FynManden 2 Skrevet 22. August, 2020 Jeg havde den store fornøjelse af at nyde en stund i selskab med thailandske Mint i dag. OG HVILKEN FORNØJELSE!! Den kvinde er simpelthen det sødeste og smukkeste væsen jeg længe har mødt. For tiden holder hun til i smukke omgivelser nær Vissenbjerg på Fyn. Meget idylliske omgivelser i et stråtækt bondehus ude på landet, med højt til himlen og langt til naboen. Mint åbnede døren iført en satin top og nederdel der med det samme afslørede hendes fantastiske former. Jeg blev budt indenfor med et sødt smil, et kram og et forsigtigt kys. Hun er meget åben og veltalende på engelsk, hvilket hurtigt skabte en perfekt stemning. Vi blev enige om hvad vi ville få tiden til at gå med, og stille og roligt klædte vi hinanden af med masser af berøringer og kys. Hun satte sig på knæ og betjente min bedste ven på den mest fantastiske måde, indtil jeg var nødt til at stoppe hende. Over i sengen hvor det hele bare blev mere og mere fantastisk. Resten kan i nok gætte jer til. Jeg vil anbefale Mint på det kraftigste! Jeg ved ihvertfald at jeg skal besøge hende igen hurtigst muligt. SMUK SMUK https://annoncelight.dk/showad/300694 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 22. August, 2020 Burde den ikke flyttes til /anmeldelser thaimassage fyn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FynManden 2 Skrevet 22. August, 2020 Det burde den nok. Men nu var det jo ikke kun massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 22. August, 2020 FynManden skrev, for 1 time siden: Det burde den nok. Men nu var det jo ikke kun massage Thai er thai uanset om det er ren massage eller fuld pakke, som du fik Jeg har bedt en moderator flytte dit indlæg til thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John61 46 Skrevet 22. August, 2020 Der er allerede oprettet en tråd i denne måned med flere negative anmeldelser af Mint. Men det kan jo ikke udelukkes, at hun har læst med herinde, og rettet op på servicen, og er så heldig, at en kunde bliver så begejstret, at kunden straks opretter en profil herinde og skriver en positiv anmeldelse. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Idefix 5 Skrevet 26. August, 2020 Der er en pige mere på samme adresse, hedder Aom, nogen der har erfaring med hende..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dealmaker 111 Skrevet 26. August, 2020 Har besøgt Mint lige efter hun var ankommet til Vissenbjerg. Enig med FynManden, hun er næsten som han beskriver. Men men... Smuk arrr vil jeg ikke mene. 26 år arrr, man skal nok lægge 10 - 15 år til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 26. August, 2020 John61 skrev, den 22.8.2020 at 21:50: Der er allerede oprettet en tråd i denne måned med flere negative anmeldelser af Mint. Men det kan jo ikke udelukkes, at hun har læst med herinde, og rettet op på servicen, og er så heldig, at en kunde bliver så begejstret, at kunden straks opretter en profil herinde og skriver en positiv anmeldelse. Jeg giver heller ikke en skid for den "anmeldelse"! "Højt til himlen og langt til naboen....Og resten kan i sikkert gætte jer til". Så bliver det ikke mere uopfindsomt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 72 Skrevet 27. August, 2020 Det lugter langt væk af reklame.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 12. September, 2020 Jeg besøgte hende for nogle dage siden, og kan sige at det er en af de bedste, hvis ikke den bedste, købeoplevelse jeg har haft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg