Hop til indhold
Guest Den flittige

Ugens Vits

Recommended Posts

Bare et skilt jeg så på Istedgade den anden dag:

20250125_155600.thumb.jpg.c381af57c6c5a5af9580a161e75ad7c2.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 3 timer siden:

461930154_848560664092167_2546926947722987120_n.jpg

Big Cock! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bartender: "Hvad er der i vejen med dig?" 

Mand: "Jeg fandt min kone i sengen med min bedste ven." 

Bartender: "Hvad gjorde du så?" 

Mand: "Jeg sagde, at hun skulle skrubbe ad helvede til!" 

Bartender: "Hvad så med din bedste ven?" 

Mand: "Jeg kiggede ham lige i øjnene og sagde 'Fyyyyyy - Sleeemme Hund!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine børne griner hele tiden af min alzheimer, men de vil ikke grine til jul, når de finder ud af at der ikke er nogle påskeæg under Sankt Hansbålet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

( Dette er ikke en vits)

Jeg søger vitser om sex legetøj, dildoer, buttplug, håndjern, piske osv.

Jeg skal bruge jokes til en veninde der kom til at sige noget dumt om sexlegetøj her den anden dag.

Det kan være jokes i stil med:

Hvad er ligheden mellem en dildo og Tofu?

De er begge erstatninger for kød!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Jernet

Der er tre styks her - håber det kan bruges :lol:

Hvad er ligheden mellem en selfiestang og en dildo?
Der er som regel en fisse i den anden ende. 

---

Min kæreste har lige ringet til mig i morges. 
Hun sagde: "To pakker ankom i dag. Den første var din Playstation 5 og den anden er den nye Rampant Rabbit vibrator, vi bestilte. Jeg kan ikke vente på, at du kommer hjem og leger med mig i timevis."
Jeg sagde, "Så skal du fandme være heldig... Jeg har nemlig kun bestilt een controller!"

---

Min veninde forsikrer mig om, at størrelsen ikke betyder noget, men alle hendes dildoer ser ud som om de mangler en lampeskærm.

Redigeret af Needy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, for 49 minutter siden:

Hej @Jernet

Der er tre styks her - håber det kan bruges :lol:

Ja helt sikkert, de er gode.

Tak for det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et ældre ægtepar havde været gift i 50 år. 

De sad ved morgenbordet en morgen, da konen siger: 

"Tænk engang, for halvtreds år siden sad vi her ved dette morgenbord - sammen - for første gang." 

"Jeg ved det," sagde manden."

“Skal vi ikke sidde nøgne sammen, lige som dengang?” 

Herefter tog de alt tøjet af og satte jeg ved bordet igen.

“Oooh - jeg bliver så varm om hjertet, når jeg tænker på dengang.” Sagde konen med et saligt udtryk i ansigtet.

“Ja det tror da faen.” Sagde manden.

“Hvad mener du?” Spurgte konen.

“Ja, du sidder med den ene pat i havregrøden og den anden i kaffen!”

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej :)

- - tyskerne har et ordsprog : "Klein aber fein"

Men jeg ved sgu snart ikke rigtigt med disse 4 boliger, - - -  synes jeg helt har mistet lysten til grydebøf med kartoffelmos - - eller bare mad  - in generel

470226064_10228022612930244_5521430251986352272_n.thumb.jpg.abb2657a8f14019ef8c45b3aa76a9e38.jpg

Og denne:

470219866_10228022612770240_4427789244681245711_n.thumb.jpg.3f3861f635351e6d8e6e09ad1d6169f6.jpg

Og denne:

470214971_10228022612530234_1097539870967246481_n.thumb.jpg.c84c0c7624fbff7ff15f2fdf5094256d.jpg

Og denne:

470237543_10228022611530209_1645048508885545712_n.jpg.9a6c3fd61a98e31b5eec9bc3ea898788.jpg

Mange hilsner og som det hedder på tysk: Guten appetit, , verehrte  Brüder

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det på grund af datoen eller fordi man have et kursus i selvforsvar? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

I en bar sidder en meget sexet klædt kvinde.

Hun retter på kjolen, kalder på bartenderen og siger:
"Jeg vil gerne tale med chefen, tak." 

Bartenderen forklarer, at chefen desværre ikke er til stede i aften, men han meget gerne vil hjælpe hende. 

Kvinden læner sig hen over baren, blotter kavalergangen, tager fat i hans slips og trækker ham forsigtigt nærmere. Hun begynder at køre begge sine hænder gennem hans hår, langsomt frem og tilbage, mens hun smiler sødt til ham og hvisker i hans øre: 
"Er du sikker på, at chefen ikke er her i aften? Jeg har viiirkelig brug for at tale med ham." 

Bartenderen stammer: 
"Ja, DET kan jeg forstå. Men det kan være jeg kan hjælpe dig, du skal bare fortælle mig lige hvad du har brug for!”

Kvinden begynder at stryge hænderne over hans hals, kærtegner ham i hele ansigtet med begge håndflader mens hun ser ham direkte i øjnene og siger: 
"Jeg har brug for, at du giver din chef en besked fra mig, okay? Det er meeeget vigtigt!” 

"Okay!" siger bartenderen og lægger sig halvvejs hen over bardisken med hovedet i hendes hænder, begge hans ben stritter bagud. Hun trækker sine fingre hen over hans mund og lader hendes fingerspidser røre indersiden af hans læber og tænder, og får ham til at sutte på hendes fingre en efter en. Hun læner sig frem og hvisker igen i hans øre: 

"Vil du være sød og fortælle din chef .... at der ikke er noget toiletpapir, ingen sæbe og INGEN håndklæder på dametoilettet."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej :)

Kan I huske UBER - ja, - taxaselskabet der huserede for en del år tilbage.

Jeg var slet ikke klar at UBER stadig eksisterede ude i den store verden.

UBER - worldwide transport

475779402_2709598359212903_5354539570055106790_n.jpg.da10d3dbef8cc2704bd10b8d151cec2c.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

En mand gik op til lægen fordi han havde problemer med at komme for tidligt når han havde sex.

Lægen fortalte ham, at onani før sex ofte har hjulpet andre mænd - måske det var en mulighed?

Manden tænkte "Nå ja faen - hvad kan der ske, jeg prøver det" 

Han brugte resten af dagen på at tænke over, hvor han skulle gøre det. Han kunne ikke gøre det på sit kontor. Han tænkte på toilettet, men det var for åbent. Han overvejede en baggård, men var nok for usikkert. 

Til sidst fandt han en løsning. På vejen hjem, parkerede han på en rasteplads ved motorvejen.

Han steg ud og kravlede ind under bilen, så det skulle se ud som om om han undersøgte undersiden af bilen. 

“Skidesmart” tænkte han mens han lå der og så op på udstødningsrøret! Tilfreds med privatlivet trak han bukserne ned og begyndte at onanere. Han lukkede øjnene og tænkte på sin elskerinde. 

Lige før orgasmen, mærkede han et hurtigt ryk i buksebenene. 

Da han ikke ville miste sin mentale fantasi eller orgasmen, holdt han øjnene lukkede og sagde: "HVAD?" 

“Det er politiet. Hvad sker der dernede?" 

Manden svarede - stadigvæk med øjnene lukkede: "Jeg tjekker bagakslen, den er gået i STYKKER!" 

"Jamen, det er fint - det er flot. Men når nu du er dernede burde du måske tjekke dine bremser også, fordi din bil rullede ned ad bakken for 5 minutter siden!!"

Redigeret af Needy

Del dette indlæg

Link til indlæg

En bondemands ægproduktion var begyndt at falde, så han tog ind til byen for at købe en ny, yngre og mere viril Hane som erstatning for den gamle Hane, der havde tjent ham trofast i mange år.

Den nye Hane spankulerede rundt i hønsegården og sagde selvsikkert til den gamle Hane “Nu er du sgu på den old timer - al den fjerbelagte fisse tilhører mig nu - siger det bare!”

Den gamle Hane kigge på den nytilkomne med at trist udtryk i hovedet.

“Okay, ved du hvad. Jeg synes vi skal løbe om kap ned til havelågen og tilbage igen … hvis du vinder … så tilhører hele hønsegården dig … hvis jeg vinder tilhører det mig. Men du er nødt til at give mig 2 meters forspring … for jeg er jo så gammel … OK?”

Den unge Hane så på den gamle og slog en latter op, “Haha, klart Pops, du er bare færdig”.

De spænede ned mod havelågen … den unge Hane var lige i hælene på den gamle … pludselig lød der et højt BANG!

Det var bonden, med et rygende haglgevær i hånden … “For saaatan da!!! DET ER DEN TREDIE BØSSEHANE JEG HAR KØBT I DENNE MÅNED!!”

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er mærkeligt ikke?

Når en kvinde køber en vibrerende dildo opfattes det lidt frækt og sjovt :)

Men når en mand bestiller en 240 volt Fuckmaster Pro 5000 selvoppustelig latexdukke med 6-trins pulserende fisse, elastisk anus med non-drip sædopsamlingsbakke, sammen med et valgfrit indbygget realistisk orgasme scream 7.1 lydsystem - ja så er han pervers! :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...