Hop til indhold
Guest Den flittige

Ugens Vits

Recommended Posts

En gulerød, en agurk og en pik sidder på en stol hver til et traumamøde.
Jeg vil gerne ligge ud, siger guleroden.
: når jeg bliver stor og spændstig, så bliver jeg trukket op af jorden, og skrubbet med en neglebørste, og bagefter så skralder kællingen fandme huden af mig og laver mig til råkost, eller også bliver jeg ædt af gnavere..
Agurken klapper guleroden på skulderen.
: det er da skrækkeligt, men npr jeg bliver stor og saftspændstig, så bliver jeg vasket, for så senere at blive skåret i smadder, og så slynget i et viskestykke, og så bliver jeg væltet rundt i græsk yoghurt, og hvidløg. Se det er en skæbne der er ulidelig.
Pikken griner psykotisk ovre i hjørnet. :ja i er dygtige, jer og jeres venner og familie dør da i det mindste. Når jeg bliver stor og spændstig så bliver der flået godt og grundigt i mig, jeg bliver puttet i munden på folk, men ikke spist, derefter får jeg en plastikpose over mig og bliver proppet i et hul, hvor jeg bliver banket imod en væg gentagende gange lige indtil at jeg brækker mig og besvimer, og når jeg vågner igen, så står den oplevelse på igen, så i hellige svin skal fandme ikke pive!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Hej :)

Kamin med ur                     

blogcomment_369749.thumb.jpg.b095be3ae2bd0d18503c83099113ed62.jpg                                              

Mange hilsner

Nye tider

- - og lige         hvad er klokken ?     -   nøjagtig det samme spørgsmål hedder på tysk : Wie spät ist es       =    " hvor sent er det"

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et par fra Mars og et jordboerpar mødte hinanden i en bar på Månen og hurtigt begynder de at snakke om alt muligt. 

Endelig kommer emnet sex op. "Hvordan gør I det?" spurgte den mandlige jordboer. 

"Nogenlunde som i gør." svarede Marsmanden. 

Snakken fortsætter, og til sidst beslutter parrene sig for at bytte partner for natten. 

Den kvindelige jordbo og Marsmanden går ind på det ene værelse, hvor Marsmanden klæder sig af. Han havde en lille bitte pik, meget kort og meget smal, næsten på størrelse med en tændstik. 

"Hvad er det for en lille fyr!?" udbryder kvinden. 

"Hvorfor?" spurgte han: "Hvad er der i vejen?" 

"Nå, jamen" svarede hun, "Den er bare ikke så stor. Det går da aldrig!"

"Intet problem," sagde han og begyndte at slå sin pande med håndfladen. For hvert smæk i hans pande voksede hans pik, indtil den var imponerende lang. 

"Okaaaayy" sagde hun. "Det er da ret imponerende, men den er stadig meget tynd?" 

"Intet problem" sagde han igen og begyndte at trække i ørerne. For hvert træk blev hans pik bredere og bredere, indtil hele pikken var lige præcis den størrelse hun gerne ville have.

"Wow!" udbrød hun og de knaldede lystigt hele natten. 

Næste dag sluttede parrene sig igen til deres partnere og de tog hjem hver for sig.

På vejen hjem spurgte manden: "Nå skat, var det godt?" 

"Jeg hader at sige det," sagde hun, "men det var virkelig vidunderligt. Hvad med dig?" 

"Jaa joo" sagde han, "Det var virkeligt underligt. Hun blev ved med at slå mig på panden og trække mig i ørerne hele natten."

Del dette indlæg

Link til indlæg

En kone lå i sengen med sin elsker, da hun hørte sin mands nøgle i døren. "Bliv hvor du er," sagde hun. 

"Han er så fuld, at han ikke engang bemærker, at du er i seng med mig." 

Og ganske rigtigt, manden trissede ind i soveværelset og lagde sig i sengen, men et par minutter senere, gennem en beruset tåge, så han seks fødder stikke ud for enden af sengen. 

Han vendte sig mod sin kone: "Heeyy, der er seks fødder i sengen. Der burde kun være fire. Hvad sker der?" 

"Pjat," sagde konen. "Du er så fuld, at du har talt forkert. Stå ud af sengen og prøv igen. Du kan se bedre ovre ved spejlet." 

Manden kravlede ud af sengen og talte. "En, to, tre, fire - Heeyy du har sgu ret!"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlige hotte Helena skrev, den 16.3.2025 at 20:13:

Kan man komme på Musikkonservatoriet , hvis man er god til at spille på kødfløjte ?:P

Kun hvis du kan spille Skindskubber Valsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

“Hallo?”

“Hej skat, det er far, er mor i nærheden?”

“Hej far, nææ det er hun ikke, hun er ovenpå sammen med onkel Poul.”

Kort pause …

“Men lille skat, du har da ikke nogen onkel Poul?”

“Jov, DET har jeg og han er ovenpå sammen mor lige nu, inde i soveværelset.”

Lang pause ….

“Øhm okay, kan jeg så ikke få dig til at lægge telefonen og gå ovenpå og banke på døren og så sige, meget højt, at fars bil holder i indkørslen.”

“Okay far, øjeblik.”

Et par minutter senere kommer pigen tilbage.

“Nu har jeg gjort det.”

“Det var godt skat, hvad skete der så?”

“Jov altså mor blev forskrækket, hoppede ud af sengen, løb skrigende rundt og så snublede hun i gulvtæppet og ramte skabet, og nu rører hun sig slet ikke.”

“HVAD!! Hvad så med onkel Poul?”

“Jov, altså han hoppede ud af vinduet, men vidste nok ikke at du havde tømt swimmingpoolen i sidste uge. Så nu har han ramt bunden. Jeg tror faktisk han er død.”

Meget lang pause …..

“Er det her nummer 12 34 56 67?”

“Nææ, jeg tror du har fået forkert nummer.”

Del dette indlæg

Link til indlæg

En svensk pige ligger og boller med en tysk dreng.

pigen: oh du snälla pojke <3

drengen: aber ich kann nicht sneller :oops::blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noob2025 skrev, den 19.3.2025 at 22:10:

En svensk pige ligger og boller med en tysk dreng.

pigen: oh du snälla pojke <3

drengen: aber ich kann nicht sneller :oops::blink:

:lol: tisser lidt i trussen af grin :lol: Jeg forstår hverken svensk eller tysk :lol: Så fatter minus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svend og Egon sidder på et værtshus og taler.

Svend siger:

Hver gang jeg har været her og kommer for sent hjem. Så lister jeg ind. Jeg er mussestille. Og alligevel er min kone vågen. Og hun råber og skriger, og skælder mig ud :(

Egon siger:

:lol: Du gør det helt forkert. 

Når jeg kommer hjem. Smækker hoveddøren i. Synger højlydt. Skider for åben dør. Og så sparker jeg soveværelsedøren op, og siger. NU SKAL VI KNEPPE!!!

Og du kan være helt sikker. Hun sover HVER GANG ;):D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlige hotte Helena skrev, 1 time siden:

:lol: tisser lidt i trussen af grin :lol: Jeg forstår hverken svensk eller tysk :lol: Så fatter minus

He he he sjovt. 
en lille oversættelse…

snälla på svensk er søde

sneller på tysk er hurtigere

så pigen siger: åh du søde dreng

og drengen misforstår og siger: jamen jeg kan ikke hurtigere.

:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noob2025 skrev, for 8 minutter siden:

He he he sjovt. 
en lille oversættelse…

snälla på svensk er søde

sneller på tysk er hurtigere

Nåh for h.e.l.v.e.d.e ! Fårk den er sjov:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noob2025 skrev, for 2 timer siden:

He he he sjovt. 
en lille oversættelse…

snälla på svensk er søde

schneller på tysk er hurtigere

Fixed!

Del dette indlæg

Link til indlæg
LarsTysker skrev, for 4 timer siden:

Fixed!

in Ordnung gebracht :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Under en diskussion i søndagsskolen spørger en nonne børnene, hvordan de tror, Gud tager imod mennesker, når de dør. 

Et dreng svarer: "Jeg tror, Gud tager fat i fødderne.”

Nonnen spørger: “Hvorfor tror du dog det?”

Drengen svarer: “Jo, for engang da jeg gik forbi mine forældres soveværelse, var min mors fødder oppe i luften og jeg kunne høre hun skreg: "Åh Gud, jeg kommer!!!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...