Hop til indhold

Recommended Posts

Kl. 18 her til aften fik jeg en fantastisk massage af kvinden på billedet på Surin.dk i Smallegade på Frederiksberg. 
Jeg har i morgen en lang fræk arbejdsdag, og min sædvanlige massør aflyste i sidste øjeblik, så jeg måtte finde en afløser. 

Hun var lydhør overfor mine ønsker, og kom syngende og sprudlende ind efter jeg havde afklædt mig. Helt. 
Jeg ved fra tidligere massager at hverdags-trusser godt kan være lidt i vejen når balderne skal onduleres, og valgte at smide alting. 
Hun kom ind, og jeg forklarede mig en smule, omend jeg ikke er to gram blufærdig, kunne hun jo sagtens være det. Hun smilede og sagde "ja det er nemmere, og du ligner jo bare mig" og tilføjede "du  har en smuk krop". 
Så var vi ligesom introducerede og afslappede begge to. 

Det der var allermest fantastisk ved massagen - udover massagen i sig selv - var at hun tydeligvis havde ægte arbejdsglæde. Hun småsang og pludrede lidt det meste af tiden, dog med passende tavshed så jeg blev ved at være afslappet undervejs. 

Da jeg vendte mig om efter at have ligget på maven udbrød hun "Aaaah... du har ingen hår!" og så fik vi en samtale om kønsbehåring, herunder fordele og ulemper, barberingstips og alting i en munter tone. 

Hun gav mig også et par gedigne klap på hver balde da jeg lå på siden. Jeg blev en anelse forskrækket første gang og hun grinede imens hun fortalte at det var en del af massagen. Det tror jeg faktisk på, selvom jeg ved at min røv vistnok er mere klap-indbydende end de fleste, omend i andre setups. 
Måske nogen kan bekræfte at hun klapper alle på balderne? 

Hun gav en af de bedste Thai massager jeg har fået til dato. Omtrent halvdelen af tiden lå jeg også på siden, så hun kunne få fat på måder og steder som de fleste massører overser eller springer over.

Jeg tvivler på at der bliver givet Happy Endings på klinikken.
Det kan andre måske oplyse om? 
Væggen mellem det rum jeg var i og det rum hendes kollega havde en kunde i var både papirtynd, og gik ikke helt op til loftet, så massørerne kunne både tale lidt sammen (på Thai) og jeg kunne snildt høre staklen ved siden af (som jeg hørte bestilte en times sportsmassage) stønne i hvad der kunne være både smerte og velvære. 
Han har sikkert haft sig en fest over vores samtale om intimbarbering. 

Jeg betalte 400kr. for en fuld time på lidt mere end 60 minutter, og gav 100kr. i drikkepenge, og sagde at det måtte være ekstra for klap :mrgreen:
Vi hilste farvel med "Namaste" og hun var lige så smilende og fornøjet da jeg gik som da jeg kom. 

Jeg kommer helt sikkert igen. 
Måske allerede i overmorgen efter en dobbeltvagt på høje hæle. Jeg har på menuen spottet en halv times fodmassage til 250kr. da jeg satser på at få mine klap-i-røven kvote opfyldt på anden vis :wub: 

Kh. Eva Nadine 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Eva Nadine skrev, for 21 minutter siden:

Kl. 18 her til aften fik jeg en fantastisk massage af kvinden på billedet på Surin.dk i Smallegade på Frederiksberg. 
Jeg har i morgen en lang fræk arbejdsdag, og min sædvanlige massør aflyste i sidste øjeblik, så jeg måtte finde en afløser. 

Hun var lydhør overfor mine ønsker, og kom syngende og sprudlende ind efter jeg havde afklædt mig. Helt. 
Jeg ved fra tidligere massager at hverdags-trusser godt kan være lidt i vejen når balderne skal onduleres, og valgte at smide alting. 
Hun kom ind, og jeg forklarede mig en smule, omend jeg ikke er to gram blufærdig, kunne hun jo sagtens være det. Hun smilede og sagde "ja det er nemmere, og du ligner jo bare mig" og tilføjede "du  har en smuk krop". 

Det der var allermest fantastisk ved massagen - udover massagen i sig selv - var at hun tydeligvis havde ægte arbejdsglæde. Hun småsang og pludrede lidt det meste af tiden, dog med passende tavshed så jeg blev ved at være afslappet undervejs. 

Da jeg vendte mig om efter at have ligget på maven udbrød hun "Aaaah... du har ingen hår!" og så fik vi en samtale om kønsbehåring, herunder fordele og ulemper, barberingstips og alting i en munter tone. 

Hun gav mig også et par gedigne klap på hver balde da jeg lå på siden. Jeg blev en anelse forskrækket første gang og hun grinede imens hun fortalte at det var en del af massagen. Det tror jeg faktisk på, selvom jeg ved at min røv vistnok er mere klap-indbydende end de fleste, omend i andre setups. 

Hun gav en af de bedste Thai massager jeg har fået til dato. Omtrent halvdelen af tiden lå jeg også på siden, så hun kunne få fat på måder og steder som de fleste massører overser eller springer over.

Væggen mellem det rum jeg var i og det rum hendes kollega havde en kunde i var både papirtynd, og gik ikke helt op til loftet, så massørerne kunne både tale lidt sammen (på Thai) og jeg kunne snildt høre staklen ved siden af (som jeg hørte bestilte en times sportsmassage) stønne i hvad der kunne være både smerte og velvære. 

Jeg betalte 400kr. for en fuld time på lidt mere end 60 minutter, og gav 100kr. i drikkepenge, og sagde at det måtte være ekstra for klap :mrgreen:
Vi hilste farvel med "Namaste" og hun var lige så smilende og fornøjet da jeg gik som da jeg kom. 

Måske allerede i overmorgen efter en dobbeltvagt på høje hæle. Jeg har på menuen spottet en halv times fodmassage til 250kr. da jeg satser på at få mine klap-i-røven kvote opfyldt på anden vis :wub: 

Kh. Eva Nadine 

Nu skal vi altså ikke have noget af, at I kvinder begynder at leve af hinanden, og til sidst slet ikke vil have noget at gøre med os mænd altså. we will not have it. haha.

Tak for en god anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Eva Nadine skrev, for 6 timer siden:

Kh. Eva Nadine 

ellers giver jeg dig gerne gratis fodmassage og fod nus ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fun_for_me
MalerKbhK skrev, for 43 minutter siden:

ellers giver jeg dig gerne gratis fodmassage og fod nus ;-)

Klovn...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fun_for_me skrev, for 46 minutter siden:

Klovn...

Bruger her er banned fra denne tråd og har fået advarsel. 
vi skriver ikke sådan til hinanden. 
Bryan Mills

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kejser Claudius

@Eva Nadine

Super fed anmeldelse Du spurgte om der bliver givet happy endings på stedet? Jeg har ikke været der nogle år, men jeg har haft en pudsig oplevelse med Adon ( som gav dig massage ) sidst jeg var der. Jeg blev masseret af en anden kvinde, da hun pludselig kom ind og på dansk luftede sin frustration over at hendes kunde ikke kunne få udløsning. Hvorfor hun ville tale med mig om det har jeg aldrig forstået. Men det endte med, at hun satte sig på sengekanten, og så på at jeg fik den afsluttende massage.

Da jeg kom lænede hun sig nysgerrigt frem, nikkede og gav mig et anerkendende klap på låret :D

Bliver der givet ekstra til mænd i år 2020? Jeg ved det ikke, men jeg har da lyst til at finde ud af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smeden!

Jeg må også melde mig under fanerne som dem der har fået ekstra hos Surin.

Massagen - en yderst kompetent af slagsen - blev givet af Adon, og da massagen var færdig, gik Adon ud med et lidt skummelt smil på læberne.

Ind kom en væsentligt yngre kvinde, og begynde med sine neglespidser at kilde mig på bryst/mave regionen. Reaktionen udeblev ikke, og det var så ligesom kvitteringen for at ham der nede også ønskede massage.

Det blev et yderst langsomt indlevende HJ, med masser spyt og øjenkontakt, og da væskerne blev afleveret blev jeg fint vasket af, og fik et lille kindkys til farvel.

Jeg så aldrig den yngre kvinde igen i mine fremtidige besøg, så det har måske været en veninde eller familie på besøg.

Ovenstående er jo netop det magiske, spændende, uforudsete jeg godt kan li' ved thai'erne. Jeg gik absolut kun ind til Surin med tanke om en gedign massage, og kom afsted med lidt mere..

Dejligt :)

/Smeden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er altid dejligt og til tider også smukt, når der ligger et rigtigt godt håndarbejde bagved eller foran for den sags skyld :rolleyes:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kejser Claudius

@Smeden!

Et HJ er i ordets bedste forstand en lykkelig afslutning på massagen. Havde jeg ligget på briksen, så ville jeg være ked af at se Adon forlade lokalet for at sende en anden kvinde ind for at malke mig færdig.

Adon er altså helt stoppet med ekstra massage? Æv!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Surins massage er en kende for hård til mig... Men i øvrigt ret fantastisk. Jeg har faktisk været der en del gange - men ikke for nylig, men ja, også hj's af høj klasse... Jeg slapper allerbedst af med blid massage, og så er det altså ikke surin man skal besøge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smeden!
Kejser Claudius skrev, for 20 timer siden:

@Smeden!

Et HJ er i ordets bedste forstand en lykkelig afslutning på massagen. Havde jeg ligget på briksen, så ville jeg være ked af at se Adon forlade lokalet for at sende en anden kvinde ind for at malke mig færdig.

Adon er altså helt stoppet med ekstra massage? Æv!

Det er ikke lykkes mig at få HJ hos Adon, kun den ene gang som sagt hvor hende den yngre blev sendt ind.

Det er en del år siden, så du må ikke tage min udtalelse for gode varer mht. om Adon er stoppet med "ekstra massage". Det kan vel kun komme an på en prøve :)

Jeg kommer der ikke mere, da stedet ligger for langt væk fra mig efter jeg flyttede bopæl.

/Smeden!

Del dette indlæg

Link til indlæg

I løbet af det halvandet års tid der er gået siden jeg skrev denne anmeldelse, har jeg været på besøg på klinikken rigtigt mange mange gange efterhånden. 
Er netop kommet hjem fra endnu et besøg.
Denne gang havde jeg bestilt en times massage hos "datteren" Apple, som jeg er blevet helt fjollet med.
Da der var tid i deres kalender, valgte jeg også at købe yderligere en fodmassage af Adon også. Jeg havde forestillet mig en halv times fødder med Adon EFTER Apples massage, men Adon kom ind cirka efter en halv time og sagde "nu kommer jeg lige og hjælper lidt til" og gik med det samme igang med mine fødder og ankler, som kræver lidt særbehandling da jeg har lettere ramponerede fusser :rolleyes: Dertil er Adon aller bedst i hele Storkøbenhavn. 
Så det endte med en 4-hånds Thai massage knap halvdelen af tiden. I dag var en ikke særligt travl dag på klinikken. Så der var også tid til hyggesludder i sofaen i "baglokalet" bagefter. De ved godt jeg er en slags kollega. I dag gik vi "planken ud" og jeg viste dem Eroguide og mine profiler her. Det endte med at vi talte om mænd og massage og pikkemænd og happy endings i yderligere en halv times tid. De kendte ikke til Eroguide, så jeg gav en kort introduktion til siden her og fortalte at Surin.dk igennem årene var blevet omtalt herinde i ny og næ. Det var de slet ikke klar over.

Jeg elsker at komme der. Der er så positiv en stemning, og der dufter skønt af den dér Thai "urte vaseline" på glas som de bruger på nogle Thai klinikker. Jeg har dog altid min egen olie med, da jeg har lidt sensitiv hud. 

Massagen fra Apple var som altid fænomenal. Fodmassagen fra Adon lige så. 
Fodmassagen var "på husets regning" da der skulle betales. Jeg lagde derfor 200 i drikkepenge, og kom af med i alt 700kr. 
Priserne kan ses på deres hjemmeside. 
De ligger nu fra 500kr. for en times dit eller dat.
Så vidt jeg forstår det så kan "extras" kun tilkøbes hos Adon, og måske kun ved kemi?
Men... man kan jo håbe på at Apple kommer på kursus i happy endings på en eller anden måde i nærmere fremtid? Nu får vi se :wub: 

Stedet er rent og pænt, facaden er ny og indgang og "reception" fik et opløft for et års tid siden eller måske lidt mindre. 
Badeværelset/toilettet godt kunne trænge til en kærlig hånd(værker). Der skal spartles og males lidt bl.a.
En galant VVS'er har alle tiders chance for at være ugens mand i skysovs, ved at hjælpe disse underskønne kvinder med at fikse drypperiet under håndvasken hvor der står en opvaskebalje og samler dråberne op. Adon er ualmindeligt charmerende og flirtende, og jeg er sikker på at for den rette helt skal hun nok vise sin taknemmelighed på en eller anden måde, men kan naturligvis intet love. 
Ellers sender jeg en af handymændene fra mit harem derhen i løbet af sommeren... hvem kommer først? ;) 

Jeg har skrevet om dem her i en efterlysning for nyligt, og for at undgå at gentage mig selv for meget, så linker jeg bare til det her: 

God fornøjelse! 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg bor 300 meter fra klinikken, hvis jeg har ondt.. så ved jeg hvor jeg skal hen .. det er desuden også det første sted jeg nogensinde fik en happy ending uden at vide det blev tilbudt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næsten-anmeldelse mere som svar på en efterlysning. 

Jeg tænker at det måske er relevant at genopfriske min anmeldelse med tilføjelse af indlægget ovenfor, da der er nogle ting der har ændret sig siden 2020 - blandt andet personalet for den enes vedkommende. 

Jeg kommer der til stadighed jævnligt og går ganske enkelt ikke længere andre steder hen. 
Der er bare ikke bedre Thaimassage i Kbh, vil jeg mene. Har prøvet de fleste af stederne gennem årene. 

Kærligst, Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...