Hop til indhold
Wicker

Søger en mentor/guide til dating

Recommended Posts

Jeg er kommet til en erkendelse om, at jeg simpelthen har brug for en mentor/guide til dating. 

Jeg får ikke taget mig sammen til at alve færdige rofiler, taget billeder, læse op på alle de mange råd, tekten ender (lidt som det her) lidt kluntet, jeg får heller ikke skrevet til nogen af de interessante, spændende, smukke, lækre kvinder jeg ser på siderne (pt. forsøgt mig med dating.dk og scor.dk).

Og jeg er også en klovn til at score i "den virkelige verden".

Og jeg har virkelig lyst og trang til et forhold igen! Det hører så også med, at min seksualitet er i grænselandet for de fleste :-) (sådan en kombi af bdsm og eventyrlysten)

Så hvis du kender nogen, har erfaring med nogen der kan hjælpe mig vil jeg være dybt taknemmelig :) Vil klart være fedest hvis det er en jeg kan mødes med i Københavnsområdet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg tror du skal indstille dig på at det er hårdt atbejde - især hvis du har særlige lyster (som mange mænd har) så skal du altså kunne noget særligt. Det drejer sig jo for kvinden ikke om hvad du har lyst til - men hvad du kan give. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wicker skrev, for 3 timer siden:

Og jeg har virkelig lyst og trang til et forhold igen! .

Hvis folk skal hjælpe dig med evt. at opsætte en profil,  er det nok vigtigt at du får sat nogle ord på din forventninger til et forhold, og hvilken type forhold du efterspørger. Dernæst skal man nu ej heller gøre dating til en videnskab.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheQueen

tænker du skal tage en side i bider og fortælle om det skønne menneske du er så mon ikke det kommer afsig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Wickervirker på mig som om du er lidt doven og vil springe over hvor gæret er lavest.

Hvis du virkelig brænder for det gjorde du det nok færdigt selv. 

Min erfaring med dating er at kvinderne hurtigt vælger dem fra som ikke gider at gøre sig umage og gøre det fuldt ud. Det er der mange andre der gør, så dem flytter de hurtigt videre til. 

Og det der med at kopiere en profil tekst eller ikke læse hele svaret et no go. 

På med vanten og op på hesten og sæt igang, og jo større indsats jo større chance for gevinst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Wicker
Det har jeg gjort semi-professionelt for år tilbage. 
Dating Coaching var "stort" i USA en overgang. Jeg er sikker på at jeg kan gøre det på dansk også. 
Har i øvrigt gjort det nogle få gange med brugere på Eroguide, dog fra en anden profil end denne.

Min timepris som dating konsulent er rasende billig i forhold til mine priser som glædespige :D

I bedste mening og med kærlig hilsen, 
Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 22 timer siden:

Er det kun i forhold til net-dating eller dating generelt?:)

Nok begge dele, men tænker at starte med net-dating og så håbe at få brug for at komme på "rigtige" dates i den virkelige verden derfra :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

@Wicker
Det har jeg gjort semi-professionelt for år tilbage. 
Dating Coaching var "stort" i USA en overgang. Jeg er sikker på at jeg kan gøre det på dansk også. 
Har i øvrigt gjort det nogle få gange med brugere på Eroguide, dog fra en anden profil end denne.

Min timepris som dating konsulent er rasende billig i forhold til mine priser som glædespige :D

I bedste mening og med kærlig hilsen, 
Eva Nadine

Det var lige det jeg håbede at finde :-)

Så håber det er ok jeg har sendt en privat besked?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 17 timer siden:

@Wickervirker på mig som om du er lidt doven og vil springe over hvor gæret er lavest.

Hvis du virkelig brænder for det gjorde du det nok færdigt selv. 

Min erfaring med dating er at kvinderne hurtigt vælger dem fra som ikke gider at gøre sig umage og gøre det fuldt ud. Det er der mange andre der gør, så dem flytter de hurtigt videre til. 

Og det der med at kopiere en profil tekst eller ikke læse hele svaret et no go. 

På med vanten og op på hesten og sæt igang, og jo større indsats jo større chance for gevinst. 

Lidt doven er jeg vel, men tro mig, jeg har brugt mange mange kræfter på det her og har nu bare erkendt at jeg ikke kommer videre uden hjælp. Lidt ligesom andre har det med fysisk træning når de bruger en personlig træner :-)

& tak for opmuntring og råd - tager dem til mig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...