Hop til indhold

Recommended Posts

Hey Guys

Eftersom der ikke lige er nogle anmeldelser af tøserne vil jeg hurtigt lige smide en. Det skal siges, at jeg ikke selv har besøgt dem, men jeg har to brødre som har besøgt én af hver og derfor eftergiver jeg kort deres oplevelse med pigerne

De begge to holder til i samme lejlighed og på Shirins billeder kan man se, at Dunya også er derinde dvs de er 3 i lejligheden.

Lejligheden er af ny byggeri hvilket man allerede kan se udefra og boligen skulle være rigtig flot også.

Pigerne er 100% dem og de ligner nøjagtig dem som på billederne. Begge brødre fik 30 min hver - den ene kom ud efter ca 30min(med Anais) og den anden var “nødt” til at komme ud kort tid efter, eftersom han kun holdte efter 2 mins ridning efter et intenst og frækt blowjob (Shirin).

Ingen af dem var hasteværk og de tog sig god tid til fyrene. Fyren som var sammen med shirin lå efterfølgende i sengen og nussede hinanden.

De har deres egen parkeringskælder med port, hvor man ikke kan parkere - så man skal lige finde et rundt om hjørnet. 
De begge var gode til at informere, hvis der lige gik 10 min før de var klar. 

Shirin

Anais

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 12 minutter siden:

Du skriver om dine To brødres oplevelse hos to piger!!!!!!

I et sgu tre alt for vilde brødre... Hahahaha...

hahahahaha Kan jeg blive adopteret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentleman52 skrev, den 21.8.2020 at 09:07:

Hvor ligger deres lokation ca. i nærheden af? På forhånd tak.

Beklager det sene svar

Ligger ca 1km væk fra FieldS.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...