Nye tider 7005 Skrevet 20. November, 2024 Hej Der var engang en tysker, iraner og en dansker.. De var oppe og flyve, men det vejede for meget.. Så de begyndte at smide deres bagage ud.. Men det vejede stadig for meget.. Så sagde danskeren, vi smider da bare iraneren ud.. Men det var synd, sagde tyskeren.. Han havde en anden idé.. Vi stiller nogen spørgsmål, og den der svarer forkert, ryger ud. De startede med danskeren : Hvornår sank titantic? 1912 svarer danskeren, det var sandt.. Så spurgte de tyskeren, hvor mange døde? Ca. 2000 siger, det var også sandt.! Så spurgte de iraneren : Og hvad hed de? --------- Vi var 16 første gang vi havde sex. – Hold da op, vi var kun Henrik og mig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 325 Skrevet 21. November, 2024 (edited) Skilgannon Skrev: Hvorfor har isterninger hverken arme eller ben? Fordi de er van(d)skabte Så ka' en vittighed da heller ik' blive mere vandet Redigeret 21. November, 2024 af GBlover 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3152 Skrevet 21. November, 2024 GBlover skrev, for 6 timer siden: Skilgannon Skrev: Hvorfor har isterninger hverken arme eller ben? Fordi de er van(d)skabte Så ka' en vittighed da heller ik' blive mere vandet Challenge accepted: Hvordan får man en fisk til at grine ? Man putter den i kildevand. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3152 Skrevet 21. November, 2024 Hvis jeg havde vidst det var en ting så var jeg gået meget mere op i indretning herhjemme 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 325 Skrevet 21. November, 2024 Når lysten har taget en lille smule overhånd 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1534 Skrevet 21. November, 2024 Drengen spørger sin far “Far, hvad er forskellen mellem realistisk set og hypotetisk set?” Faren svarer “Hør her min dreng, gå ind og spørg din mor og din søster, om de ville have sex med en fremmed for 1 million kroner”. “Men hvorfor far, hvordan vil det besvare mit spørgsmål?” “Bare gør det!” Efter et par minutter vender sønnen tilbage til sin far. “Hey far, de sagde begge to, at de ville acceptere tilbuddet på 1 million kroner for sex!“ “Der kan du se min dreng, hypotetisk set kunne vi have 2 millioner kroner - men realistisk set har vi to ludere i huset.” 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 325 Skrevet 21. November, 2024 (edited) When they get on their knees one says father the other says daddy Redigeret 21. November, 2024 af GBlover 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 325 Skrevet 27. November, 2024 Hvad ska' det dog ikke ende med... ende med... 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1534 Skrevet 27. November, 2024 Det er for TIDLIGT! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2550 Skrevet 28. November, 2024 Snapchat-1714777735.mp4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2550 Skrevet 29. November, 2024 Hvem ønsker sig ikke bløde julegaver? PS. Husk at slå lyden til. Snapchat-347779799.mp4 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1534 Skrevet 4. December, 2024 (edited) To prostituerede kørte rundt i byen med et skilt på taget af deres bil, hvor der stod: "2 FOR 1 - 500 kr." En politimand stoppede dem og fortalte dem, at de enten skulle fjerne skiltet eller ryge i spjældet. I samme øjeblik passerede en anden bil med et skilt på taget hvor der stod: "JESUS ELSKER DIG" En af pigerne spurgte betjenten: "Hvorfor stopper du så ikke dem?" "Nåå, det er lidt anderledes,” smilede betjenten. "Deres skilt har med religion at gøre." De to damer gav ham øjnene, tog deres skilt ned og kørte af sted. Den følgende dag bemærkede betjenten, at de samme to damer kørte rundt med et stort skilt på deres bil igen. Denne gang stod der på skiltet: "TO ENGLE SØGER PETER - 500 kr." Redigeret 4. December, 2024 af Needy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3271 Skrevet 4. December, 2024 Hvad kalder man en tysk gadepige i december måned? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1534 Skrevet 4. December, 2024 Pianistinden skrev, for 20 minutter siden: Hvad kalder man en tysk gadepige i december måned? Øhm - Schneehure? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg