bjarne775 878 Skrevet 26. August, 2020 https://annoncelight.dk/showad/302834 Er der nogle som har erfaringer med dette par, som de gerne vil dele? Er det muligt at nyde q alene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 26. August, 2020 Hvorfor læser du ikke hele annoncen, der står svaret "Vi tilbyder kun sammen, dog behøver M ikke deltage aktivt, og kan hvis du ønsker det, blot kigge på. Du kan også se på os have sex, mens du enten, selv onanere, eller kan få blow/samleje til sidst." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet 26. August, 2020 Jeg følger lige med her. Vil gerne besøge dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 26. August, 2020 Følger også lige med her, hun er sku da bare for lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet 28. August, 2020 Besøgt! Og total dårlig oplevelse. Snusket kælderlokale og to personer der slet ikke kunne tænde mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 28. August, 2020 Hvis man skal tænde på det par, så skal man vist være til den meget buttede type. Men mon ikke også der er nogen der er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5253 Skrevet 28. August, 2020 Trol skrev, for 39 minutter siden: Hvis man skal tænde på det par, så skal man vist være til den meget buttede type. Men mon ikke også der er nogen der er det. Det ved jeg snedker er. At være stor og fyldig kommer i mange udgaver. Hvis omgivelserne er snusket så siger det jo nok noget om parret eller for den sags skyld om alle. Jeg er stor så ja der er mange der tænder på det. Ved flere større kvinder herinde er meget eftertragtet og levere en super service. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg