Hop til indhold
Guest Den flittige

Ugens Vits

Recommended Posts

En familie kører bag en skraldebil, da en dildo flyver ud og dunker mod forruden.  

For at skåne sin unge søns uskyld, vender moderen sig om og siger: "Bare rolig, skat. Det var bare et insekt."

“Wow," svarer drengen.  "Jeg er overrasket over, at den overhovedet kunne komme op og flyve med sådan en stor pik!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er forskellen mellem erotisk sex og og kinky sex?

Når du dyrker erotisk sex bruger du en fjer - når du dyrker kinky sex, bruger du hele kyllingen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

En bonde køber en ung hane.  

Da han lukkede den ind i hønsegården, skynder den sig og kneppe alle 150 høns.  

Landmanden er imponeret og glæder sig over alle de æg, hønsene ville udklække.  

Til frokost knepper hanen igen alle 150 høns. Bonden bliver en smule bekymret nu.  

Næste dag se han hanen kneppe alle ænderne og gæssene med, hvilket nu begynder at skræmme ham.

Senere samme ser han en flok store gribbe der kredser rundt i luften over hønsegården, han går derhen og finder hanen liggende bleg og halvdød på jorden.  

Bonden råber: "Det har du fandme godt af, din liderlige satan!"  

Hanen åbner det ene øje, peger op og hvisker: "Shh! der er fisse i luften!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Apotekeren spørger ekspedienten: "Hvad er der med den fyr derovre ved væggen?"  

Ekspedienten siger: "Nå, han kom her til morgen for at få noget mod sin hoste. Jeg kunne ikke finde hostesaften - så jeg gav ham en hel flaske afføringsmiddel."  

Apotekeren svarer: "Din idiot!! Du kan sgu da ikke behandle en hoste med afføringsmidler!"  

Ekspedienten siger: "Det kan jeg da - se på ham. Nu tør han slet ikke hoste!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog ud i byen forklædt som en Høne.

Her mødte jeg en kvinde klædt ud som et Æg.

Den ene ting førte til det andet - og en time senere blev et af verdens allerstørste mysterier løst.

DET VAR HØNEN!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra JP.dk

Er du træt af de andres perfekte liv på Facebook? Så kom med i klubben
Ligefrem at opnå popularitet går stik imod formålet i Dull Men's Club, hvor medlemmerne hader at skille sig ud fra mængden.
https://jyllands-posten.dk/debat/kommentar/ECE17741477/er-du-traet-af-de-andres-perfekte-liv-paa-facebook-saa-kom-med-i-klubben/?fp-exp=60420000&fp-alg=604200001 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden:

Er du træt af de andres perfekte liv på Facebook? Så kom med i klubben

Sjov artikel! :lol:

Det er sgu lige før man burde oprette en profil på facebook - bare for at blive medlem :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

En mand får en infektion i sit numsehul. Han går til lægen, og lægen anbefaler en salve til at smøre sig med hver dag hver dag. 

Manden går hjem, men han kan ikke nå så dybt ind. 

Så han går tilbage til lægen og spørger, om lægen kan påføre salven inde i hans hul. 

Det vil lægen gerne. Dette fortsætter i 2 dage. 

På tredjedagen er lægen ude af byen, så manden beder sygeplejersken om at hjælpe ham. Det vil hun gerne og begynder at påføre salven. 

Pludselig bliver manden forvirret og spørger sygeplejersken, om hun nu gør det rigtigt?

Sygeplejerske: Ja, jeg tror jeg gør det rigtigt, med min finger. Hvorfor?

Manden: Det var da pudsigt, da lægen gjorde det, var begge hans hænder på mine skuldre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En fyr med et blåt øje går ind på en bar og bestiller en tredobbelt whiskey. 

Bartenderen siger "Nå, du har vist haft en hård dag, hva?" 

Fyren siger "Tjaa, min kone og jeg stod og vaskede op, og så vendte hun sig mod mig og spurgte “Hvorfor elsker vi aldrig som på film?" 

“Så bøjede jeg hende ind over køkkenbordet, trak hendes bukser ned og stak den ind. Jeg kneppede hende og gav hende nogle klask på røven. Derefter trak jeg den ud, vendte hende rundt og kom ud over hele hendes ansigt."

Bartenderen sagde "Wow! Men hvad er der så med det blå øje? 

"Det viste sig, at vi åbenbart har forskellig filmsmag."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, den 29.12.2024 at 14:19:

En mand får en infektion i sit numsehul. Han går til lægen, og lægen anbefaler en salve til at smøre sig med hver dag hver dag. 

Manden går hjem, men han kan ikke nå så dybt ind. 

Så han går tilbage til lægen og spørger, om lægen kan påføre salven inde i hans hul. 

Det vil lægen gerne. Dette fortsætter i 2 dage. 

På tredjedagen er lægen ude af byen, så manden beder sygeplejersken om at hjælpe ham. Det vil hun gerne og begynder at påføre salven. 

Pludselig bliver manden forvirret og spørger sygeplejersken, om hun nu gør det rigtigt?

Sygeplejerske: Ja, jeg tror jeg gør det rigtigt, med min finger. Hvorfor?

Manden: Det var da pudsigt, da lægen gjorde det, var begge hans hænder på mine skuldre.

For helved mand   - - :lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...