sean4321 78 Skrevet 21. August, 2020 Hey Guys Eftersom der ikke lige er nogle anmeldelser af tøserne vil jeg hurtigt lige smide en. Det skal siges, at jeg ikke selv har besøgt dem, men jeg har to brødre som har besøgt én af hver og derfor eftergiver jeg kort deres oplevelse med pigerne De begge to holder til i samme lejlighed og på Shirins billeder kan man se, at Dunya også er derinde dvs de er 3 i lejligheden. Lejligheden er af ny byggeri hvilket man allerede kan se udefra og boligen skulle være rigtig flot også. Pigerne er 100% dem og de ligner nøjagtig dem som på billederne. Begge brødre fik 30 min hver - den ene kom ud efter ca 30min(med Anais) og den anden var “nødt” til at komme ud kort tid efter, eftersom han kun holdte efter 2 mins ridning efter et intenst og frækt blowjob (Shirin). Ingen af dem var hasteværk og de tog sig god tid til fyrene. Fyren som var sammen med shirin lå efterfølgende i sengen og nussede hinanden. De har deres egen parkeringskælder med port, hvor man ikke kan parkere - så man skal lige finde et rundt om hjørnet. De begge var gode til at informere, hvis der lige gik 10 min før de var klar. Shirin Anais 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 21. August, 2020 Du skriver om dine To brødres oplevelse hos to piger!!!!!! I et sgu tre alt for vilde brødre... Hahahaha... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 690 Skrevet 21. August, 2020 frenchlover1 skrev, for 12 minutter siden: Du skriver om dine To brødres oplevelse hos to piger!!!!!! I et sgu tre alt for vilde brødre... Hahahaha... hahahahaha Kan jeg blive adopteret? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 659 Skrevet 21. August, 2020 Hvor ligger deres lokation ca. i nærheden af? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sean4321 78 Skrevet 23. August, 2020 Gentleman52 skrev, den 21.8.2020 at 09:07: Hvor ligger deres lokation ca. i nærheden af? På forhånd tak. Beklager det sene svar Ligger ca 1km væk fra FieldS. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg