Hop til indhold
Fræk fantasi

Melinda er tilbage i Holstebro

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/278026

Efter 14 dage uden min all time favorite GP, var det en glædens dag i går, da der tikkede en sms ind med teksten "I am back in Holstebro" Jeg havde spurgt, om hun ville give besked når hun kom tilbage til Danmark, og som altid, overholdte hun dette løfte :D

Jeg blev taget i mod af en smilende Melinda i top form, og hendes solbrune krop er bare så lækker :wub: Efter kys og kram, var det tid til den hottest time jeg nogensinde har oplevet :D Hun har bestemt ikke glemt hvordan man giver en super perfekt oplevelse, og man kan virkelig mærke, at lige meget om det er blowjob, eller når hun rider en, så giver hun alt hvad hun har, og det er ikke så lidt <3 Det føltes som om at blowjobbet var dyber og længere end tidligere, det mærkes som om, at hendes fantastiske røv bevægede sig hurtigere end jeg tidligere har oplevet, og kort fortalt, så er hun tilbage i bedre form og lækrer end nogen sinde tidligere :D

Melinda er piv fræk, og er med på det meste, men virker samtidlig så sød og uskyldig, hvilket er en perfekt kombination for mig :wub:

Hvis man ønsker at forkæle sig selv, så tag et smut forbi Holstebro, jeg vil vædde på, at man ikke vil fortryde det et eneste sekund. 

Melinda har altid været min favorit, og efter hendes ferie, er hun blot blevet endnu mere lækker og fræk <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
elpistolo skrev, for 38 minutter siden:

Hvor meget diskret er stedet??

Det ligger ud til en vej, men de er super søde til at lukke hurtigt op, og tjekker om der er fri bane, så ingen problem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold k.... Hun er go'. Besøgte hende efter et par dårlige oplevelser andre steder, men hun skuffer ikke.hun var så lækker at jeg kom efter 10 min i en 69'er så fik ikke alt det jeg havde planlagt, men det var det hele værd. Hun er sød, smuk, tager bad sammen og kyssede flere gange uopfordret på munden til afsked. Kommer helt sikker tilbage næste gang hun er i Holstebro.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu op, hvor har jeg lyst til at besøge Black Angel. Udelukkende baseret på anmeldelser herinde. Problemet er bare at jeg aldrig har været hos en gp før, og er sgu for nervøs til at springe ud i det. Jeg er så skide bange for at drage en kønssygdom til mig (ikke fordi jeg specifikt mener hun skulle have det) men gennerelt ment. Jeg skulle jo nødig hive noget med hjem til konen. Jeg er har bare så dårlige erfaringer med kondomer at jeg simpelthen ikke tør. First off, hader jeg kondomer da de fuldstændig fratager mig følelsen af sex. Og så har jeg mange gange oplevet at de springer(i mit private sexliv) nærmest 50% af gangene. Tør slet ikke tænke på hvor nervøs jeg ville blive hvis den sprang sammen med en gp. Nå, men jeg må jo nok nøjes med at leve igennem alle jeres fantastiske beretninger om Black Angel. Ville ønske jeg havde modet til at møde dig!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Start lige med at tage en dyb indånding og slap heeelt af, der er ingen grund til at være så nervøs, du får ingen kønssygdomme eller andet. Lidt godt humør og lidt ekstra overskud til konen er hvad du tager med derfra ;)

Én ting mere, kondomer sprænger altså ikke i den mængde du beskriver? Måske skulle du tjekke at konen ikke fifler lidt med dem for at få brød i ovnen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 6 minutter siden:

Start lige med at tage en dyb indånding og slap heeelt af, der er ingen grund til at være så nervøs, du får ingen kønssygdomme eller andet. Lidt godt humør og lidt ekstra overskud til konen er hvad du tager med derfra ;)

Én ting mere, kondomer sprænger altså ikke i den mængde du beskriver? Måske skulle du tjekke at konen ikke fifler lidt med dem for at få brød i ovnen :D

Haha, den ovn den er færdig med at bage bare rolig. Jeg har bare gennerelt SÅ dårlige erfaringer med kondomer. Og ja, de springer tit i mine oplevelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror nu også jeg ville vælge en anden pige end Melinda til et besøg...netop når du er så nervøs for evt. smitte med kønssygsomme. Når jeg ser hende er det altid uden gummi både blow, anal og sex. Dette er der bestemt også andre mænd der nyder, så hvis du skulle være så uheldig at kondomet sprænger, er der vist endnu mere at være nervøs over. Bare et lille forslag herfra. Find en pige der ikke eksperimenterer på samme frie måde nu når du er så nervøs omkring dette.

Jeg er single og bliver testet hver 2. måned, så det er lidt nemmere for mig ikke at være nervøs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 2 timer siden:

Tror nu også jeg ville vælge en anden pige end Melinda til et besøg...netop når du er så nervøs for evt. smitte med kønssygsomme. Når jeg ser hende er det altid uden gummi både blow, anal og sex. Dette er der bestemt også andre mænd der nyder, så hvis du skulle være så uheldig at kondomet sprænger, er der vist endnu mere at være nervøs over. Bare et lille forslag herfra. Find en pige der ikke eksperimenterer på samme frie måde nu når du er så nervøs omkring dette.

Jeg er single og bliver testet hver 2. måned, så det er lidt nemmere for mig ikke at være nervøs. 

Så du knepper hende uden gummi?

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 2 timer siden:

Ja, Melinda tilbyder også uden gummi....det gør alle pigerne på dette sted i Holstebro.

Ok. Tak for oplysningen. 

Jeg har tidligere besøgt Melinda i Odense og da tilbød hun ikke uden gummi. Ihvertfald ikke til mig. Men tak for oplysningen. Så bliver det ikke til genbesøg herfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Okksp skrev, den 5.9.2020 at 17:18:

Hold nu op, hvor har jeg lyst til at besøge Black Angel. Udelukkende baseret på anmeldelser herinde. Problemet er bare at jeg aldrig har været hos en gp før, og er sgu for nervøs til at springe ud i det. Jeg er så skide bange for at drage en kønssygdom til mig (ikke fordi jeg specifikt mener hun skulle have det) men gennerelt ment. Jeg skulle jo nødig hive noget med hjem til konen. Jeg er har bare så dårlige erfaringer med kondomer at jeg simpelthen ikke tør. First off, hader jeg kondomer da de fuldstændig fratager mig følelsen af sex. Og så har jeg mange gange oplevet at de springer(i mit private sexliv) nærmest 50% af gangene. Tør slet ikke tænke på hvor nervøs jeg ville blive hvis den sprang sammen med en gp. Nå, men jeg må jo nok nøjes med at leve igennem alle jeres fantastiske beretninger om Black Angel. Ville ønske jeg havde modet til at møde dig!! 

Hvis du er så nervøs for at få en kønsygdom, så bør du holde dig langt væk fra alle andre end din kone. Der er rigtig mange piger som tilbyder sex uden gummi uden at annoncer med det.

Men bortset fra det, så er sandsynligheden for at få en kønssygdom hvis du har ubeskyttet sex men en som er i smitte stadiet under 25% for de mest smitsomme kønsygdomme. Til sammenligning er der en næsten 100% sandsynlighed for at få Corona hvis du kysser en som har Corona i smitte stadiet og Corona er i nogle tilfælde langt være end en kønsygdom.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 9 timer siden:

Hvis du er så nervøs for at få en kønsygdom, så bør du holde dig langt væk fra alle andre end din kone. Der er rigtig mange piger som tilbyder sex uden gummi uden at annoncer med det.

Men bortset fra det, så er sandsynligheden for at få en kønssygdom hvis du har ubeskyttet sex men en som er i smitte stadiet under 25% for de mest smitsomme kønsygdomme. Til sammenligning er der en næsten 100% sandsynlighed for at få Corona hvis du kysser en som har Corona i smitte stadiet og Corona er i nogle tilfælde langt være end en kønsygdom.

Mon ikke der er nemmere for ham at komme hjem og fortælle konen at han har fået Corona ved et tilfælde,  end at man har fået klamydia ved et tilfælde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...