Aarhusfyr1974 14 Skrevet 23. August, 2020 Overvejer at kontakte hende, er der nogen der har nogle erfaringer med hende ? https://annoncelight.dk/showad/301880 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 23. August, 2020 Jeg har skrevet et par mail med hende og hun ser godt ud men endnu ikke besøgt hende! :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr1974 14 Skrevet 23. August, 2020 Så du tænker hun er ægte nok ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JensBentsen 16 Skrevet 23. August, 2020 jeg har også skrevet lidt med hende, dog ikke besøgt endnu. Tror nu at hun er ægte nok ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stallionboy 0 Skrevet 23. August, 2020 Ja det kan jeg. Jeg fandt for noget tid siden hendes annonce på AL. Jeg kontaktede hende over mail og fik aftalt et møde med hende. Super søde og frisk på lidt af hver Jeg fandt hendes lejlighed og bankede på døren. Døren åbnede og jeg blev mødt af det sødeste smil, de frækkeste øjne og kun iført frækt undertøj. Jeg kom ind og hun fulgte mig op til hendes soveværelse. Her tog vi tøjet af hinanden og hun begyndte at gi et dejligt og lækkert blowjob. (Hun tog sq det hele) Vi havde sex i flere forskellige stillinger. Super fræk. Bagefter var der tid til snak og en masse grin. Hun er helt klart et besøg værd, så lad endelig være med at snyde jer selv for at besøge hende. Har besøgt hende 2 gange og kommer helt klart til at besøge hende igen. Pige: 10 Sex: 10 med pil op Sted: 8 Denne her er kopieret fra en anden som spurgte om det samme tidligere på måneden, men det er min beskrivelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg