mrrobotodk 1 Skrevet 24. August, 2020 (edited) Hey folkens er der nogle, der har besøgt hende her før og evt. kan fortælle lidt om oplevelsen? https://annoncelight.dk/showad/297782 Kan umiddelbart ikke finde andre anmeldelser Redigeret 24. August, 2020 af mrrobotodk stavelsesfejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 273 Skrevet 24. August, 2020 Hun ser da både gammel og sliden ud...... Langt fra min type! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 24. August, 2020 BigDaddiz skrev, for 2 timer siden: Hun ser da både gammel og sliden ud...... Langt fra min type! ved ikke om hun er gammel, men hvis billederne passer er hun bestemt heller ikke min type. Heller ikke om det var mig der blev betalt. Nej her fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai1988 27 Skrevet 6. December, 2020 Hun giver nu et virkelig godt blowjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexvideospop Skrevet 24. April, 2021 Hun er virkelig langt ude, Jeg laver en aftale med hende idag kl. 18, så kommer hun ikke fordi hun så, så mangler hun en til at køre med. Ny tid kl.20.30 og jeg betaler 1500 på mobilepay, og hun er ikke kommet og virker til at været rundt på gulvet. Så hold jer fra hende!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 24. April, 2021 Den sidste idiot er så ikke. død i nu. Har også haft besøg af hende. Hun er ik pengene værd. Og snakke som et vandfald. Kan vist godt søge efter sin efterløn bevis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexvideospop Skrevet 25. April, 2021 Jeg har haft besøg af hende idag,. Hun snakker som et vandfald og er meget påvirket af stoffer. Hun snakker højt og skulle bruge 10 min på hendes brusser og jeg måtte bede hende om LUK og komme ud fra bruseren. Hun er ikke en krone værd og man skal holde øje med hende pga. hun forsøger stjæle godt nok ungarske pengesedler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai1988 27 Skrevet 25. April, 2021 Det har jeg slet ikke oplevet med hende. Ja hun snakker meget, men hun har sku aldrig prøvet og stjæle mine penge og har altid fået det jeg har bedt om. Og hendes blowjob er noget af det bedste man kan få i Aalborg. Masser af savl og helt ned I halsen med gag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexvideospop Skrevet 25. Maj, 2021 sexvideospop skrev, den 25.4.2021 at 15:35: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexvideospop Skrevet 25. Maj, 2021 sexvideospop skrev, den 25.4.2021 at 15:35: Jeg har haft besøg af hende idag,.Hun snakker sexvideospop skrev, den 24.4.2021 at 20:47: sexvideospop skrev, den 25.4.2021 at 15:35: sexvideospop skrev, den 25.4.2021 at 15:35: ler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexvideospop Skrevet 25. Maj, 2021 sexvideospop skrev, den 24.4.2021 at 20:47: . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexvideospop Skrevet 25. Maj, 2021 sexvideospop skrev, for 1 minut siden: sexvideospop skrev, den 24.4.2021 at 20:47: . sexvideospop skrev, den 24.4.2021 at 20:47: - ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexvideospop Skrevet 25. Maj, 2021 sexvideospop skrev, den 25.4.2021 at 15:35: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexvideospop Skrevet 25. Maj, 2021 sexvideospop skrev, den 25.4.2021 at 15:35: aa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3spermglatter 5 Skrevet 24. Juni, 2021 Hun er meget slidt og godt på stoffer, så er hun meget forvirret og snakker som et vandfald og råber højt. Så roder hun og kan ikke holde tavsepligt om hendes kunder, hun er ikke en skid værd og bruge penge. Man kan lugte hun har røget meget hash og hun kommer med 5 poser som om hun skal bo hos mig, hun er virkelig rundt på gulvet. HOLD JER VÆK FRA HENDE!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3spermglatter 5 Skrevet 4. Juli, 2021 Hun er væk og burde være førtidspensionist. stinker meget af Amsterdam hash og man skal holde langt væk fra hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 4. Juli, 2021 Helt væk er hun da ik er da på i dag igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. Juli, 2021 Uha, hende var jeg forbi for nogle år siden, men jeg løb skrigende væk. Hun var vind og skæv og fik låst sig selv ude da hun åbnede døren og spurgte så om jeg havde en extra nøgle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 5. Juli, 2021 Hun er blevet lidt snu. Skriver i annonce engang i mellem. kun få tider tilbage i dag . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 636 Skrevet 23. Marts, 2022 3spermglatter skrev, den 4.7.2021 at 17:58: Hun er væk og burde være førtidspensionist. stinker meget af Amsterdam hash og man skal holde langt væk fra hende... Hejsa jeg har haft besøg af Tammi 2 gange, hun er en meget forvirret pige, og en aftale på et bestemt tidspunkt/ dag kan være svært, jeg tænker hun kæmper med alle de evner hun har. Sammi, er en brugt pige. På 52 år, og er førtidspensionist hun har skiftende chauffører og har været i klemme ved nogle alfonser, og ja hun ryger stærk tobak, men drikker ikke, sidst hun var her røg hun lidt joint på min terrasse , og så gik munden på hende. Selve sexakten vil jeg betegne som ganske udmærket, hun kysser,nusser , og sutter i et væk, jeg havde købt en time, men kunne ikke rigtig komme, men Tammi blev ved, med et blowjob - andre piger havde givet op forlængst, så jeg har ikke noget og. Klage over. Tammie’s annonce er væk, men hun kommer sikkert igen, jeg tænker hun sommetider har det svært med livet,hun er tynd ,og man kan se hun har brugt livet, men over for mig har hun begge gange været sød og rar,og hun må gerne komme igen. knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Akae Skrevet 9. Marts, 2024 Er der nogle, som har besøgt hende for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsenJesper Skrevet 10. Marts, 2024 Jeg havde besøg af hende i Aalborg for nogle uger siden. Hun var ganske rar Vil sige hun var meget åben for hvad jeg ville. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg