Hop til indhold
Guest Den flittige

Ugens Vits

Recommended Posts

Guest Bødlen

Konen ville have tatoveret en lilje i lysken, jeg foreslog en rhododendron, da det er en surbundsplante - nu sover jeg på sofaen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy

Storken landede ved en bil ude i skoven. Bankede forsigtigt på ruden, og spurgte efter den unge dames adresse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, den 22.5.2024 at 14:09:

Konen ville have tatoveret en lilje i lysken, jeg foreslog en rhododendron, da det er en surbundsplante - nu sover jeg på sofaen.

- - oohhh jeg ville da plante en anden surbundsplante der også i det daglige smager godt ????? :?::huh:    -   blåbær;)

Blåbær er en surbundsplante 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det amerikanske sundhedsmyndigheder har lige godkendt et nyt anti-depresiv, målrettet lesbiske med depression.
Midlet hedder Trycoxagain...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dybt inde i Amazonas junglen finder den opdagelsesrejsende sig pludseligt omringet af en flok kannibaler.
Da han indser hvilken situation han befinder sig i, siger han stille til sig selv:
- Åh Gud, jeg er på røven.

Et lysglimt hamrer ned fra himlen og en dyb stemme buldrer:
- Nej du er ikke på røven.
Tag den sten der ligger lige foran dine fødder og bank den ind i hovedet på deres høvding der står 2 meter fra dig.

Den opdagelsesrejsende tager stenen og banker den gentagende gange i hovedet på høvdingen.

Omringet af chokerede kannibaler, står han nu med tunge åndedrag og kigger ned på høvdingens livløse krop.

Stemmen buldrer igen:
- Sådan...NU er du på røven...

Redigeret af Needy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...