Dillermand Junior 3120 Skrevet 4. Oktober, 2023 Uanset hvor jeg oprindeligt var på vej hen så er det her den vej jeg går nu efter jeg ser det her skilt. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1077 Skrevet 15. Oktober, 2023 (edited) Hejsa 3 mandlige venner sidder i en sauna og kampsveder. Så siger den ene til den anden: " Hold da op, du har en kæmpe pik" ..."JA, den er jeg glad for og damerne er vilde med den!", svares der. Hvorefter den tredje ven siger: "Men hvad hjælper det at have en kæmpe pik, når man ikke har røven til at banke den ind med!" Redigeret 15. Oktober, 2023 af Cruise 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 921 Skrevet 15. Oktober, 2023 Cruise skrev, for 2 minutter siden: Hejsa 3 mandlige venner sidder i en sauna og kampsveder. Så siger den ene til den anden: " Hold da op, du har en kæmpe pik" ..."JA, den er jeg glad for og damerne er vilde med den!" Hvorefter den tredje ven siger: "Men hvad hjælper det at have en kæmpe pik, når man ikke har røven til at banke den ind med!" Som man siger, stor hammer til store søm, 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1077 Skrevet 23. Oktober, 2023 (edited) Redigeret 23. Oktober, 2023 af Cruise 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1077 Skrevet 30. Oktober, 2023 3 ældre herrer har netop afsluttet en formidabel middag på en af byens aller bedste restauranter, da tjeneren kommer til deres bord og spørger: "Ønsker de herrer dessert?" Den ældste af de 3 gentlemen svarer tjeneren: "JA, tak - 3 gode cigarer ...og den ene må gerne være rødhåret" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3120 Skrevet 8. November, 2023 Når Gallup meningsmålinger stiller meget åbne spørgsmål og man svarer hudløst ærligt tilbage igen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2322 Skrevet 11. November, 2023 Why do women wear panties with flowers on them? In loving memory of all the faces that have been buried there… 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3120 Skrevet 11. November, 2023 SweetKisses skrev, for 3 timer siden: Why do women wear panties with flowers on them? In loving memory of all the faces that have been buried there… Der må være en håndfuld blomster til min ære så 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3120 Skrevet 13. November, 2023 Well kjolen er fin ellers 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. November, 2023 Dagens gåde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 542 Skrevet 15. November, 2023 Alfred Hitchcock selvfølgelig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 5. December, 2023 Hmmm tror jeg dropper læge besøget i år 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 12. December, 2023 De kan sgu noget de jyder ingen fordomme 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg