Hop til indhold
Den_glade_amatør

4-hånds massage med Yaya og Meggie hos Apex Siam

Recommended Posts

Efter i noget tid at have luret på det gode tilbud om 4-hånds oliemassage (og samtidig fået inspiration fra gode anmeldelser fra bl.a @Mr. Nice og @oldguy49 her på EG), så var jeg i sidste uge omkring Apex Siam på Frederiksberg. Det gik nemt med at booke, og da alle stedets fire piger lader til at have rimelig pæne skudsmål, bad jeg ikke om nogen specifikt.

Hvad stedets diskretion angår, så er der lidt for og imod. Man skal ind i en gård, så man er således væk fra gaden. Til gengæld kan man ikke fra gaden se gården, så man ved ikke, om man er alene dér eller ej (der var nogle håndværkere i gang i gården, da jeg kom, og dem kunne man ikke se fra vejen).

Yaya (som er hende, det på billederne har halskæde på, hvor vedhænget er inden for blusen) tog imod mig ved døren og viste ind i et værelse, hvor vi afregnede for oliemassage fra to piger i en time til den beskedne pris af 500kr. Tøjet af, op på maven, og Yaya gik i gang med skulder og ryg. Lidt efter kom Meggie (som er hende med halskæde med synligt vedhæng) ind og begyndte på benene. Dejlig massage, hvor pigerne i starten var ganske neutrale i deres berøringer, men hvor de gradvist blev mere pjattende og flirtende, gav mere fokus til røven og gav et lille strejf på pikken, når den øvre del af låret blev masseret. Jeg er personligt ret glad for den del af seancen, hvor pigerne langsomt prøver af, hvad gæsten mon er med på, og hvor de “får mig overtalt” til lidt ekstra. Så da Meggie havde en kærlig hånd på min småstive pik og Yaya førte mine hænder hen for at kærtegne hendes velformede ben, kom spørgsmålet om ekstraydelser. Og jatak fra mig, som nok fra starten havde en ret god ide om, at ville ende med den fulde pakke. Vi blev enige om 1000kr oveni massageprisen, hvilket jeg foreslog ud fra, hvad andre har berettet her på EG. Vil dog ikke udelukke, at prisen kan lande et andet sted, for udgangspunktet var åbenbart “hvor meget har du med?”

De ville gerne afregne for ekstra med det samme, hvilket er ok, så de ved, at de ikke bliver snydt. Dernæst havde jeg dårligt lagt mig på briksen, førend Yaya steg op og placerede sin næsten-glatte fisse ud for mit ansigt, og mens min tunge legede med hendes klit og skamlæber, kom Meggie tilbage i lokalet, legede kort med min pik, satte gummi på og red mig i en omvendt cowgirl. Dejlig fornemmelse at slikke fisse, samtidig med at en anden pige rider, men det varede kun kort, så hoppede Meggie af. Årsagen var dog, at hun synes at pigerne skulle bytte plads, så mens min tunge udforskede Meggie, så begyndte Yaya en tilsvarende ridetur, som Meggie havde haft lidt forinden. Meggie må have opfattet min stigende ophidselse, for pludselig nærmest maste hun fissen ned i hovedet på mig, mens Yaya satte tempoet op, og jeg måtte gispende give efter for min orgasme.

Et blik på væguret afslørede, at der kun var gået 40 minutter, og andre steder ville pigen have anset besøget som afsluttet. Men ikke her, hvilket jeg godt havde set beskrevet i andre anmeldelser (og tak for det). Mens jeg lå på ryggen og sundede mig, gav Yaya en dejlig benmassage, og Meggie tog sig af arme og skuldre. Og det er altså superlækkert med nærværende oliemassage umiddelbart efter sex. Mens jeg nød det i fulde drag, nærmede Meggie sig igen min pik, og hvor jeg troede, at hun bare ville “sige farvel”, gik det langsomt over i et stadig mere intenst handjob, og da jeg ikke kom af det, gav Meggie pikken videre til Yaya, mens hun igen kravlede op og maste sin fisse ind i hovedet på mig, hvorefter jeg til slut skælvende måtte overgive mig igen. En dejlig afslutning på et godt besøg.

Redigeret af Den_glade_amatør
Link inkluderet plus en beskrivelse af, hvem pigerne er, så man kan se det på billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for god beskrivelse fra et sted jeg kender. Men Meggie har jeg ikke besøgt - hvordan vil du sammenligne hende med Yaya, der på mange måder er en smuk kvinde ? Var der ikke mere medleven fra deres side, end du skriver om ? Ser ud som de "ordnede dig" og ikke meget den anden vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@newpussyhunter2, Yaya og Meggie er ret forskellige (men arbejder fint sammen). Hvor Yaya har lidt reserveret elegance over sig, er Meggie mere den snakkesalige type. Hvad kropsbygning angår, er Yaya rimelig normal “thai-figur”, mens Meggie er buttet. Alder er jo svær at bedømme, men mon ikke der er mindst 10 år mellem dem.

Hvad indlevelsen angik, så fornemmede jeg, at det var to piger, som “var på arbejde”. Fin stemning, men ikke på noget tidspunkt så liderligheden emmede af dem. Og ja, det var dem, der ordnede mig mere end omvendt, men det var helt fint med mig. Havde jeg i situationen ønsket det anderledes, havde vi nok fundet ud af det også. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

reserveret elegance er en fortræffeligt beskrivelse af YaYa - det reserverede vil man så gerne pille af hende..  Den 10 år imellem - yaya er den ældste ? Buttet  er et pænt ord, men er det tyk ? med deller ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@newpussyhunter3, ja Yaya er ældre end Meggie. Det er nok forskellligt, hvad vi hver især vil kalde en krop som Meggie’s, og jeg skal ikke gøre mig klog på, om nogen måske ville kalde hende tyk eller småtyk, men i min optik er buttet det mest rammende. I min bog skal der mere til, før man er tyk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har problemer med navnene på pigerne.

Pigen på det store forside foto hedder hun ikke May, (hun har tunge piercing) eller tar' jeg fejl. Hende har jeg oplevet og det var godt. Hun spillede 4 hændigt sammen med Meggie.

Og det var ikke dårligt. Yaya har jeg ikke haft fornøjelsen af. Men var godt tilfreds med de to nævnte.

Gik på skælvende ben hjem, som en galop jockey der havde skidt i bukserne. Uha.

Redigeret af sanook

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...