Hop til indhold
Jacobsen86

Elefant thai massage Horsens

Recommended Posts

Var en smut forbi borgergade, da jeg syntes kroppen trængte til lidt forkælelse.

Blev mødt af en sød thai på ca 35 med en udemærket krop, og hun viste mig ind i det lille massage rum.

300kr blev lagt på bordet og tøjet blev hurtig smidt, var klar til en times nydelse. Hun giver en god massage med små strejf af banditten, hvilket også lod sig vise.. :P efter en halvtimes tid blev det tid til at vende sig, og hun kunne ikke undgå at se min begejstring for hendes massage. Fik så budet om afslutning for 300kr mere, men havde desværre ikke flere penge med, hun tilbød så at jeg fik afslutning med det samme.

Hun kan sit kram, hun tog sig god tid om at massere banditten, fik lov at røre ved hendes bryster imens for til sidst at komme udover hendes hånd og arm.

En rigtig lækker massage og en god afslutning, kommer nok igen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Var forbi Elefanten i Borgergade i morges - havde bestilt en tidlig tid (8:30) ved stedets Mama San, som jeg ved giver en rigtig god og hård massage, jfr. Jacobsens oplevelse. :D

Jeg har tidligere flere gange blevet serviceret af en af hendes yngre piger (som jeg ikke har navnet på, desværre), som er noget smukkere ens Mama San, og som giver hele pakken. Mama San tilbyder (overfor mig :roll: ) massage med HJ eller B2B, men ikke dansk eller fransk. Man må dog godt røre ved hendes smækre krop imens. ;)

For formedelst de standardiserede 600 dask fik jeg en skøn og hård massage med HJ inkl, gennemført sådan, at der i et godt stykke tid efter HJ var tid til blød massage af hele forsiden - virkelig anbefalelsesværdig hvis man ikke er afhængig af den fulde pakke. Det hele tog godt en time, og der blev (så vidt jeg kunne registrere) ikke kigget på uret undervejs.

Mama San sagde også, at der godt nok var en meget stille periode, så derfor har de ikke så travlt med at 'smide' kunden ud.

Sidder nu på et sommerferiepræget kontor med et smil på læben og overskud til mindst én uge! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi Elefanten i Borgergade i morges - havde bestilt en tidlig tid (8:30) ved stedets Mama San, som jeg ved giver en rigtig god og hård massage, jfr. Jacobsens oplevelse. :D

Jeg har tidligere flere gange blevet serviceret af en af hendes yngre piger (som jeg ikke har navnet på, desværre), som er noget smukkere ens Mama San, og som giver hele pakken. Mama San tilbyder (overfor mig :roll: ) massage med HJ eller B2B, men ikke dansk eller fransk. Man må dog godt røre ved hendes smækre krop imens. ;)

For formedelst de standardiserede 600 dask fik jeg en skøn og hård massage med HJ inkl, gennemført sådan, at der i et godt stykke tid efter HJ var tid til blød massage af hele forsiden - virkelig anbefalelsesværdig hvis man ikke er afhængig af den fulde pakke. Det hele tog godt en time, og der blev (så vidt jeg kunne registrere) ikke kigget på uret undervejs.

Mama San sagde også, at der godt nok var en meget stille periode, så derfor har de ikke så travlt med at 'smide' kunden ud.

Sidder nu på et sommerferiepræget kontor med et smil på læben og overskud til mindst én uge! :lol:

Ja nu har jeg også prøvet Elephant søndag med ny pige.... Hold da op en lille vildbasse hun var med på alt og var meget sprød. Hun fortalte også at hun tager kunder med hjem når man har været der et par gange. Jeg tror snart jeg skal besøge igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt stedet en fredag eftermiddag hvor personalet kun var "ældre" kvinder. Ldt kedelig massage og meget dårligt HJ - tror hun forsøgte at sætte rekord i hvor hurtigt det kunne gå ?

Er der nogen der kan bekræfte at der nu er yngre piger på stedet ?

Stedet er meget rodet og minder om privat bolig - men det lille massagerum var ganske fin med madras på gulvet istedet for massagebriks som jeg ikke er fan af.

Der er mange thai steder i Horsens men ikke ret mange anmeldelser ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var turen kommet til Elefant thai i borgergade, havde bestilt tid klokken 19. Blev modtaget af en spinkel thai pige som var lidt svær at bedømme, men viste sig at være 42. Vi snakkede en del under massagen og hun fortalte at det ikke var hende som ejer stedet men at hun kun arbejder der.

Dette var mit første besøg - rigtig god massage, måske en anelse for meget olie, men hun tog godt fat og arbejde på sagen. Troede ikke de var til andet end massage men på et tidspunkt spurgte hun om jeg ville ha HJ, som jeg takkede ja til - om det er muligt for mere ved jeg ikke.

Hun sagde at med alle de thai klinikker i Horsens blev det ikke til mange kunder, de havde kun haft 2 kunder i går.

Gentagelses faren er god

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja nu har jeg også prøvet Elephant søndag med ny pige.... Hold da op en lille vildbasse hun var med på alt og var meget sprød. Hun fortalte også at hun tager kunder med hjem når man har været der et par gange. Jeg tror snart jeg skal besøge igen

det lyder spændende med den vilbasse. er hun der stadig. ??   dejlig med nogle unge smukke piger....???

ha en go aften

Del dette indlæg

Link til indlæg

det lyder spændende med den vilbasse. er hun der stadig. ??   dejlig med nogle unge smukke piger....???

ha en go aften

Jeg ved ikke om hun stadig er der, har hørt hun flytter lidt rundt men hun er meget lækker og meget varm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...