Larschristian 837 Skrevet 6. August, 2023 (edited) Fejl Redigeret 6. August, 2023 af Larschristian Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 837 Skrevet 8. August, 2023 (edited) Redigeret 8. August, 2023 af Larschristian 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 837 Skrevet 8. August, 2023 Den er ikke god 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1077 Skrevet 19. August, 2023 Halløj i sensommeren Mand: "Jeg har lige fået et nyt smart ur, det kan både spå og vise hvad klokken er." "Jeg kan f.eks. se, at du ikke har trusser på." Kvinden: "Jo, jeg har da trusser på!” Manden: "Undskyld, så er mit ur en time foran. “ 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7005 Skrevet 22. August, 2023 Hej Forskellen på mod og nosser MOD er - at komme sent hjem efter en tur i byen med gutterne, blive angrebet i døren af konen med en kost og have mod nok til at spørge: Gør du stadig rent, eller skal du ud og flyve en tur? NOSSER er - at komme hjem... efter en tur i byen, stinke af øl og parfume samt have læbestift på skjorten og have nosser nok til at klaske konen i røven og sige: Så er det din tur min skat Mange hilsner Nye tider 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 837 Skrevet 30. August, 2023 Ja hvorfor ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1077 Skrevet 5. September, 2023 (edited) En kok fortæller sin ven, at han netop er blevet fyret fra sit arbejde, fordi hans chef kom ind i køkkenet, da han havde fået sjoveren i kartoffelskrælleren. Vennen spørger mest for sjov: “Skete der så noget med kartoffelskrælleren?” “Ja, hun er også lige blevet fyret”, kom svaret fra den fyrede kok. ...... De fleste ved vel, hvad en 69'er er. Ved du så, hvad en 70’er er? Det er en 69’er med en finger i røven. ...fortsættelse kan følge op til og med 79'er Redigeret 5. September, 2023 af Cruise 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... 104 Skrevet 6. September, 2023 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 923 Skrevet 6. September, 2023 Cruise skrev, den 5.9.2023 at 18:20: De fleste ved vel, hvad en 69'er er. Ved du så, hvad en....... Ved du så hvad en 11'er er? Det er når man kommer hende så hårdt i munden det står ud af begge næsebor 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1077 Skrevet 10. September, 2023 I får lige en om kursus og parforhold: Efter en uge på kursus vendte manden hjem til konen. Derfor skulle der tages revanche i soveværelset. Efter en halv time med gang i den, banker naboen på væggen og råber: “Kan vi i det mindste ikke få lidt ro i weekenden? Nu har I larmet hele ugen”. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1077 Skrevet 25. September, 2023 Hejsa Hvad sagde den blinde mand, da han gik forbi fiskemarkedet forleden morgen? Han sagde: “Godmorgen de damer”. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1077 Skrevet 28. September, 2023 (edited) Halløjsa her er en som de "lyserøde" ikke behøver at læse eller huske : Hvilke tre ord kan du ALTID bruge, hvis du gerne vil have, at en mands selvtillid skal forsvinde fuldstændig? Du spørger ham: “Er den inde?”. Redigeret 28. September, 2023 af Cruise Shhhy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. September, 2023 Cruise skrev, for 20 minutter siden: Halløjsa her er en som de "lyserøde" ikke behøver at læse eller huske : Hvilke tre ord kan du ALTID bruge, hvis du gerne vil have, at en mands selvtillid skal forsvinde fuldstændig? Du spørger ham: “Er den inde?”. I Århus er der rent faktisk en thailands kvinde, som småsnakker med din pik, undervejs. Det er sådan lidt puttenutte, som man taler til en hundehvalp. Jeg har kun besøgt hende 2 gange. Anden gang fordi jeg havde glemt særheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg