rammer for hvad der er tilladt i selvforsvar, så længe man stadig er truet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
People Pleaseren skrev, for 6 timer siden:

Du var såmænd også sluppet hvis du havde brækket arme og ben på dem. Der er vide rammer for hvad der er tilladt i selvforsvar, så længe man stadig er truet.

Ahhh vide rammer ligefrem. Tror nu nok du vil få et forklaringsproblem med det du lister op der :)

I øvrigt så har politiet ikke kompentencen i forhold til vurderingen af om der er tale om nødværge. De kan have holdninger til det, men ikke bare påtale opgive sagen, eller lade være med at sigte.

Har man banket en indbrudstyv, røver, voldsmand what ever ned, så er det objektivt set vold. Kommer det til politiets kendskab, så burde de faktisk optage en sag og sigte for vold, da der er tale om en offentlig påtalt sag. 

Ønsker indbrudstyven f.eks. at anmelde den forurettede i indbrudssagen for vold, så er der slet ikke noget at gøre. Så ville du blive sigtet for vold. 

Det vil så være anklagemyndigheden og i sidste ende retten, der vil tage stilling til om den vold der helt objektivt har fundet sted, kan gå ind under nødværge bestemmelserne. 

Så kan der gå juristeri i den og spørgsmålet “var det nu nødvendigt” vil blive stillet mange gange. 

Så pas nu på med bare, at slå løs. Eksilkøbenhavneren har fat i noget fornuftigt i forhold til, hvad man må og ikke må, hvis man skulle være så uheldig, at blive overfaldet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 8 timer siden:

Der er vide rammer for hvad der er tilladt i selvforsvar, så længe man stadig er truet.

Supplerende til det @Dark knightknight skriver: Hvad bygger du din påstand om "vide rammer" på? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der ikke en sag for et par år siden med en guldsmed der tilbageholdte en tyv (der ville røve hans butik) med magt og endte med at blive straffet for vold?

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 48 minutter siden:

Var der ikke en sag for et par år siden med en guldsmed der tilbageholdte en tyv (der ville røve hans butik) med magt og endte med at blive straffet for vold?

Jo, men det var ifm indbrud og ikke røveri. Derfor en rimeligt åbenlys sag mod guldsmeden, da han på ingen måde var truet.

https://ekstrabladet.dk/112/indbrud-hos-urmager-nu-skal-urmageren-selv-i-faengsel/6629927

En anden sag var med en urmager, der skød tre røvere, som overfaldt ham voldeligt og truede ham med (attrap-)pistoler. Han blev kun dømt for ulovlig våbenbesiddelse:

https://www.bt.dk/danmark/michael-skoed-tre-roevere-og-blev-doemt-i-retten-i-dag-er-hans-liv-oedelagt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 4 timer siden:

En anden sag var med en urmager, der skød tre røvere, som overfaldt ham voldeligt og truede ham med (attrap-)pistoler. Han blev kun dømt for ulovlig våbenbesiddelse:

https://www.bt.dk/danmark/michael-skoed-tre-roevere-og-blev-doemt-i-retten-i-dag-er-hans-liv-oedelagt

Den eneste grund til at urmageren slap, var at politiet ikke kunne bevise at han havde taget sigte på røverne inden han skød. Hvis det kunne bevises at han havde taget sigte, ville han være blevet dømt. 

Sagen var meget profileret i medierne og jeg tror ærlig talt at der ville være opstået folkelig opstand, hvis han var blevet dømt. 

Men konklusionen er at man reelt set ikke må gøre andet end at skubbe en forbryder væk, eller sige til ham at han er civilt anholdt. Retter personen sig ikke efter det, er det ikke meget andet man lovligt kan gøre. 

Hvis man går i infight med en tyv eller overfaldsmand, kan man nemt selv komme til at gøre noget strafbart. Der er dog en lille fordel ved tyveri. Hvis man forsøger at fastholde en tyv, og denne så slår fra sig, så udvikler situationen sig til røveri - det det straffes betydeligt hårdere, end simpelt tyveri. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 14 timer siden:

Supplerende til det @Dark knightknight skriver: Hvad bygger du din påstand om "vide rammer" på? 

De fleste af de sager I har hørt om, er indbrudstyve der har fået tæsk osv. Folk der har afstraffet nogen, selvom de var pacificeret. Det er kriminelle der ikke selv har været voldelige som udgangspunkt. Men bliver man truet med eller udsat for vold, så er der vide rammer for ens selvforsvar. Man er ikke forpligtet til at lade sig tæske for at beskytte voldsmanden. Som jeg skriver gælder dette kun så længe, man selv er truet, men det er man også når man er blevet lokket i baghold og bliver angrebet af to voldsparate mænd. Og havd bygger jeg det på? Lovgivning og retspraksis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kloster skrev, den 19.8.2020 at 13:40:

var ude for noget lignende i går, havde snappet over noget tid med en og vi aftalte jeg skulle hente hende i esbjerg og tage hende med hjem  for 1000kr. og så kunne vi hygge os en times tid, fint for mig, og i løbet af dagen delte vi flere intime billeder osv. og jeg kommer ankommer til det aftalte sted og får så en besked hvor personen har fundet min facebook profil, og en tekst med at hvis jeg ikke aflevede pengene henne på tankstationen og sagde der kom en at hentede dem, han skulle efter sigende være pigens bror, hvis ikke jeg gjorde det så ville han melde mig for pædofili da han var anklager for politiet, og jeg havde forsøgt at købe sex af hans 14 årige søster.
Jeg skrev tilbage at ville han have pengene måtte han hente dem nede på stationen, da det var næste stop for anmeldese af afpresning. hørte aldrig fra ham igen.

profilen hed mia sørensen, og ser vældig godt ud, tænker hun og en mand laver disse forsøg og slipper nok afsted med nogen af dem desværre.

men må sige det var sku alligevel noget af en træls oplevelse...

Jeg er blevet kontaktet på mail, via en annonce jeg har på annoncelight. Hun kalder sig dejlige Mia og skulle efter eget udsagn være 22 år og fra Vejle. Hun skriver at hun af nogle veninder er blevet anbefalet at få en sugardaddy i studietiden. Var set-uppet noget lignende i din situation?

Hun medsendte tre billeder; to hvor hun er stående  og et hvor hun vender røven mod kameraet. Hun er iført en sort bikini med hvide, gule og grå kanter.

Redigeret af Snadremanden
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 15 timer siden:

Lovgivning og retspraksis.

Så vil vi gerne høre om sagerne. Det var sådan set det jeg spurgte om, og det du svarede mindst på. Dine spekulationer om, hvad vi andre ved, har du i hvert fald slet ikke belæg for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 24.8.2020 at 15:53:

Så vil vi gerne høre om sagerne. Det var sådan set det jeg spurgte om, og det du svarede mindst på. Dine spekulationer om, hvad vi andre ved, har du i hvert fald slet ikke belæg for.

Jeg gider da ikke bruge tid på at lede efter retspraksis fordi du ikke tror på mig. Desuden er der formentligt meget lidt retspraksis, da sager om lovlig nødværge naturligvis aldrig når retssalen, da der ikke er nogen sag. Lovgivningen er nu klar nok. Man må gøre hvad der er nødvendigt for at forsvare sig selv. Nødvendigt betyder altså nødvendigt. Jo stærkere angreb/trussel jo stærkere forsvar er tilladt. I sidste ende vil der ofte blive tale om et bevisspørgsmål, men hvis man bliver lokket i baghold og bliver overfaldet af to store voldelige typer, er jeg nu ret sikker på, at man ikke bliver dømt for vold, hvis den ene får brækket en arm i processen. Man må naturligvis ikke gøre det, hvis de ikke længere er en trussel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...