Needy 1523 Skrevet 22. Marts (edited) To venner besøgte en stripklub. Da de kom ind, lagde de mærke til to sæder helt oppe foran scenen. Da de fik muligheden, skyndte de sig hen og satte sig ned. Så snart den første danser gik ud, råbte fyren der sad lige bag ved dem: "JA SKAT, DET ER DET JEG HAR VENTET PÅ!!" Den ene af vennerne på forreste række vendte sig om og sendte ham nogle vrede øjne. Et par minutter inde i showet rev stripperne hendes top af og afslørede to store bryster. Fyren bagved råber igen. "JA SKAT, RYST DE TING DER!!" Den anden ven vendte sig om og sagde: "Hej kammerat, tag det roligt!" Efter et par øjeblikke gjorde danseren endnu et træk, og rev hendes nederdel af og afslørede en meget tynd G-streng. Igen råbte manden bagved: "ÅH SKAT, DEN ER LIGE VED AT VÆRE DER!" Den anden ven vendte sig igen om og sagde: "Hey kammerat, gider du godt holde din kæft!" Et par minutter senere strakte danseren sig ud på gulvet og smed G-strengen, hele klubben gik amok, bortset fra manden der sad bagved. Nysgerrig vendte den anden ven sig om og spurgte: "Hvad så, hvor er din entusiasme nu"? Fyren sad med et saligt blik i øjnene og svarede med et smil: "Den har du på ryggen." Redigeret 22. Marts af Needy 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 127 Skrevet torsdag klokken 15:39 Hvem herinde har købt nyt legetøj? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1523 Skrevet torsdag klokken 18:13 Den lille rødhætte og ulven Lille rødhætte gik en tur igennem skoven og så ulven gemme sig i det høje græs. “Sikke store ører du har?” “Det er for at jeg bedre kan høre dig” sagde ulven og løb væk… Senere så hun ulven gemme sig bag et træ. “Sikke store øjne du har?” “Det er så jeg bedre kan se dig” sagde ulven og løb væk… Lille rødhætte gik videre, så fik hun øje på ulven, der gemte sig bag en stor sten. “Sikke store tænder du har?” Ulven sagde “For helvede kælling, lad mig nu være - jeg skal SKIDE! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg