Guest Lasselas Skrevet 18. December, 2023 To mænd stod på en mark og sparkede på skift hinanden i skridtet. En anden mand kom forbi og spurgte:"Gør det ikke ondt"? Nej nej, vi bruger sikkerhedsstøvler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7005 Skrevet 18. December, 2023 Hej derude - der er også lige denne når snemanden står på hænder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7005 Skrevet 31. December, 2023 Hej derude - - lige en her på årets sidste dag En mand kommer ind i en frisørsalon, og får sig et chok, da han ser frisøren sidde ovenpå kunden i frisørstolen. Han udbryder, hvad foregår der lige her, hvortil frisøren råber, Jeg prøver at få kunden til at sidde stille, så jeg kan klippe hans dårlige tand ud, hvorefter den nyankomne drejer rundt og løber ud af butikken. Hilsner og Godt Nytår Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 31. December, 2023 En mand kommer ind på et værtshus. Ved et bord sidder en mand, der spørger:"spiller du kort"? Nej, jeg er født som dværg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7005 Skrevet 2. Januar, 2024 Hej derude UGENS TILBUD. Ærede EGér I dænne uge , sælles et parti røgede makræller af ondertegnede Fiskehandler Hansen, der lige er hjemkommet fra Skagen i friskrøget tilstan. Levende rødspætter kan bestilles og vil blive brungen rundt overalt i byen pr. telefon nr. 66 De ærede husmødre bedes erindre at jeg skærer hovedet af dem og flår dem gratis. Hans Hansen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helboen 43 Skrevet 2. Januar, 2024 Nye tider skrev, for 23 minutter siden: De ærede husmødre bedes erindre at jeg skærer hovedet af dem og flår dem gratis. Jeg har dog sjællen brækket mig over så godt et grin, hold da op, jeg ligger ned endnu, kommer der flere af slagsen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 2. Januar, 2024 Dagens lille søde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7005 Skrevet 3. Januar, 2024 Helboen skrev, for 18 timer siden: Jeg har dog sjællen brækket mig over så godt et grin, hold da op, jeg ligger ned endnu, kommer der flere af slagsen Jeg tvivler, fiskehandleren afsoner en dom 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 3. Januar, 2024 (edited) En mand kom ind på en bar i Spanien. I loftet hang to kæmpestore blodige kugler. Han kiggede op og så spørgende på tjeneren. "Der var tyrefægtning i går". Dagen efter kom turisten igen. Denne gang hang der to meget små, men stadig blodige kugler. Turisten så igen spørgende på tjeneren. "Nogle gange vinder tyren". Redigeret 3. Januar, 2024 af Lasselas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 6. Januar, 2024 Den kunne jeg ikke stå for 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 6. Januar, 2024 HUSK. Toiletpapiret skal være minimum 2-lags. Skattevæsenet skal have en kopi af alt, hvad vi laver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9717 Skrevet 8. Januar, 2024 En ældre herre skal have gennemført et helbredstjek hos lægen, og mangler kun at aflevere en sædprøve. Han får et prøveglas med hjem, men møder op næste dag udmattet og med et tomt glas. "Nu skal de høre Doktor, det var altså ret svært at udføre. Først forsøgte jeg med højre hånd, men det var der ikke meget held med. Så forsøgte jeg med venstre, og det duede heller ikke. Så kaldte jeg på min kone, og hun prøvede også med begge hænder og med munden, og så tog hun gebisset ud og forsøgte med gummerne, men lige lidt hjalp det. Så kaldte hun på nabokonen, og hun forsøgte med begge hænder samtidig og i albuen og under armhulen, og jeg siger dem Doktor, uanset hvad vi prøvede var der ingen af os der kunne få låget af det prøveglas." 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1077 Skrevet 9. Januar, 2024 Ja, Fakta er lukket ...365 lyder af laaang tid 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 414 Skrevet 10. Januar, 2024 v0f025gc0000clp3v9nog65osckjkhf0.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9717 Skrevet 10. Januar, 2024 Nok med alle de dårlige jokes. Nu er det tid til lidt klassisk musik: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7005 Skrevet 16. Januar, 2024 Lauersen skrev, den 8.1.2024 at 21:58: En ældre herre skal have gennemført et helbredstjek hos lægen, og mangler kun at aflevere en sædprøve. Han får et prøveglas med hjem, men møder op næste dag udmattet og med et tomt glas. "Nu skal de høre Doktor, det var altså ret svært at udføre. Først forsøgte jeg med højre hånd, men det var der ikke meget held med. Så forsøgte jeg med venstre, og det duede heller ikke. Så kaldte jeg på min kone, og hun prøvede også med begge hænder og med munden, og så tog hun gebisset ud og forsøgte med gummerne, men lige lidt hjalp det. Så kaldte hun på nabokonen, og hun forsøgte med begge hænder samtidig og i albuen og under armhulen, og jeg siger dem Doktor, uanset hvad vi prøvede var der ingen af os der kunne få låget af det prøveglas." - - for helved mand - - en af de bedste længe - få låget af glasset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7005 Skrevet 16. Januar, 2024 (edited) Hej Den er lige tikket ind på min redaktion. Sidste nye fra Ritzaus Bureau : Redigeret 16. Januar, 2024 af Nye tider 1 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg