Guest Bødlen Skrevet 22. Maj, 2024 Konen ville have tatoveret en lilje i lysken, jeg foreslog en rhododendron, da det er en surbundsplante - nu sover jeg på sofaen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 13. Juni, 2024 Storken landede ved en bil ude i skoven. Bankede forsigtigt på ruden, og spurgte efter den unge dames adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 14. Juni, 2024 Nogen til lidt halv sort humor (uhhh må man dige det!!) 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5555 Skrevet 21. Juni, 2024 https://www.instagram.com/reel/C7kkKWINxI1/?igsh=NmQzNHhwNmV4OWVp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7005 Skrevet 5. Juli, 2024 Bødlen skrev, den 22.5.2024 at 14:09: Konen ville have tatoveret en lilje i lysken, jeg foreslog en rhododendron, da det er en surbundsplante - nu sover jeg på sofaen. - - oohhh jeg ville da plante en anden surbundsplante der også i det daglige smager godt ????? - blåbær Blåbær er en surbundsplante 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3149 Skrevet 19. Juli, 2024 Er også glad for både den ene og den anden slags DP. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 923 Skrevet 31. Juli, 2024 Det amerikanske sundhedsmyndigheder har lige godkendt et nyt anti-depresiv, målrettet lesbiske med depression. Midlet hedder Trycoxagain... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7005 Skrevet 22. August, 2024 Hej derude - - pas på når i "kaster aljen" (pisser) ude i den fri natur 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7005 Skrevet 22. August, 2024 Hej Er det en kønssygdom eller hvad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 24. August, 2024 https://www.facebook.com/share/r/iw8Ekm7y4jdejAJh/?mibextid=UalRPS long time no see Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1532 Skrevet 6. Oktober, 2024 (edited) Dybt inde i Amazonas junglen finder den opdagelsesrejsende sig pludseligt omringet af en flok kannibaler. Da han indser hvilken situation han befinder sig i, siger han stille til sig selv: - Åh Gud, jeg er på røven. Et lysglimt hamrer ned fra himlen og en dyb stemme buldrer: - Nej du er ikke på røven. Tag den sten der ligger lige foran dine fødder og bank den ind i hovedet på deres høvding der står 2 meter fra dig. Den opdagelsesrejsende tager stenen og banker den gentagende gange i hovedet på høvdingen. Omringet af chokerede kannibaler, står han nu med tunge åndedrag og kigger ned på høvdingens livløse krop. Stemmen buldrer igen: - Sådan...NU er du på røven... Redigeret 6. Oktober, 2024 af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1532 Skrevet 7. Oktober, 2024 (edited) UUUH BABY - IT'S HOOT! Redigeret 7. Oktober, 2024 af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg