Hop til indhold
Guest Mis4

Sabrina

Recommended Posts

Guest Trinetease

Hehe den får lidt en til at sende en tanke mod tråden omhandlende falske anmeldelser ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Hehe den får lidt en til at sende en tanke mod tråden omhandlende falske anmeldelser ;-) 

lige netop. men hvis billederne er hendes må jeg da indrømme, de minder en gammel mand om, at der stadig er liv dernede haha. Ellers må jeg lige tænke på dig Trine.

Gammel mand= midaldrende, men efter en hård dag i dag føles jeg gammel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mis4
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Det er nu ikke nødvendigt.

Har fulgt med på sidelinien et stykke tid og set hvordan nye medlemmer med deres (positive) anmeldelser sables ned - troede jeg kunne undgå mistanke ved blot at henlede opmærksomheden på  en gp og hendes ydelser.

Det kunne jeg så ikke - glem mit indspark, det vil ikke gentage sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Mis4 skrev, for 8 minutter siden:

Det er nu ikke nødvendigt.

Har fulgt med på sidelinien et stykke tid og set hvordan nye medlemmer med deres (positive) anmeldelser sables ned - troede jeg kunne undgå mistanke ved blot at henlede opmærksomheden på  en gp og hendes ydelser.

Det kunne jeg så ikke - glem mit indspark, det vil ikke gentage sig.

Men hvis du har fulgt med herinde i et stykke tid, så burde du også have fået en fornemmelse af,  hvad en anmeldelse er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...