cocacolazero 98 Skrevet 21. August, 2020 Hejsa er der en der har været ved en af dem har ..især hende blondinen https://annoncelight.dk/showad/302664 https://annoncelight.dk/profile/SWINGERKLUB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 21. August, 2020 Har snakket med den ene af dem. Hun lød som om hun var på stoffer. Så tror du skal holde dig fra dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 21. August, 2020 Undskyld mine fordomme, men vurderet på billederne, så ligner det en total no go. Vil give @issenret, og tror det gælder begge piger. Se lige en ekstra gang på den billedserie der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 21. August, 2020 The Dark Knight skrev, for 4 minutter siden: Undskyld mine fordomme, men vurderet på billederne, så ligner det en total no go. Vil give @issenret, og tror det gælder begge piger. Se lige en ekstra gang på den billedserie der Gutten på div billeder er på andre Forums. Dog ikke pt da han opholder sig på hotel gitterly. Magen til psykotisk person skal man lede længe efter. Her vil jeg nok passe på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 21. August, 2020 Skimmede lige annoncen. Hvordan bliver man kåret som Århus bedste sutter??? Mindes ikke helt at have set noget omkring den kåring i medierne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 21. August, 2020 tugwell skrev, for 8 minutter siden: Skimmede lige annoncen. Hvordan bliver man kåret som Århus bedste sutter??? Mindes ikke helt at have set noget omkring den kåring i medierne. Dét forstår jeg ingenting af, det var ellers slået op i Ekstra Bladet og vi var mange som var inde og stemme kunne jeg se. Aj undskyld afsporingen i tråden men jeg kunne ikke lade denne ligge. P.s jeg har ikke deltaget i en afstemning så jeg er ligeså undrende som dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 21. August, 2020 Den lyshårede er rigtig meget på stoffer, og det er nærmest umuligt at forstå hvad hun siger og hun virker meget fraværende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 21. August, 2020 Er det bare eller er den lyshårede piges underarm ikke fuld af ar der kunne ligne selvskade. Hvis det er virker hun ikke helt sund og rask og måske ikke det rette sted at frekventere. jeg ville nok holde COVID-19x1000 afstand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 98 Skrevet 21. August, 2020 Tak for alle svarene. Det er hvis ikke noget at prøve. Det er da frygteligt at hun har skåret i og selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 21. August, 2020 cocacolazero skrev, for 1 minut siden: Tak for alle svarene. Det er hvis ikke noget at prøve. Det er da frygteligt at hun har skåret i og selv. Det kan jeg jo ikke sige hun har. Men det ligner hvertfald ikke en normal underarm så det er da lidt påfaldende. Så ja tænker det er mange bedre alternativer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 22. August, 2020 Ja det ser ud til at begge piger har været cuttere. Det kan der jo være mange grunde til, men det er da et advarselssignal om at de kan være psykisk ustabile Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 22. August, 2020 Lynge9400 skrev, for 39 minutter siden: Ja det ser ud til at begge piger har været cuttere. Det kan der jo være mange grunde til, men det er da et advarselssignal om at de kan være psykisk ustabile Og noget tyder på, at de tilmed er stofmisbrugere og nu mangler de penge. Rigtig dårlig ide at være med til at financiere et stofmisbrug. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg