Guest Den nye grydeske Skrevet 10. Marts, 2024 Hugget fra FB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 12. Marts, 2024 Dagens lille søde …… eller uppps 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7005 Skrevet 18. Marts, 2024 Hej Hos mig kommer der mange gæster der bringer glæde. Mange af dem bringer glæde når de kommer. Resten bringer glæde, når de går! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haffelafparret 22 Skrevet 3. April, 2024 Hvad kalder man en vandrende pind, der kan løbe? En sportsgren 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9717 Skrevet 7. April, 2024 Bare lige inspireret af et svar på en anmeldelse.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9717 Skrevet 8. April, 2024 Der er jo ikke noget som at have vundet i golf 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1077 Skrevet 11. April, 2024 To kammerater sidder over et par øl og taler sammen. Den ene fortæller: “Min kæreste har fået tatoveret en konkylie på inderlåret” “Hold da op" siger den anden; kan du så høre Vesterhavet, når du slikker hende” “Nej desværre" svarer den første; "men jeg kan lugte Mariager fjord !” 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 965 Skrevet 11. April, 2024 Cruise skrev, for 12 minutter siden: To kammerater sidder over et par øl og taler sammen. Den ene fortæller: “Min kæreste har fået tatoveret en konkylie på inderlåret” “Hold da op" siger den anden; kan du så høre Vesterhavet, når du slikker hende” “Nej desværre" svarer den første; "men jeg kan lugte Mariager fjord !” OMG.. Den vits er en klassiker.... for over 40 år siden Men så gammel er storebæltsbroen jo heller ikke, så okay at den først er nået KBH nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1077 Skrevet 11. April, 2024 John41 skrev, for 9 minutter siden: Den vits er en klassiker.... for over 40 år siden Men så gammel er storebæltsbroen jo heller ikke, ... Bestemt en klassiker, men desværre ikke uaktuel, hvad angår tilstandene i de indre farvande. Storebæltsbroen har "kun" passeret de 25 år siden åbningen i 1997/98. ...gad vide om reaktionen havde været tilsvarende, hvis der i stedet havde stået Roskilde fjord? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 414 Skrevet 11. April, 2024 Jeg spurgte Siri om vi skulle være kærester her til aften og det her var hvad hun svarede #afvistafsiri 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 965 Skrevet 11. April, 2024 Cruise skrev, for 2 timer siden: hvis der i stedet havde stået Roskilde fjord? Nej... Der står jeg af 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1077 Skrevet 12. April, 2024 Cykelsæsonen er godt i gang ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ForVirring Skrevet 16. April, 2024 Fik denne i min mail i dag: Jeg kan helt sikkert godt den dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7005 Skrevet 22. April, 2024 (edited) Hej derude - - ja jeg ved godt det snart er midnat og i sandsynligvis alle for længst har bedt til Gud; - - men jeg , - altså "Nye tider" er stolt - forbavset - glad !?!? Ser i jeg er lige blevet færdig med at samle et puslespil og det tog kun 2 ½ år selvom der på æsken står 3 - 4 år. Mange hilsner Nye tider Redigeret 22. April, 2024 af Nye tider 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg