Guest Den flittige Skrevet 7. Juni, 2021 Hvad er der i vejen med deres mand, siden de vil skilles ? spurgte advokaten. Han er dranker. Hvor længe har de vidst det ? Jeg fandt ud af det for et par dage siden, da han kom ædru hjem. En mere. Hvad gør en høne, når den fryser ? Går ind under den varme hane. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 10. Juni, 2021 Min nabo er en sindssyg flot, hot og sexet yngre kvinde. Hun bankede lige på min dør. Da jeg åbnede, kikkede hun indtrængende på mig og sagde: "Jeg er lige kommet hjem efter 3 dage med uafbrudt arbejde, og nu trænger jeg altså til sex! Du ved øl, vin, nedrullede persienner og vild, uhæmmet og utæmmet sex - skal du noget i aften"? Jeg svarede prompte: "Nej, jeg er alene hjemme og har ingen planer"! "Fint", sagde hun, "Kan du så ikke passe min hund"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 16. Juni, 2021 Endelig har hun sagt Ja. Tillykke-- Hvornår skal der være bryllup ? Hvilket bryllup ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 17. Juni, 2021 Frøken Mås søgte job som sekretær for direktøren i en stor virksomhed, må jeg se deres referencer spurgte direktøren da hun var til samtale på hans kontor, Frøken Mås rødmede dybt og så sig omkring og sagde, jamen hvad nu hvis der kommer nogen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 18. Juni, 2021 Der er også den om den blinde mand som gik forbi fiskehandleren og sagde : Hej Piger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 20. Juni, 2021 Ved I, hvad ligheden er mellem en håndgranat og konen ? Fjerner du ringen, så er huset væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 21. Juni, 2021 Jeg kyssede ømt hendes læber! Hun samlede benene og knuste mine briller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 23. Juni, 2021 Hvad er det mænd har i pungen, som kvinder under ingen omstændigheder vil have i ansigtet ...? - Rynker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 23. Juni, 2021 Den ene hjemløse til den anden: - Har du taget et bad i dag? - Nej, mangler der et ...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 23. Juni, 2021 Hvilken kost skal de kvindelige veganere flyve til Bloksbjerg på i aften? Helsekosten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. Juni, 2021 Alle børnene kiggede ind i ovnen undtagen Knud Han kiggede ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 24. Juni, 2021 Den flittige skrev, for 9 timer siden: Alle børnene kiggede ind i ovnen undtagen Knud Han kiggede ud. Øh undskyld, men jeg forstod den ikk, altså Holger kikker ud af ovnen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 24. Juni, 2021 Hvad er forskellen på at gå til Banko og Enkebal ? I Banko kan du vinde en 1/2 flæskesteg Ved Enkebal kan du risikere at få hele svinet med hjem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 26. Juni, 2021 Hvor har kvinder de mørkeste hår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4599 Skrevet 26. Juni, 2021 Thaimig skrev, for 45 minutter siden: Hvor har kvinder de mørkeste hår Samme sted som de har det mest krøllede hår Afrika 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 29. Juni, 2021 Fødselslægen vidste, at Sørensen så inderligt havde ønsket sig en søn, så han sagde beklagende... Desværre, Sørensen det blev en pige. Det gør ikke noget, sagde Sørensen, det stod alligevel som nummer to på listen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 6. Juli, 2021 En ungkarl, som havde elsket med snart hver eneste luder i hele byen, blev langt om længe gift. Efter hvedebrødsdagene mødte han op på kontoret, men i et forfærdeligt dårligt humør. Da kollegerne spurgte om grunden, svarede han Katastrofe, morgenen efter bryllupsnatten stod jeg op og lagde af gammel vane en plovmand på natbordet. Og hvad så ? spurgte kollegerne, var det så slemt ? Slemt ? . Ja, det kan i bande på..... uden at vågne rigtigt op, vendte hun sig i sengen og gav mig 200 Kr. tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 923 Skrevet 6. Juli, 2021 Den flittige skrev, for 4 timer siden: En ungkarl, som havde elsket med snart hver eneste luder i hele byen, blev langt om længe gift. Efter hvedebrødsdagene mødte han op på kontoret, men i et forfærdeligt dårligt humør. Da kollegerne spurgte om grunden, svarede han Katastrofe, morgenen efter bryllupsnatten stod jeg op og lagde af gammel vane en plovmand på natbordet. Og hvad så ? spurgte kollegerne, var det så slemt ? Slemt ? . Ja, det kan i bande på..... uden at vågne rigtigt op, vendte hun sig i sengen og gav mig 200 Kr. tilbage. Med de priser må det være en meget gammel vits 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 8. Juli, 2021 Hørt hos frisøren: - Skal jeg tage dig bagi med maskinen? - Nej tak! Men gerne i nakken! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 15. Juli, 2021 Er du god til at huske ansigter, far ? Ja, det tør jeg nok sige, min dreng. Det var da godt, for jeg har lige knaldet dit barberspejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 315 Skrevet 17. Juli, 2021 Aarhuselsker skrev, den 25.5.2021 at 21:59: De er sjældne? Er det ikke ligheden mellem en jomfru og telefonsvareren ? Man kommer først igennem efter hyletonen…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 18. Juli, 2021 - Hvorfor kommer du så sent fra skole? - Jeg fik en eftersidning, fordi Peter røg! - Hvorfor fik DU en eftersidning for det?! - Det var mig, der satte ild i ham ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 18. Juli, 2021 Sad lige og så The Open ( golf ) i tæt opløb med T. d. F. Der var rigtig mange put som var lige ved at gå i og holdt sig på kanten af hullet. Det fik mig til at fabrikerer denne : Hvad er ligheden mellem pussy slide og et dårligt put ? Der er ingen som går i hullet . Var den for bøvet ? - Undskyld 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 923 Skrevet 18. Juli, 2021 powerpoint skrev, for 13 minutter siden: Sad lige og så The Open ( golf ) i tæt opløb med T. d. F. Der var rigtig mange put som var lige ved at gå i og holdt sig på kanten af hullet. Det fik mig til at fabrikerer denne : Hvad er ligheden mellem pussy slide og et dårligt put ? Der er ingen som går i hullet . Var den for bøvet ? - Undskyld Jeg syntes den var god . Minder mig om denne: Manden og konen hvade været ude og spille golf og han tabte. Det var han lidt gnaven over, og for at mundre ham lidt op sagde hun: Hjemme i soveværelset er det dig der er bedst til at svinge køllen og få den i hul, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 18. Juli, 2021 Jernet skrev, for 2 timer siden: Manden og konen hvade været ude og spille golf og han tabte. Det var han lidt gnaven over, og for at mundre ham lidt op sagde hun: Hjemme i soveværelset er det dig der er bedst til at svinge køllen og få den i hul, Dejligt med forstående kvinder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg